مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد

[ad_1]

تصویر منتسب به پرچمدار جدید شرکت بلک‌بری با نام DTEK 60 یا Argon منتشر شد.

مدتی اسـت که اخبار چندانی از گوشی‌های کمپانی کانادایی BlackBerry به گوش نمی‌رسد. تا چند سال پیش این شرکت یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در کشور آمریکا و کانادا بود اما با ورود گوگل و شرکت‌های دیگر، بلک‌بری آرام آرام به حاشیه برده شد.

با اینکه امروز در خبرها داشتیم بلک‌بری عطای تولید گوشی‌های هوشمند را به لقایش بخشیده اسـت ولی تصویری از پرچمدار یا شاید آخرین عضو خانودهی سخت‌افزاری این کمپانی منتشر شده اس.

پس از تولید گوشی زیبا و خاص Priv اکنون بلک‌بری در حال ساخت گوشی با سخت افزار قدرتمند و ظاهری عامه‌پسند اسـت. این محصول که آن را با نام DTEK 60 یا آرگون (Argon) می‌شناسند، هفته‌ی پیش به شکل اتفاقی در سایت بلک‌بری ظاهر و بسیاری توانستند از سخت‌افزار این پرچمدار مطلع شوند.

حالا ایوان بلَس (Evan Blass) که از افراد مشهور در افشای اخبار موبایل و تکنولوژی اسـت در توییتی جدید با عنوان نگاهی بهتر به DTEK 60, عکسی منتسب به این گوشی را در اختیار عموم قرار داده اسـت.

blackberry argon

اگرچه جزئیات چندانی را نمی‌توان از این عکس برداشت کرد و پیشتر اعلام شده بود که این گوشی دارای لبه‌های خمیده همانند مدل پریو اسـت اما بر خلاف Priv، بلک‌بری آرگون ظاهر خاصی و متمایزی ندارد.

روز گذشته این گوشی موفق به اخذ مجوز Wi-Fi و تاییدیه FCC شده بود. بر اساس اطلاعاتی که بر روی وبسایت بلک‌بری از این محصول افشا شده اسـت، آرگون دارای صفحه‌ی نمایش QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. همچنین این گوشی به اسکنر اثر انگشت، درگاه USB-C، باتری ۳۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی و دوربین ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده اسـت.

 از سیستم عامل و نسخه‌ی احتمالی اندروید این گوشی سخنی به میان نیامده اسـت.

نکته‌ی مهم در خصوص موفقیت یا عدم موفقیت Argon را می‌توان در بحث قیمت‌گذاری و امکانات جانبی این گوشی دانست. باید دید آیا بلک‌بری حاضر اسـت این پرچمدار را با قیمتی مناسب‌تر از سایر رقبا همچون گوشی‌های سری پیکسل گوگل به بازار عرضه کند؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور



لینک منبع :تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد

تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/28/.../blackberry-flagship-argon-revealed/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... بر اساس توییتی از Evan Blass تصویری منتسب به گوشی پرچمدار شرکت بلک‌بری با نام DTEK 60 یا آرگون منتشر شده است. تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد - Hendevaneh hendevaneh.com/تصویر-پرچمدار-جدید-بلکبری-با-نام-argon-منتش/ تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد. مدتی است که اخبار چندانی از گوشی‌های کمپانی کانادایی BlackBerry به گوش نمی‌رسد. تا چند سال پیش این ... Images for تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/77B271370940‎Cachedمدتی است که اخبار چندانی از گوشی‌های کمپانی کانادایی BlackBerry به گوش نمی‌رسد. تا چند سال پیش این شرکت یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در ... تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد - گروه پارس parskhodrogroup.ir/.../تصویر-پرچمدار-جدید-بلکبری-با-نام-argon-منتش/ 28 سپتامبر 2016 ... تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد. تصویر منتسب به پرچمدار جدید شرکت بلک‌بری با نام DTEK 60 یا Argon منتشر شد. تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد بایگانی ... saadshop.com/mag/?tag=تصویر-پرچمدار-جدید-بلکبری-با-نام-argon... خانه / بایگانی برچسب: تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد ( صفحه 6) ... [ad_1] هفتمین نسخه از اندروید با نامی آشنا برای ایرانیان و با طعم نوقا به ... بلک بری DTEK 60 / رسانه تصویری وی گذر - آپارات ► 1:46www.aparat.com/v/ksKqH/بلک_بری_DTEK_60_%2F_رسانه_تصویری_وی_گذر Sep 28, 2016 - 2 min رسانه تصویری وی گذر تصویر منتسب به پرچمدار جدید شرکت بلک بری با نام DTEK 60 یا Argon منتشر شد./ برای سفارش هاوربرد و ... تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد ionet.ir/post/121780 سه گوشی V20، G5 و نکسوس 5X به پرونده شکایت کاربران از ال‌جی افزوده شدند ... اگر گلکسی اس 8 نظرتان را جلب نکرده، می توانید نسخه طلاکاری شده آن را سفارش دهید ... آخرین اخبار تصویر بلک بری dtek60 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/تصویر-بلک-بری-dtek60 اخیرا بلک بری از دو گوشی هوشمند خود با نام های DTEK50 و DTEK60 رونمایی کرده است ولی این شرکت کانادایی ... تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام argon منتشر شد. تصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد | دورنگر | اخبار ... doornegar.com/تصویر-پرچمدار-جدید-بلکبری-با-نام-argon-منتش/‎Cachedتصویر پرچمدار جدید بلکبری با نام Argon منتشر شد ... با نام Argon منتشر شد. تصویر منتسب به پرچمدار جدید شرکت بلک‌بری با نام DTEK 60 یا Argon منتشر شد.