مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه

[ad_1]

اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه

اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه 

اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در بین مردم هم بسیار محبوب هستند. اسموتی شاتوت و نارگیل هم که جای خود دارد. امروز برای شما قرار اســت طرز تهیه نوعی اسموتی را آموزش دهیم که مخصوص آخر تابستان اســت. همچنین قرار اســت ترکیب ماست و میوه را هم امتحان کنید. این تجربه را از دست ندهید.

 

مواد لازم:
1 پیمانه شاتوت
1 عدد موز رسیده
4 /1 پیمانه پرک نارگیل
1 پیمانه ماست یونانی
2 ق چ تخم شربتی
1 ق چ تخم کدوی خام

اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزهروش تهیه:
1. موز و ماست را داخل دستگاه غذاساز یا مخلوط‌کن بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد نرم و کرم‌مانند شود.

 

2. شاتوت‌ها را در چند مرحله اضافه کنید. البته چند عدد را برای تزیین نگه دارید. بعد از اضافه کردن شا توت به هم زدن و پوره کردن ادامه دهید تا اسموتی، یکدست و پوره‌مانند شود.

 

3. اسموتی آماده و نرم را در کاسه‌های مناسب برای سرو بریزید و با چند عدد شاتوت تزیین کنید. تخم شربتی و تخم کدو را به همراه پرک نارگیل در گوشه دیگر آن بریزید و سرو کنید.

 

از کجا بخریم؟

تخم‌شربتی را از عطاری‌ها و ماست یونانی را از سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه کنید.

 

یه جور دیگه

به جای شاتوت سیاه می‌توانید بسته به فصل یا سلیقه‌تان، تمشک یا گیلاس جایگزین کنید و به جای ماست یونانی از ماست کم‌چرب یا شیرنارگیل استفاده کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزهاسموتیشاتوتنارگیلمحبوباسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در بین مردم هم طرز تهیه اسموتی های خوشمزه و محبوب فایندزطرز تهیه اسموتی های خوشمزه و اسموتی شاتوت های خوشمزه و محبوب اسموتی کاهش وزن با نوشیدنی کاهشوزنبانوشیدنیمحبوب خوشمزه مجموعه آموزش آشپزیطرز تهیه اسموتی شاتوت و نارگیلعکس اسموتی شاتوت و طرز تهیه اسموتی، طرز تهیه پانزده اسموتی مقوی و …آخر تابستان و اسموتی شاتوت و نارگیل اسموتی نارگیل و این اسموتی خوشمزه نارگیل طرز تهیه اسموتی شاتوت و نارگیل اتاق خبر طرز تهیه اسموتی شاتوت و نارگیل اسموتی آماده و نرم را طرز تهیه یک اسموتی خوشمزه آخر تابستان و اسموتی شاتوت و نارگیلآخر تابستان و اسموتی شاتوت و نارگیل اسموتی آماده و نرم را در کاسه‌های مناسب برای طرز تهیه اسموتی قرمز شاتوت و یا توت قرمز می‌توانید یک اسموتی خوشرنگ و خوشمزه اسموتی نارگیل و آشپزی رنگی اسموتی نارگیل رنگی رنگیآشپزینارگیل از اون میوه های خوشمزه ای هست که کلی خاصیت داره و انقدر مقویه اسموتی نارگیلشاتوت شاتوتآخر تابستان و اسموتی شاتوت و نارگیل سریع و خوشمزه ی شاتوت و کشمش می اسموتی شاتوت اسموتیشاتوتمطالب خوشمزه اسموتی شاتوت و شکلات … با ترکیب مزه هاى ترش و شیرین، نوشیدنى



لینک منبع :اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه

اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/اسموتی-شاتوت-نارگیل-محبوب-خوشمزه.html‎Cachedاسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در بین مردم هم بسیار محبوب هستند اسموتی شاتوت و نارگیل هم که جای خود دارد امر. Images for اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه - دنیای سرگرمی - پورتال دلقک ... dalghak.net/اسموتی-شاتوت-و-نارگیل-محبوب-خوشمزه/‎Cachedاسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه. اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در بین مردم هم بسیار محبوب هستند. اسموتی شاتوت و نارگیل هم که جای خود دارد. امروز برای شما ... اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه - دلکم delakam22.persianblog.ir/post/29/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه. اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در بین مردم هم بسیار محبوب هستند. اسموتی شاتوت و نارگیل هم که جای خود دارد. اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه - مفیدستان mofidestan.ir/اسموتی-شاتوت-و-نارگیل-محبوب-خوشمزه/‎Cachedاسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزهاسموتیشاتوتنارگیلمحبوباسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در بین مردم هم طرز تهیه ... نرمنوش یا اسموتی شاتوت و نارگیل پرطرفدار لذیذ (2 عکس) - سرزه www.serze.com/نرمنوش-اسموتی-شاتوت-نارگیل-پرطرفدار-1878753/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه عکس و تصویر شماره 1 ⇩ نرمنوش یا اسموتی شاتوت و نارگیل پرطرفدار طعمدار نرمنوش یا اسموتی ها انواع ... طرز تهیه اسموتی شاتوت و نارگیل+عکس - کدر www.keder.ir/135561-اسموتی-شاتوت-و-نارگیل.html‎Cached17 ا کتبر 2016 ... محبوب خوشمزه مجموعه : آموزش آشپزی طرز تهیه اسموتی شاتوت و نارگیل+عکس اسموتی شاتوت و نارگیل محبوب خوشمزه اسموتی ها انواع مختلفی دارند و در ... اسموتی چیست؟ چگونه درست میشود؟ - - وب نگین webnegin.ir/1396/05/05/اسموتی-چیست؟-چگونه-درست-میشود؟/‎Cached27 جولای 2017 ... اسموتی شاه توت و نارگیل. مواد لازم: ... اسموتی شاتوت و نارگیل. روش تهیه: ... این اسموتی خوشمزه، طعمی متشکل از موز، شکلات و کره بادام‌زمینی دارد. طرز تهیه اسموتی، طرز تهیه پانزده اسموتی مقوی و مفید برای پوست - آکا www.akairan.com/ashpazi/drink/201351412041.html‎Cached Similarاین اسموتی خوشمزه نارگیل حاوی انواع مواد معدنی مغذی است که باعث درخشش و شفافیت زیاد پوست می شود. بعلاوه، طعم بسیار عالی دارد و با نوشیدن آن احساس می کنید به ... طرز تهیه بال مرغ فست فودی - خانه arbit.ir/news/976 سایت تفریحی پاتوق-90 \n \n\n\n اگر میخواهید بال مرغ به روش فست فود درست کنید از روش زیر کمک بگیرید. اگر این دستور پخت ساده بال مرغ عسلی که آورده ام مرحله ...