مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا اسـت

[ad_1]

آزمایشگاه Verily Life Sciences که زیر پرچم آلفابت فعالیت می‌کند، ساعت هوشمندی را با رویکرد سلامتی در دست تولید دارد.

کمپانی Verily Life Sciences را باید یکی از زیرمجموعه‌های آلفابت خواند که در واقع آزمایشگاهی برای پرورش ایده‌ها اسـت. متخصصان این کمپانی در حال توسعه‌ی ایده‌های بسیار جالب توجهی هستند که البته هیچ یک آماده‌ی عرضه به بازار نشده و هنوز راه درازی در پیش دارد. از جمله‌ی این محصولات می‌‌توان به لنز‌های تماسی برای سنجش گلوکز بدن، دستبند شناسایی سرطان و هر آنچه که می‌تواند به بهبود سلامتی انسان منجر شود، اشاره کرد.

آنتونیو رگالادو، نویسنده‌ی MIT Tech Review‌ جزو اولین افرادی اسـت که در بازدید از آزمایشگاه‌های این کمپانی موفق شده تا ساعت هوشمند سلامتی توسعه یافته توسط این کمپانی را از نزدیک رویت کند. به گفته‌ی رگالادو نه تنها این ساعت یک ایده‌ی خام نیست، بلکه Verily بیش از صد دستگاه از آن را تولید کرده اسـت.

برایان اتیس، مدیر ارشد فناوری در وریلی اسـت که این کمپانی را زیر نظر آزمایشگاه ایکس آلفابت معرفی می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اتیس، این ساعت هوشمند محصول بسیار بزرگی برای وریلی اسـت، چراکه وریلی ترکیبی از سنسور‌ها، نرم‌افزار و علوم پیشرفته را در این ساعت به کار گرفته تا بتواند از طریق آن به شناسایی بیماری‌ها شتافته یا به کنترل بیماری کمک کند.

در ژوئن ۲۰۱۵، بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که در آن خبر از توسعه‌ی یک دستبند هوشمند سلامتی توسط آلفابت می‌داد که قادر به نظارت بر فاکتور‌ها و علائم بدن بیماران بصورت آنی توسط پزشکان داشت. به گزارش بلومبرگ این ساعت هوشمند قادر اسـت تا علائمی نظیر ضربان قلب، حرارت بدن و ریتم الکتریکی قلب با استفاده از سنسور ECG را جمع آوری کند.

این ساعت هوشمند از نمایشگر دایره‌ی E-Ink بهره برده و به گفته‌ی اتیس تراشه‌ی اختصاصی برای آن نیز طراحی شده تا مصرف انرژی پایین باشد. سایر محصولات موجود در بازار از LCD یا OLED استفاده می‌کنند که با وجود نمایش رنگ، انرژی زیادی مصرف می‌شود.

به نظر نمی‌رسد این محصول راهی بازار شده و برای خریداران تجاری در دسترس باشد، چرا که وریلی محصول مورد نظر را برای استفاده در تحقیقات پزشکی توسعه می‌دهد.

البته آلفابت را نمی‌توان تنها کمپانی خواند که ساعت هوشمندی را با قابلیت‌های پزشکی در دست تولید دارد. استارتاپ AliveCor از جمله‌ی کمپانی دیگری اسـت که سنسور ECG‌ را در قالب بندی برای اپل واچ با امکان اتصال به آیفون از طریق اپلیکیشن توسعه داده و در انتظار دریافت مجوز‌های لازم اسـت. این استارتاپ توسط یکی از مخصصان پیشین گوگل تاسیس شده اسـت.

اپل نیز گوشه چشمی به این حوزه داشته و با توسعه‌ی سرویس ReasearchKit در پی ایجاد امکانی برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از گجت‌های اپل به منظور ارائه‌ی به پزشکان اسـت.

نظر شما در این خصوص چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دیجیاتو – زندگی با تکنولوژیزندگی با تکنولوژی موبایل های پیکسل، دانگل کروم کست و دستگاه های گوگل فایبر اسکرین



لینک منبع :آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا اسـت

آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/28/.../alphabet-google-health-smartwatch/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... براساس اطلاعات ارائه شده آلفابت در حال توسعه ساعت هوشمندی با تمرکز روی قابلیت های پزشکی نظیر سنجش ضربان و ریتم الکتریکی قلب است. آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../آلفابت-در-حال-کار-روی-ساعت-هوشمند-با-عمر/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... آزمایشگاه Verily Life Sciences که زیر پرچم آلفابت فعالیت می‌کند، ساعت هوشمندی را با رویکرد سلامتی در دست تولید دارد. Images for آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا اسـت آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است - زومیت ... khabarfarsi.com/u/25831846 آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است. آزمایشگاه Verily Life Sciences که زیر پرچم آلفابت فعالیت می کند، ساعت هوشمندی را با رویکرد سلامتی در ... آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است | - قطره www.ghatreh.com/.../آلفابت-حال-کار-روی-ساعت-هوشمند-عمر-باتری-بالا-است 28 سپتامبر 2016 ... آزمایشگاه Verily Life Sciences که زیر پرچم آلفابت فعالیت می کند، ساعت هوشمندی را با رویکرد سلامتی در دست تولید دارد. - سا. آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا | تازه های گوشی و ... www.zoomlink.ir/.../100891_آلفابت-در-حال-کار-روی-ساعت-هوشمند-با-عمر-باتری-بالا 29 سپتامبر 2016 ... کمپانی Verily Life Sciences را باید یکی از زیرمجموعه‌های آلفابت خواند که در واقع آزمایشگاهی برای پرورش ایده‌ها است. متخصصان این کمپانی در حال ... آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است - تی نیوز tnews.ir/زومیت/ba6271367511.html‎Cachedآزمایشگاه Verily Life Sciences که زیر پرچم آلفابت فعالیت می کند، ساعت هوشمندی را با رویکرد سلامتی در دست تولید دارد. آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است | دورنگر ... doornegar.com/آلفابت-در-حال-کار-روی-ساعت-هوشمند-با-عمر/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است ... آزمایشگاه Verily Life Sciences که زیر پرچم آلفابت فعالیت می‌کند، ساعت هوشمندی را با ... بهترین ساعت‌ هوشمند و دستبند‌های هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت - مینو club.minoogroup.com/Topics/بهترین-ساعت-هوشمند-و-دستبندهای-هوشمند-پیشنهادی-بر-اساس-قیمت--TP6675/‎Cached24 فوریه 2017 ... همچنین می بند می تواند از طریق سه چراغ LED به کار رفته در آن و همچنین ... بند این دستبند بسیار نرم است و به راحتی بر روی مچ دست قرار می گیرد و مچ را اذیت نمی کند . ... قیمت بسیار پایین; عمر باتری بالا; پشتیبانی از اسمارت فون های با .... اما با این حال نسبت به سایر ساعت های هوشمند بازار کاربردهای کمتری دارد. آلفابت در حال کار روی ساعت هوشمند با عمر باتری بالا است بایگانی ... web-idea.ir/طراح-سایت/tag/آلفابت-در-حال-کار-روی-ساعت-هوشمند-با-عمر نمی‌توان انکار کرد که خیلی از فشارهایی که در زندگی با آن روبرو هستیم ناشی از زمان هستند. روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها سپری می‌شوند و به این ترتیب حال به گذشته و آینده ...