مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو

[ad_1]

ginger-for-skin-hair-and-health

بارهای درمورد خواص زنجبیل در آلامتو صحبت کرده‌ایم و شکی در مفید بودن این ریشه جادویی برای بدن وجود ندارد، در این مقاله میخواهیم بر روی فواید زنجبیل برای پوست و مو تمرکز کنیم.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ فواید یا فایده زنجبیل برای سلامت در تحقیقات متعدد اثبات شده اســت. بنا بر این ما از قدرت فوق‌العاده‌ای که زنجبیل برای سلامتی دارد به طور کامل آگاهی داریم، اما آیا می‌دانید که خوردن این ریشه یا ادویه می‌تواند فوایدی نیز برای زیبایی داشته باشد؟

این امر چندان تعجب‌آور نیست. چنان‌چه قبلا نیز بارها و بارها گفته‌ایم، زنجبیل بی‌نهایت مفید اســت.

در این نوشتار ده فایده زنجبیل را برای پوست و مو می‌بینید– این‌ها همه دلایلی هستند بر این‌که هر روز باید زنجبیل بخوریم!

۱. ضد پیری اســت.

موقرمزها به خوبی از اهمیت استفاده از اس‌پی‌اف برای مراقبت از پوست در برابر نور خورشید، بزرگ‌ترین عامل بروز پیری، آگاه هستند.

اما خوردن زنجبیل می‌تواند کمک‌تان کند با چین و چروک مبارزه کنید! این خوراکی سرشار از آنتی اکسیدان‌ اســت، موادی که سموم را در سلولهای پوست کاهش می‌دهند و در عین حال گردش خون را افزایش می‌دهد و ظهور پیری را به تعویق می‌اندازند.

۲. به رفع لکه‌ها و آکنه کمک می‌کند.

زنجبیل نه تنها به عنوان یک خوراکی ضد پیری فوق‌العاده اســت، بلکه می‌تواند به رفع لکه‌ها و عیوب کمک کند. زنجبیل ضد عفونی‌کننده و پاک‌کننده‌ی قدرتمندی اســت، و با کشتن فعالانه‌ی باکتری‌ها در سطح پوست سرعت شکل‌گیری لکه‌ها و آکنه را روی صورت و در عمق منافذ به حداقل می‌رساند.

و افراد موقرمزی که دارای پوست حساس هستند خوشحال خواهندشد اگر بدانند که زنجبیل بهترین راه‌حل طبیعی مبارزه با آکنه اســت، و بنابراین برای کسانی که پوست حساسی دارند، عالی اســت.

۳. سوختگی و تاول را تسکین می‌دهد.

احتمالا عاقلانه نیست که بلافاصله پس از یک سوختگی تازه آن را استعمال کنید، اما گفته می‌شود که بعد از سرد شدن پوست، آب زنجبیل تازه تاول، پوستی که سوخته‌اســت و یا آفتاب سوختگی را تسکین می‌دهد.

۴. پوست را درخشان می‌کند.

عجیب به نظر می‌رسد، اما اگر برش‌های ریشه‌ی زنجبیل را روی صورت‌تان بگذارید، پوست‌تان شاداب و درخشان می‌شود. ما فکر می‌کنیم این کار چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، بنابراین زمانی که در خانه تنها هستید آن را امتحان کنید.

۵. پوست را پرطراوت و شاداب می‌کند.

زنجبیل در عین حال که پوست را تمیز و درخشان می‌کند، و با لکه‌ها مبارزه می‌کند، می‌تواند به پوست‌تان طراوت بدهد.

ماسک صورت روش ایده‌آلی برای این کار اســت. زنجبیل رنده شده را با یک ماسک طبیعی (یا خریداری شده) ترکیب کنید. این ترکیب باعث مرطوب و نرم شدن پوست می‌شود، و آن را انعطاف‌پذیر و درخشان می‌کند.

۶. اسکارهایی که همراه با کاهش رنگدانه‌های پوستی هستند را درمان می‌کند.

اگر شما اسکارهایی روی پوست‌تان دارید که رنگ‌شان روشن‌تر از پوست خودتان اســت، یک قطعه زنجبیل تازه می‌تواند کمک‌کننده باشد.

برای این‌که به نتیجه برسید، یک تکه زنجبیل تازه را به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه روی اسکار سفیدتان نگه دارید. این کار را باید هر روز به مدت حداقل یک هفته انجام بدهید، تا جایی که ببینید کم‌کم رنگ، به آن قسمت از پوست‌تان برمی‌گردد.

۷. ریزش مو را کاهش می‌دهد.

ریشه‌ی زنجبیل ریشه‌ی موهای‌تان را قوی‌تر می‌کند! و در نتیجه ریزش موهای‌تان، چیزی که هر کسی مسلما می‌خواهد از آن جلوگیری کند، کاهش می‌یابد- زنده باشی رویای زنجبیلی!

۸. رشد مو را تحریک می‌کند.

زنجبیل نه تنها ریزش مو را کاهش می‌دهد، بلکه گردش خون را در پوست سر افزایش می‌دهد، و درعین حال کمک می‌کند موهایی ابریشمی و براق داشته باشید.

۹. با شوره‌ی سر مبارزه می‌کند.

زنجبیل یک ضد عفونی کننده‌ی طبیعی اســت که به مبارزه با مشکل شوره‌ی سر کمک می‌کند.

۱۰. موخوره را درمان می‌کند.

زنجبیل با آنتی اکسیدان‌هایی که دارد، به طور جدی می‌تواند به درمان مشکل موخوره و خشکی مو کمک کند.

کمی روغن زنجبیل را با شامپوی‌تان مخلوط کنید و ببینید که چگونه قدرت مرطوب‌کنندگی طبیعی آن به رفع هر گونه خشکی مو کمک می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات فواید و مضرات زنجبیل برای سلامتیخواص درمانی زنجبیل خاصیت گیاه زنجبیل خواص دارویی زنجبیلخواص درمانی زنجبیلزنجبیل زنجبیل یا زنجفیل، خواص زنجبیل، دانستنیهای زنجبیل، فواید زنجبیلخواص زنجبیلخواص دارویی زنجبیلفواید زنجبیلخاصیت زنجبیلزنجبیل در طب سنتیفواید خواص زنجبیل ضماد ریشه آن برای درمان عوارض پوستی مانند سودا، ورم پوستی و دانه های جلدی مفید است و خواص روغن شترمرغروغن شترمرغ و پوست صورت …خواص روغن شترمرغروغن شترمرغ و پوست صورت روغن شترمرغ مقدار زیادی اکسیژن به همراه عسل و دارچین برای پوست عسل و دارچینعسل و دارچین برای پوستعسل و دارچین برای سرماخوردگیعسل و دارچین برای خواص شگفت انگیز چای زنجبیل نجوه آماده کردن آنزنجبیل تازه و شربت زنجبیل یا چای زنجبیل در بدن گرما تولید کرده و بدین وسیله مواد سمی و خواص بامیهبامیه مفید برای دیابتی هاپرشین …خواص بامیهبامیه مفید برای دیابتی هامصرف بامیه هم مانع یبوست می شود و هم به روند کاهش نعناع، گیاهی با خواص فراواننعناع گیاهی با صدها خاصیت دارویی قابل ملاحظه است که در کشورهای گوناگون مانند هند خاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست – …خاصیتخاکشیرچیستوخواصخاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر است



لینک منبع :خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو

۱۰ فایده زنجبیل برای زیبایی پوست و مو - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../۱۰-فایده-زنجبیل-برای-زیبایی-پوست-و-مو‎Cached20 آگوست 2016 ... ما از قدرت فوق‌العاده‌ای که زنجبیل برای سلامتی دارد به طور کامل آگاهی داریم، اما آیا می‌دانید که خوردن این ریشه یا ادویه می‌تواند فوایدی نیز برای زیبایی ... معجزه ها و خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../624687-معجزه-ها-خواص-زنجبیل-برای-زیبایی-پوست-مو‎Cached29 مه 2017 ... خواص زنجبیل برای زیبایی , باید بدانید که زنجبیل فواید بسیار زیادی برای سلامتی و زیبایی دارد که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره شده است. خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو -آکا www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/ginger-beauty-benefits.html‎Cached24 جولای 2017 ... خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو:بارهای درمورد خواص زنجبیل در آلامتو صحبت کرده ایم و شکی در مفید بودن این ریشه جادویی برای بدن وجود ... معجزه ها و خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو - پرشین وی persianv.com/zibaee/خواص-زنجبیل-برای-زیبایی.html‎Cached29 مه 2017 ... کسانی که بیماری پوستی اگزما دارند , چند قطره از روغن ضروری زنجبیل را به بطری روغن (مثل روغن زیتون) اضافه کنند بسیار آرامبخش است. خواص ... خواص زنجبیل ؛ ۱۰ خاصیت این ماده برای سلامت و زیبایی را از دست ندهید ... chetor.com/9006-خواص-زنجبیل-سلامت-زیبایی/‎Cached Rating: 97% - 1,287 votes ... چیزی است که به ذهن می‌آید. اما بیایید خواص زنجبیل برای سلامت و زیبایی را مرور کنیم. ... از: brightside. برچسب‌ها: سلامت بدنفواید خوراکی هامراقبت از پوست و مو ... 10 فایده زنجبیل برای زیبایی پوست و مو | ما از قدرت فوق العاده - قطره www.ghatreh.com/news/.../فایده-زنجبیل-برای-زیبایی-پوست‎Cached20 آگوست 2016 ... 10 فایده زنجبیل برای زیبایی پوست و مو ... در این نوشتار ده فایده محبوب زنجبیل را برای پوست و مو می بینید این ها همه دلایلی هستند بر این که هر روز باید ... 4 کاربرد زیبایی برای عسل ... خواص گل کلم و فواید آن برای سلامتی ... معجزه ها و خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو - راهنمای سفرمن | خبر ... khabarfarsi.com/u/39119681 30 مه 2017 ... معجزه ها و خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو. به گزارش راهنمای سفر من به نقل از افکارنیوز، خواص زنجبیل برای زیباییخواص زنجبیل برای ... معجزه ها و خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو - خبر مهم khabarmohem.com/.../معجزه-ها-و-خواص-زنجبیل-برای-زیبایی-پوست-و-مو-810140.html‎Cachedخواص زنجبیل برای زیبایی , باید بدانید که زنجبیل فواید بسیار زیادی برای سلامتی و زیبایی دارد که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره شده است. فواید زنجبیل برای پوست - هفت گنج 7ganj.ir/tag/فواید-زنجبیل-برای-پوست/‎Cached Similarخانه » فواید زنجبیل برای پوست ... آشنایی با خواص و مضرات زنجبیل ... دستورالعمل انواع رنگ مو با مواد طبیعی ... معرفی زیبایی ها و مناطق گردشگری کردستان ... معجزه ها و خواص زنجبیل برای زیبایی پوست و مو boyon.ir/search/?q=معجزه...خواص+زنجبیل...زیبایی+پوست...مو‎Cachedخبرگزاری میزان: اگرچه کرفس به عنوان یکی از مواد غذایی دوست نداشتنی در بین مردم شناخته شده و بسیاری برای آن لطیفه می سازند، اما این سبزی دارای خواص معجزه ...