مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean اسـت

[ad_1]

در هفته گذشته ایده کلی طرح جذاب " HTC Ocean" توسط یکی از طراحان این شرکت لو رفت.

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن اطلاعاتی راجع به گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی با فریم حساس به لمس بودیم. حالا نیز شایعات جدید خبر از نامگذاری این دستگاه به اسم Ocean می‌دهند و احتمال دارد این گوشی در سه نسخه عرضه شود.

طبق سریال لو رفته LlabTooFeR، دستگاه‌ها به نام‌های Ocean Master ,Ocean Smart ,Ocean Note نامگذاری شده‌اند. علاوه بر نامها، LlabTooFeR اطلاعات بیشتری را در اختیار نگذاشته اسـت. اسمارت احتمالاّ مدل پایه، Master نسخه‌ی بالارده خواهد بود و نوت هم به احتمال زیاد گوشی با صفحه نمایش بزرگتر اسـت.

شرکت اچ تی سی مشغول تولید مدل های پیکسل و پیکسل ایکس ال برای گوگل نیز هست که هر دوی آنها در تاریخ ۱۳ مهر معرفی خواهند شد. همچنین این شرکت دو گوشی از سری دیزایر نیز به تازگی معرفی کرده اسـت و سری Ocean نیز پروژه‌ی بعدی شرکت تایوانی هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دانلود انیمیشن در جستجوی دوری …دانلود انیمیشن در جستجوی دوری با کیفیت بلوری زیرنویس دانلود بازی تام گربه سخنگو من …دانلود بازی همراه نسخه مود و با لینک مستقیم یکی از محبوب ترین و برترین دانلود نرم افزار دانلود بازیدانلود بازی و نرم افزار لذت دانلود آسان با یک کلیک فروشگاه ایرانیان دانلود موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ مطالب جالب بسته ی پرطرفدارترین بازی ها و برنامه های آی پد در شهریور ۸۹ در سایت ارائه شده است مرجع دانلود اسکریپت بیست اسکریپتپوسته شرکتی ، از ابتدای معرفی تا به حال، هم در سایت رسمی وردپرس و هم در بیست …



لینک منبع :اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean اسـت

اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است - زومیت www.zoomit.ir/.../htc-ocean-note-ocean-smart-and-ocean-master-smartphones/‎Cached1 ا کتبر 2016 ... در روزهای گذشته شاهد فاش شدن اطلاعاتی راجع به گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی با فریم حساس به لمس بودیم. حالا نیز شایعات جدید خبر از نامگذاری این دستگاه ... Images for اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean اسـت اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است - دیجی فیدر digifeeder.com/51927/اچ-تی-سی-در-حال-کار-روی-گوشی-س/ در روزهای گذشته شاهد فاش شدن اطلاعاتی راجع به گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی با فریم حساس به لمس بودیم. حالا نیز شایعات جدید خبر از نامگذاری این دستگاه به اسم Ocean ... اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است - پمپ وکیوم کیان پارس parsvacuumpumps.com/.../اچ-تی-سی-در-حال-کار-روی-گوشی-سری-ocean-است/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... در روزهای گذشته شاهد فاش شدن اطلاعاتی راجع به گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی با فریم حساس به لمس بودیم. حالا نیز شایعات جدید خبر از نامگذاری این دستگاه ... اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است - روزامه roozame.com/detail/1196184‎Cached Rating: 4.4 - 2 votes در هفته گذشته ایده کلی طرح جذاب " HTC Ocean" توسط یکی از طراحان این شرکت لو رفت. اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/acd171354093.html در روزهای گذشته شاهد فاش شدن اطلاعاتی راجع به گوشی هوشمند اچ تی سی با فریم حساس به لمس بودیم. حالا نیز شایعات جدید خبر از نامگذاری این دستگاه به اسم Ocean ... تماشا کنید؛ اخبار و شایعات منتشر شده در مورد گوشی های سری Ocean اچ ... click.ir/1395/07/06/watch-htc-ocean-series-roumours/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... طبق شایعات منتشر شده، شرکت اچ تی سی در حال کار کردن بر روی سه گوشی جدید این سری به نام های Ocean Master ،Ocean Note و Ocean Smart است ... اچ تی سی در حال کار بر روی گوشی HTC Ocean است ivnews.ir/search/?q=اچ+تی+سی+در+حال+کار...روی+گوشی...Ocean+است اچ تی سی در حال کار بر روی گوشی HTC Ocean است. اچ تی سی اوشن نوت همانند وی 20 ... طبق شایعات اخیر٬... مشخصات سه گوشی اچ تی سی از سری اوشن ۲۰۱۷ را بخوانید . اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است - Tapatalk https://www.tapatalk.com/.../4c0ac33df9f3a2590be8adac96e90088-ch-ty-sy-dr-hl-khr-rwy-gwshy-sry-ocean-st 09/28. اچ تی سی در حال کار روی گوشی سری Ocean است. در هفته گذشته ایده کلی طرح جذاب " HTC Ocean" توسط یکی از طراحان این شرکت لو رفت. Read full article. اچ‌تی‌سی به زودی خانواده گوشی‌های Ocean را معرفی خواهدکرد - جی اس ام www.gsm.ir/.../اچ‌تی‌سی-به-زودی-خانواده-گوشی‌های-Ocean-را-معرفی-خواهدکرد/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... گوشی Ocean Master نیز احتمالا برترین گوشی از سری گوشی‌های Ocean ... هم اکنون اچ‌تی‌سی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پیکسل است که ۱۳ مهر ماه .... طی چند سال اخیر سامسونگ روی پر چمداراش زده پس بیخودی ya کاربران را گول نزن .... سر و صدارکرد وگرنه اچ تی سی خیلی زودتر از گوشیهای دیگه این کار انجام داد ...