مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟

[ad_1]
اطلاعات به دست آمده در این بررسی‌ها نشان می‌دهد که انجام ورزش‌های قدرتی در دو هفته‌ اول سیکل ماهانه می‌تواند برای زنان موثرتر باشد و بیشتر بر قدرت و حجم عضلات آنها تاثیر مثبت بگذارد.

به گزارش سایت MNT، مدیر این تحقیقات می‌گوید: سیکل عادت ماهانه بر میزان مفید بودن ورزش تاثیرگذار اســت. این مساله بر میزان هورمون‌های بدن ارتباط دارد. در این مطالعات 56 زن مورد مطالعه قرار گرفتند و میزان تاثیر ورزش بر قدرت پاهای آنها اندازه‌گیری شد.

بررسی‌ها نشان داد که انجام ورزش در دو هفته‌ اول سیکل ماهانه موثرتر اســت. البته این مساله در زنانی که قرص های ضد بارداری یا داروهایی که بر روی هورمون‌ها تاثیرگذار اســت مصرف می‌کنند، صدق نمی‌کند.
مدیر این تحقیقات در ادامه افزود: سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر اســت. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به کیفیت ورزش زنان استفاده کنیم.

ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

برای بچه دار شدن باید چه اقداماتی از نظر پزشکی …برای بچه دار شدن باید چه اقداماتی از نظر پزشکی انجام دهم؟ما زنان اول ماه مه و مشکلات زنان کارگر و زحمتکش بهاران خجسته باد هشت مارس بر همه زنان مبارک بادپشیمانی بعد از سکس در زنان و مردان – مرد روزبر طبق آخرین تحقیقات انجام شده، نحوه پشیمانی زنان و مردان در قبال سکس با هم فرق دارد برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید …برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد؟سر کار گذاشتن مردان توسط زنان – مرد روزبازی کردن با احساس قابل توجیه نیست چه از سوی زن باشد و چه از سوی مرد این چیزهایی که دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می برای پیشگیری از عود بیماری روماتیسم، چه کارهایی …روماتیسم بیماری روماتیسم پیشگیری از عود بیماری روماتیسم علائم روماتیسم درمان نقش ورزش در کاهش علایم ام اسورزش نه تنها در بهبود وضعیت سلامت و روحی افراد مفید است بلکه در بهبود بسیاری از علایم آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ …یکی‌ از سوال‌های بسیار رایج در بدن سازی این است که آیا تمرینات بدن سازی و قدرتی‌ روی مردان جذب چه زنانی می شوند؟ آکامردان جذب چه زنانی می شوندمردان جذب کدام زنان می شوندچگونه مردان جذب زنان می شوند



لینک منبع :زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟

بانوان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../بانوان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند‎Cached27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - ورزش - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند- 27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/496318/زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر است. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به کیفیت ورزش زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/361433/زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند 27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ https://www.titreemroz.ir/fa/news/.../زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند 27 سپتامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز : محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/news/زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند/3766157 محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان تاثیر ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147497178051274 سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر است. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به کیفیت ورزش زنان استفاده کنیم. - عصر ایران. میهن مگ - زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ https://mihanmag.com/.../زنان_باید_چه_روزهایی_از_ماه_ورزش_کنند؟‎Cached15 مه 2017 ... زنان باید ورزش کرد ؟ محققان دانشگاه اومئو بررسی زمانی که ورزش زنان در طول سال بهترین ورزش های قدرتی و چه روز از ماه بر روی زنان بر بدن. به‌ گزارش ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/bimari.../news201692715315399944.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25756518 27 سپتامبر 2016 ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر است. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به ...