مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند

[ad_1]

لنوو صدها نفر از کارکنان بخش موتورولا را اخراج می‌کند.

پس از انتشار گزارش وب‌سایت Droid-Life مبنی بر اخراج صدها کارمند موتورولا، لنوو به وب‌سایت ورج اعلام کرده اســت که دو درصد از ۵۵ هزار کارمند خود را اخراج کرده اســت. با زومیت همراه باشید.

این شرکت چینی به صورت دقیق مشخص نکرده اســت که از این تعداد ۱۱۰۰ نفری، چه تعدادی از بخش موتورولا اخراج شده‌اند. به گزارش وب‌سایت Droid-Life‌، دو منبع نزدیک به این مسئله، اخراج بیش از ۵۰ درصد نیروی کاری موتورولا را تایید می‌کنند.

در بیانیه‌ای که لنوو به وب‌سایت ورج ارسال کرده، چنین آمده اســت:

به عنوان قسمتی از استراتژی یکپارچه‌سازی لنوو و کسب و کار گوشی‌های هوشمند موتورولا، بخش عمده‌ای از موقعیت‌های شغلی حذف شده و لنوو به دنبال همراستا کردن سیاست‌های کمپانی جهت رقابت بهتر در بازار موبایل اســت.

این کمپانی همچنین ضمن تکذیب خبر مربوط به احتمال جابجایی باقی کارکنان موتورولا از دفتر شیکاگوی این شرکت به دفتر لنوو در کارولینای شمالی، اعلام کرد:

لنوو کاملا متعهد به شیکاگو اســت و قصد دارد تا دفتر اصلی شرکت موتورولا را در آنجا نگه دارد.

در ماه آگوست سال ۲۰۱۵ نیز لنوو در حدود ۳۲۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کرد. در بیانیه‌ای که در آن زمان منتشر شد، این کمپانی وضعیت رو به زوال بازار کامپیوترهای شخصی و ساختار نامناسب بخش‌های کسب‌وکار و موبایل را از دلایل اصلی این اخراج جمعی توصیف کرده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تحلیلگران می‌گویند گوشی بولت محصولی نیست که اچ تی سی اکنون به یاهو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادیاهوفلیکر یکی از معروفترین سایت‌های اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین



لینک منبع :لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند

لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/27/.../lenovo-lays-off-hundreds-motorola/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... لنوو صدها نفر از کارکنان بخش موتورولا خود را اخراج می‌کند. لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند - تکنومون technomon.com/.../لنوو-صدها-نفر-از-کارکنان-موتورولا-را-اخراج-می-کند‎Cached29 سپتامبر 2016 ... لنوو صدها نفر از کارکنان بخش موتورولا خود را اخراج می‌کند. - لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند - راسخون https://www.rasekhoon.net/.../لنوو-صدها-نفر-از-کارکنان-موتورولا-را-اخراج-می-کند/ لنوو صدها نفر از کارکنان بخش موتورولا را اخراج می‌کند. لنوو صدها کارمند موتورولا را اخراج می‌کند! - آی‌تی‌رسان itresan.com/140544/لنوو-صدها-کارمند-موتورولا-را-اخراج-می/.html بنظر می‌رسد که لنوو سعی می‌کند که کارمندان خود را در چین مستقر کند تا هزینه‌ها را کاهش دهد. لنوو می‌گوید بر خلاف این اخراج‌ها، دفتر اصلی موتورولا که در شیکاگو قرار ... لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند - تسمه نقاله کیان پارس https://parsconveyorbelt.com/.../لنوو-صدها-نفر-از-کارکنان-موتورولا-را-اخ/‎Cachedپس از انتشار گزارش وب‌سایت Droid-Life مبنی بر اخراج صدها کارمند موتورولا، لنوو به وب‌سایت ورج اعلام کرده است که دو درصد از ۵۵ هزار کارمند خود را اخراج کرده. لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25838320 اخراج 700 نفر از کارمندان موتورولا به دنبال کاهش هزینه ها. به تازگی اطلاعات ناراحت کننده ای در مورد تصمیم شرکت بزرگ لنوو برای اخراج 700 نفر از کارمندان موتورولا ... لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/5f2371378709.html به گزارش وب سایت Droid-Life ، دو منبع نزدیک به این مسئله، اخراج بیش از ۵۰ درصد نیروی کاری موتورولا را تایید می کنند. در بیانیه ای که لنوو به وب سایت ورج ارسال ... لنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند | سایت خبری سی اف 4min.cf/لنوو-صدها-نفر-از-کارکنان-موتورولا-را-اخ/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... لنوو صدها نفر از کارکنان بخش موتورولا را اخراج می‌کند. بعد از انتشار گزارش وب‌سایت Droid-Life بر پایه اخراج صدها کارمند موتورولا، لنوو به وب‌سایت ... SiteDev، طراحی و برنامه نویسی حرفه ای سایت sitedev.ir/feedreader&18180‎Cachedلنوو صدها نفر از کارکنان موتورولا را اخراج می کند لنوو صدها نفر از کارکنان بخش موتورولا را اخراج می‌کند. پس از انتشار گزارش وب‌سایت Droid-Life مبنی بر اخراج صدها ... لنوو صدها کارمند موتورولا را اخراج می‌کند! - آی‌تی‌رسان | دمادم damadam.ir/...itresan/...علمی.../لنوو-صدها...موتورولا-را-اخراج-می‌کند/.../3768442 سال گذشته تقریبا در این زمان، لنوو بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرد. حال بنظر می رسد که تاریخ دوباره تکرار می شود. لنوو رسما اعلام کرده که بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ ...