مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین

[ad_1]

وب‌سایت تناسب اندام: یک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست‌رفته پس از یک تمرین شدید نیاز دارید. در مقاله امروز ما دستور تهیه چند شیک پروتئین خوشمزه را بیان می‌کنیم که شما عاشق آنها خواهید شد.

 

 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین
شیک پروتئین بادام و توت فرنگی

برای تهیه این شیک،  ۱فنجان شیر بادام، ۱ فنجان توت فرنگی یخ زده، ۱ عدد موز یخ زده، ۲ پیمانه پودر پروتئین با طعم توت فرنگی یا وانیل،  و  تکه ‌های یخ لازم داریم.

 

تمام مواد را در یک مخلوط کن با هم ترکیب کنید و تا زمانیکه یکدست شود، به مخلوط کردن ادامه دهید. تکه ‌های یخ را به تدریج اضافه کرده و مخلوط کنید. آن را در یک لیوان بلند سرو کنید و لذت ببرید.

نکته: شما می‌توانید برای تغییر غلظت این شیک، شیر بادام بیشتری نیز اضافه کنید. همچنین می‌توانید بجای شیر بادام از شیر نارگیل استفاده کنید. اگر از پودر پروتئین وانیلی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای قوی‌تر کردن طعم میوه توت، یک قطره شربت توت فرنگی اضافه کنید.


شیک پروتئین ادویه پای کدو تنبل

برای تهیه این شیک،  ۱ قوطی پوره کدو تنبل خالص، ۴ قاشق ماست وانیلی یخ زده، ۱ فنجان شیر کم‌چرب، نصف قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل، مقدار کمی‌جوز هندی، خامه زده‌شده و شکر شیرینی پزی(اختیاری) لازم داریم. تمام مواد تشکیل دهنده را بجز جوز هندی و خامه زده‌شده در یک مخلوط کن با هم مخلوط کنید.

 

تا زمانیکه یکدست و کف‌دار شود، آن را مخلوط کنید. شیر بیشتری اضافه کنید تا به غلظت مورد نظرتان برسید. این مخلوط را به یک لیوان بلند منتقل کنید و روی آن مقداری خامه زده‌شده و کمی‌جوز هندی بریزید.

نکته: می‌توانید به جای ماست یخ‌زده از بستنی وانیلی کم‌کالری یا کم‌چرب استفاده کنید.

 

 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین

شیک پروتئین قهوه فندقی

برای تهیه این شیک ۱ فنجان مخلوط قهوه سرد فندقی، نصف فنجان شیر نارگیل کم چرب، ۲ پیمانه پودر پروتئین  شکلاتی، نصف موز یخ‌زده و یک مشت فندق بو‌داده نیاز داریم. تمام مواد تشکیل‌دهنده را با استفاده از یک مخلوط‌کن با قدرت بالا، با هم مخلوط کنید و برای چند دقیقه به هم بزنید. تا زمانیکه فندق ‌های بوداده‌شده، کاملا ریز شوند، به مخلوط کردن ادامه دهید. آن را در یک لیوان بلند سرو کرده و لذت ببرید.

نکته: شما می‌توانید بجای شیر نارگیل از شیر بادام یا برنج استفاده کنید.


شیک پروتئین زغال اخته و افرا

برای تهیه این شیک نصف فنجان ماست کم چرب یا پنیر کاتیج، ۱ پیمانه پودر پروتئین وانیلی، نصف فنجان زغال اخته یخ زده، نصف قاشق چایخوری عصاره افرا، نصف قاشق چایخوری پودر تخم کتان، شیرین کننده مورد علاقه شما، ۱۰ تکه یخ و یک چ‌هارم فنجان آب مقطر نیاز داریم.

 

در یک مخلوط‌کن، تمام مواد تشکیل‌دهنده را به جز شیرین‌کننده اضافه کنید و تا زمانیکه کف دار و یکنواخت شود، مخلوط کنید. اگر این شیک بیش از حد آبکی است، فقط یخ بیشتری اضافه کنید. اگر بیش از حد غلیظ است، غلظت آن را با اضافه کردن آب‌مقطر بیشتر، تنظیم کنید. بعد از مخلوط کردن ن‌هایی، شیرین‌کننده مورد علاقه تان را اضافه کنید.

نکته: شما می‌توانید با اضافه کردن یک مشت اسفناج یا کلم، آنتی اکسیدان‌‌های شیک پروتئینی‌تان را افزایش دهید. این سبزیجات، طعم شیک را به هیچ وجه تغییر نخواهند داد.


شیک پروتئین پاپایا و زنجبیل

برای تهیه این شیک، نصف فنجان پاپایای تازه که قطعه قطعه و خنک شده، ۱ فنجان یخ، نصف فنجان ماست یونانی ساده بدون چربی، ۲ قاشق چایخوری زنجبیل تازه پوست‌کنده و قطعه‌قطعه شده، عصاره لیموی تازه، ۱ قاشق چایخوری شهد آگاو و یک شاخه کوچک نعناع نیاز داریم. در یک مخلوط کن، تمام مواد به جز شهد آگاو را اضافه کنید.

 

تا زمانیکه به غلظت مورد نظرتان برسید، به مخلوط کردن ادامه دهید. پس از آن می‌توانید شیرین‌کننده را اضافه کنید و مزه آن را تنظیم کنید. اگر شهد بیش از حد اضافه کردید، کمی‌آب بریزید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، …۱۰ ماده غذایی مفید برای سلامت قلب شایعات در مورد مصرف مکمل ها مکمل های غذایی در پرورش راه برای کاهش وزن کیلویی در عرض هفتهکاهش کیلو وزن در عرض هفته اگر شما می خواهید پوند کیلوگرم وزن در یک هفته از دست معرفی مکمل از بهترین ها پایگاه تخصصی …هچنانکه تا کنون شنیده‌اید مصرف مکمل‌ها برای تقویت بیشتر شما بسیار موثر می‌باشد و چه بخوریم تا عضله سازی کنیم مجله تناسب اندامگوشت کم چرب اگر در هر وعده‌تان گوشت نمی‌خورید، هیچ مشکلی ندارد که هر از چند گاهی کمی سایت فیت دی – بدنسازی فیتنس و رژیم غذاییحق تکثیر تمام حقوق برای سایت فیت دی محفوظ است مقالات ارائه شده در سایت، بعنوان بهترین زمان برای مصرف گلوتامین و کراتین …تحقیقات بیشمار نشان می دهد که مصرف گرم گلوتامین دقیقا قبل از خواب بطور قابل توجهی فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران کوچک کردن شکم با روش در روزکوچک کردن شکم یکی از سخت ترین کارها برای کسانی است که به دنبال داشتن اندامی متناسب و علل ورم پا و درمان آن ادم یا خیز – تورم ناشی از تجمع مایع در بافت‌های بدن شما بیشتر از همه در پنجه پاها خوراکهایی ساده ولی خوشمزه با سیب زمینیبا سیب‌زمینی غذاهای متنوعی می توان تهیه کرد از جمله باید به پوره، سوپ، کتلت و تغذیه و بارداریتغذیه در دوران بارداریبارداری و تغذیه تغذیه بارداریرژیم غذایی برای زنان حاملهبارداری و تغذیه مناسبتغذیه و سقط جنین در علت رنگ، بو و غلظت مدفوع نوزادغلظت مدفوع در بچه‌ها و خردسالان غلظتی متفاوت دارد کودکانی که با شیر مادر تغذیه می روش های سفت کردن سینه ها به کمک داروهای خانگیسفت کردن سینه ها به کمک داروهای خانگیشل شدن پستان یک فرایند طبیعی است که با افزایش سن دانستنی های زناشویی،زندگی مشترک،بهترین …بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان جدیدترین خبرهای استان یزد خبر فارسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛سید حسن حسینی مسول اخبار مد و ستارگان اخبارمدوستارگانبرای دیدن عکس های با موضوع عکس خوشگل سحر قریشی می توانید از لینک های زیر استفاده



لینک منبع :5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین

5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین - برترین ها www.bartarinha.ir/.../5-شیک-پروتئین-خوشمزه-برای-بعد-از-تمرین‎Cached26 ا کتبر 2016 ... یک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست‌رفته پس از ... Images for 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین - کمونه kamooneh.com/fa/.../5-شیک-پروتئین-خوشمزه-برای-بعد-از-تمرین‎Cached27 ا کتبر 2016 ... یک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست‌رفته پس از ... 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین - آکا www.akairan.com/health/taghziyeh.../news201610269474375750.html 26 ا کتبر 2016 ... یک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست رفته پس از ... 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/437559/ 27 ا کتبر 2016 ... یک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست‌رفته پس از ... 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../5_شیک_پروتئین_خوشمزه_برای_بعد_از_تمرین_آکا‎Cached5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین آکا. دانلود پروتئین Muscle Pharm ۱۰۰ % Isolate -قسمت اول · دانلود پروتئین Muscle Pharm ۱۰۰% Isolate -قسمت دوم. 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین « بجنورد 24 www.news.bojnord24.ir/detail.php?...5%20شیک%20پروتئین%20خوشمزه%20برای%20بعد%20از%20تمرین یک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست‌رفته پس از یک تمرین شدید ... 5 شِیک پروتیین خوشمزه برای بعد از تمرین | یک شیک پروتیین بعد www.ghatreh.com/news/.../شِیک-پروتیین-خوشمزه-برای-بعد-تمرین 18 ا کتبر 2016 ... یک شیک پروتیین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که بدن برای انرژی دادن به خود و جایگزین کرØ. 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین - اکاایران www.akairan.ir/5_شیک_پروتئین_خوشمزه_برای_بعد_از_تمرین‎Cachedکلمه 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است . ۲۸ خرداد ۱۳۹۶. 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین · اکاایران · نقشه سایت ... 5 شیک پروتئین خوشمزه برای بعد از تمرین - اخبار جدید لحظه ای ایران و ... akhbartop.com/6591/‎Cachedیک شیک پروتئین بعد از تمرین راهی عالی برای دریافت تمام مواد مغذی است که شما برای انرژی دادن به بدن و جایگزین کردن مایعات از دست‌رفته پس از یک تمرین شدید ...