مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری

[ad_1]

رئیس سازمان بسیج علمی گفت: افراد مختلفی با نام سمینارهای علمی و برنامه های کار آفرینی وارد کشور می شوند اما ماموریت اصلی آنها نفوذ علمی و جلوگیری از شکل گرفتن روحیه انقلابی گری است.

حسین قدیانی

، حسین قدیانی در نشست مسئولین سازمان های بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور در تهران اظهار داشت: داشتن بصیرت و تحلیل دقیق و روشن از وضعیت جهان، منطقه و داخل کشور از اولویت های کاری ما باید باشد تا بتوانیم مأموریت های خودمان را بر اساس آن تعیین کنیم.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور تصریح کرد: با اشراف بر منطقه و مختصات انقلاب اسلامی و مسیر پیش روی آن می توانیم وظیفه اصلی خود را تشخیص داده و نقش خود را ایفا کنیم.

قدیانی تحولات منطقه را سرنوست ساز دانست و بیان کرد: با تحلیل اتفاقات سوریه، لبنان، بحرین، یمن و حتی کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی، عمق راهبردی انقلاب اسلامی آشکار می شود.

وی مولفه های مهم در شکل گیری این اتفاقات را گفتمان و ادبیات انقلاب اسلامی، درایت و رهبری این گفتمان و همچنین روحیه ایثار و شهادت عنوان کرد.

این مقام مسئول بحث علم و فناوری را از مولفه این جریان قلمداد کرد و گفت: این اتفاقات رقم نخواهد خورد مگر این که دانش، علم و یا دست برتری در حوزه های اقدام خود داشته باشیم.

قدیانی پیشرفت علم و فناوری را باعث افزایش اثر گذاری انقلاب اسلامی عنوان کرد افزود: حضور مقتدر ما در منطقه به واسطه دانش و دست برتری است که با پشتوانه گفتمان ایثار و شهادت به ثمر رسیده است.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور علت عقب نشینی سیاسی دشمنان در منطقه را تحقق مولفه های انقلاب قلمداد و تصریح کرد: در تحولات منطقه انقلاب اسلامی دست برتر را دارد و باید مواظب باشیم آدرس غلط به ما ندهند.

قدیانی با بیان این که موضوعات علمی و دانشی از مهمترین بحث هایی است که در انقلاب اسلامی باید دنبال شود، افزود: اکثر افراد در زمینه جریان شناسی سیاسی کشور به اندازه کافی اطلاعات دارند ولی یک غفلت جدی در زمینه جریان شناسی علمی صورت گرفته و شناخت جریان های علمی در کشور یک بحث جدی است.

وی با اشاره به احساس خطر دشمن در حوزه علمی دو اقدام اساسی در این زمینه را تشریح کرد و گفت: دشمنان با این استدلال که علم مسیر منطق داشته و انقلابی و غیر انقلابی ندارد به دنبال کاهش روحیه انقلاب گری در مجموعه افراد و عناصر علمی هستند.

قدیانی همچنین دومین هدف دشمن را القا اندیشه ناکارآمدی و تفکر نمی توانیم، دانست و تصریح کرد: باید مراقبت کنیم که این یأس و نا امیدی در نخبگان اتفاق نیفتد.

وی با بیان این که نفوذ در حوزه علمی در حال شکل گیری است، ابراز داشت: افراد مختلفی به اسم سمینارهای علمی و برنامه های کار آفرینی وارد کشور می شوند اما ماموریت اصلی آنها نفوذ علمی و جلوگیری از شکل گرفتن روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری است.

قدیانی در ادامه شاخص های مهم روحیه انقلابی گری مد نظر رهبر انقلاب را بیان و افزود: پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی، هدف گیری آرمان های انقلاب و داشتن همت بلند برای رسیدن به آن ها از مهمترین شاخص هایی هستند که رهبر انقلاب به آن پرداختند.

وی گفت: پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و عدم تبعیت از آن و تقوای دینی و سیاسی از دیگر شاخص هایی هستند که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها دانشگاه و …رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشند مرتضی امینی رفتار شناسی و عملکرد خط نفوذ در …مرتضی امینی رفتار شناسی و عملکرد خط نفوذ در مجلس ششمدیدار جمعی از اساتید دانشگاه‌ها با رهبر انقلابحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز شنبه در دیدار جمعی از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسسامانه بارشی که از صبح روز پنج شنبه از سمت غرب و جنوب غرب کشور وارد استان کهگیلویه و جدیدترین خبرهای شهر سنقر خبر فارسیتا سال تنها روستای سنقر و کلیایی دارای گاز طبیعی بود که با گازدار شدن روستا در عضویت در فرهنگ نیوز شما برای عضویت در خبرنامه ، پیامک و خبرنگار افتخاری فقط کافیست جایگاه های مربوطه را همایش های دینی و مذهبی همایش ها ، کنفرانس ها و …کنگره ملی قرآن و علوم انسانی اردیبهشت ماه محورهای همایش • مرجعیت علمی قرآن صوت‌های سال آرشیو صوت دیدارها و کلیپ‌های صوتی پیام تسلیت در پی رحلت آیت‌الله حاج سید گزارش حلقه های صالحین دانشگاه محقق اردبیلی … تاریخ ارسال ۱۳۹۵۹۱ جلسه حلقه صالحین خواهران با حضورتعدادی از اعضاء در مورخه اگر اهل حماسه نیستی لااقل حماسه کش نباش گره، …چرا در دل جبهه پایداری یک مشایی دیگر خوابیده است؟ ئ برای فهم پدیده مشایی باید دو مفهوم اخبار اختلاس، اختلاس جدید، اختلاس های ایران، اختلاس متلاشی شدن شبکه اختلاس در گمرک سیستان و بلوچستان دوری از آخرت گرایی برخی مسئولان اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریمزایای بذور گواهی شده برای کشاورزان اسلامشهری تشریح شد سه نظامی ترکیه در حمله پکک راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …اجرای طرح خیرین دانشگاه ساز با مشارکت اعضای هیات علمی در دانشگاه محقق اردبیلی تالشان نیوزتالشان نیوز اخبار و تحلیل روز آستارا ، ماسال شاندرمن، تالش ، نمین و خلخال و رضوانشهر الف احمد توکلیبا فساد سیستمی باید …دهد و لذا نمی تواند فعالانه برخورد کند لذا می گوییم فساد سیستمی است اگر ما قانع شویم ارسال خبر خبرگزاری ایثارگرانمخاطب محترم اخبار حوزه ایثارگری را با ذکر نام و شماره تماس از طریق فرم زیر ارسال الف جزئیات سند تحول بنیادین آموزش و پرورشبسم الله هر پیشرفتی در عرصه های فردی و اجتماعی، نیازمند تلاش و تحمل سختی ست برای کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این روش تحقیقنوشته شده در جمعه بیست و پنجم فروردین ۱۳۹۱ساعت توسط دانشجویان کلاس اول



لینک منبع :نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری

نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری ... www.mehrnews.com/.../نفوذ-علمی-برای-کاهش-روحیه-انقلابی-گری-در-حوزه-علم-و-فناوری‎Cached26 ا کتبر 2016 ... رئیس سازمان بسیج علمی گفت: افراد مختلفی با نام سمینارهای علمی و برنامه های کار آفرینی وارد کشور می شوند اما ماموریت اصلی آنها نفوذ علمی و ... Fars News Agency : نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی‌گری در حوزه ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13950805001279 26 ا کتبر 2016 ... قدیانی مطرح کرد نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی‌گری در حوزه علم و فناوری/ غفلت جدی در زمینه جریان شناسی علمی رئیس سازمان بسیج علمی ... قدیانی مطرح کرد نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و ... www.ghatreh.com/.../قدیانی-مطرح-کرد-نفوذ-علمی-برای-کاهش-روحیه-انقلابی-گری 26 ا کتبر 2016 ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری/ غفلت جدی در زمینه جریان شناسی علمی رییس سازمان بسیج علمی کشور با بیان اینکه ... علم و تکنولوژی:نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و ... www.iranhsk-co.com/forums/showthread.php?tid=50379 نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری رئیس سازمان بسیج علمی گفت: افراد مختلفی با نام سمینارهای علمی و برنامه های کار آفرینی وارد کشور ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری www.airvideo.ir/.../نفوذ_علمی_برای_کاهش_روحیه_انقلابی_گری_در_حوزه_علم_و_فناوری‎Cachedنفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری. دانلود مرکز پارس برگزیده سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات · دانلود ارتباط نیروهای فعال انقلابی ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری/ غفلت ... www.serze.com/نفوذ-علمی-برای-کاهش-روحیه-انقلابی-2113602/ 26 ا کتبر 2016 ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری/ غفلت جدی در زمینه جریان شناسی علمی رئیس سازمان بسیج علمی کشور با اظهار اینکه ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری - علت ... khabarfarsi.com/u/27185755/redirect/elat.ir نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری. به گزارش خبرنگار مهر، حسین قدیانی در نشست مسئولین سازمان های بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری ... khabarfarsi.com/u/27171491 نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری. رئیس سازمان بسیج علمی گفت: افراد مختلفی با نام سمینارهای علمی و برنامه های کار آفرینی وارد کشور ... حسین قدیانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency 77.238.121.220/tag/حسین+قدیانی حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری کشور ۱۳۹۵-۱۰-۳۰ ۲۰:۴۱ ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری. رئیس سازمان ... نفوذ علمی برای کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه علم و فناوری - مهرنیوز www.mahpoo.com/extpost/akhbar/.../news20161026153859186658.html رئیس سازمان بسیج علمی گفت: افراد مختلفی با نام سمینارهای علمی و برنامه های ... اما ماموریت اصلی آنها نفوذ علمی و جلوگیری از شکل گرفتن روحیه انقلابی گری است.