مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد

[ad_1]
وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: اگر فیلترهای تصاویر اپلیکیشن پریسما را دوست دارید، فیسبوک نیز برای شما تدارکات ویژه ای دیده است.

دو تن از مدیران کمپانی فیسبوک (در غیاب مارک زاکربرگ) در کنفرانس زنده WSJD به نمایش و معرفی برخی از ویژگی های جدید این شبکه اجتماعی و معرفی چند محصول جدید پرداختند.

 

فیسبوک از فیلتر ویدیوی زنده مشابه با پریسما پرده برداشت 

«کریس کاکس» مدیر واحد محصولات فیسبوک در این مراسم از الگوی اولیه سیستم فیلترگذاری ویدیوی زنده ای پرده برداشت که تصاویر را به تابلوهای نقاشی و هنری مشابه با دستاورد های ون گوک تبدیل می کند.

نتایج این قابلیت شباهت بسیار زیادی با آنچه از اپلیکیشن پریسما به دست می آوریم دارد؛ پریسما از شبکه های هوشمند عصبی جهت پردازش فیلترهای تصویر استفاده می کند و کاکس هم مدعی است ویژگی فیلترگذاری فیسبوک از شبکه تکاملی عصبی بهره می برد.

فیسبوک هیچ تاریخ رسمی برای عرضه این سیستم اعلام نکرده و مشخص نیست چه محصولاتی فیلترهای تصویری زنده را دریافت می کنند؛ هرچند در میان توضیحات این کنفرانس به بخش استریم زنده کانال های فیسبوک اشاره شد.

اپلیکیشن پریسما پیش از این امکان درج فیلتر گرافیکی روی عکس و ویدیو را در اختیار مخاطبین قرار داده، منتها با این تفاوت که از تصاویر استریم زنده پشتیبانی نمی کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد



لینک منبع :فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد

فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../فیلتر-ویدیوی-مشابه-پریسما-به-فیسبوک-آمد 26 ا کتبر 2016 ... اگر فیلترهای تصاویر اپلیکیشن پریسما را دوست دارید، فیسبوک نیز برای شما تدارکات ویژه ای دیده است. ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد - onvansho onvansho.ir/result/ویدیوی-مشابه-پریسما-به-فیسبوک-آمد.html آپدیت جدید برنامه پریسما به فیسبوک از فیلتر ویدیوی زنده مشابه با پریسما آمد . ۶ تاکتیک مطمئن برای بازاریابی ایمیلی ⋆ آفتاب آی تی کارآفرینان ارزش ارائه ... فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/316045/ 27 ا کتبر 2016 ... فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد. حسین آدینه: اگر فیلترهای تصاویر اپلیکیشن پریسما را دوست دارید، فیسبوک نیز برای شما ... فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27180114 26 ا کتبر 2016 ... فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد. وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: اگر فیلترهای تصاویر اپلیکیشن پریسما را دوست دارید، فیسبوک ... پریسما – دیجیاتو https://digiato.com/label/پریسما/‎Cachedفیسبوک از فیلتر ویدیوی زنده مشابه با پریسما پرده برداشت. نوشته حسین آدینه ۲ ... فیلترگذاری آفلاین ویدیوها به نسخه iOS اپلیکیشن پریسما آمد. نوشته شایان ... فیسبوک سال پیش در انگلیس تنها 4.17 میلیون پوند مالیات پرداخته ... digiato.com/.../فیسبوک-برای-سال-2015-تنها-5-میلیون-دلار-مالی/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... کمپانی فیسبوک در سال 2015 رقمی معادل 210 میلیون پوند (تنها در انگلستان) ... نسبت به انگلستان برخوردار بوده، تنها 4327 پوند به عنوان مالیات سال 2014 پرداخت ... فیسبوک از فیلتر ویدیوی زنده مشابه با پریسما پرده برداشت ... نقشه های آماری فیسبوک در بلایای طبیعی به کمک سازمان های بین المللی خواهند آمد. معرفی Artisto؛ اپلیکیشنی برای اعمال فیلترهای مشابه پریسما روی ... digiato.com/article/.../معرفی-artisto؛-اپلیکیشنی-اعمال-فیلترها/‎Cached6 آگوست 2016 ... معرفی Artisto؛ اپلیکیشنی برای اعمال فیلترهای مشابه پریسما روی ویدئوها ... می توانید هر کدام از آن ها را برای اعمال روی ویدئوی ضبط شده خود انتخاب کنید. ... خروجی به راحتی در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و فیسبوک بارگذاری شوند. .... با کمی خوش خلقی، تا حدی می توان با سرعت پایین اینترنت کنار آمد، اما اتمام ... خبر فید | آخرین اخبار سراسر اینترنت - آرشیو مطالب برچسب ... mtadbir.ir/tag/7/اپلیکیشن/site/11 با این اپلیکیشن در هنگام رانندگی به آسانی به پیام های خود جواب دهید. تاریخ ثبت در خبر فید ... فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد. تاریخ ثبت در خبر ... تک شات | فیس بوک فیلتر پریسما و اسنپ چت را به قابلیت های ... https://www.techshot.ir/apps/101858‎Cached31 ا کتبر 2016 ... برای مثال فیس بوک مدتی قبل قابلیتی مشابه Story اسنپ چت را به ... فیس بوک نیز شبیه به فیلترهای پریسما و اسنپ چت از آب در خواهند آمد یا خیر اما در هر ... همچنین کاربران نیز قادر خواهند بود که تصاویر و ویدیوهای خود را به صورت ... فیسبوک از فیلتر ویدیوی زنده مشابه با پریسما پرده برداشت - محبوب ها mahboobha.ir/.../فیسبوک-از-فیلتر-ویدیوی-زنده-مشابه-با-پریسما-پرده-برداشت‎Cached5 نوامبر 2016 ... فیلتر ویدیوی مشابه پریسما به فیسبوک آمد... اگر فیلترهای تصاویر اپلیکیشن پریسما را دوست دارید، فیسبوک نیز برای شما تدارکات ویژه ای ...