مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل مک‌بوک‌های جدیدش را رونمایی می‌کند

[ad_1]

اپل مک‌بوک‌های جدیدش را رونمایی می‌کند

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
شرکت اپل قصد دارد روز ۲۷ اکتبر نسخه‌ای بازطراحی شده از مکبوک‌های خود را رونمایی کند.

براساس گزارش فاکس نیوز، رویداد روز 27 اکتبر در وب‌سایت شرکت اپل با پوستری جدید نمایش داده شده‌است که تنها اطلاعات موجود در آن به جز عبارت "دوباره سلام"، تاریخ رویدادی است که شرکت اپل برای پیوستن به آن از کاربران دعوت کرده‌است. 

اپل

مهمترین جاذبه‌های این رویداد جدید به گفته رودا الکساندر مدیر بخش تبلت و نوت‌بوک‌های شرکت IHS مارکیت تکنولوژی، مک‌بوک‌های جدید این شرکت خواهند بود.

به گفته وی نسخه‌هایی کاملا جدید از مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو در این رویداد با تغییراتی در کاربری و طراحی رونمایی خواهند شد. گزارش‌ها و شایعات نیز حاکی از آن هستند که مک بوک 13 اینچی نیز به این گروه از محصولات اپل افزوده خواهد شد.

از دیگر تغییراتی که انتظار مشاهده آنها می‌رود گنجاندن OLED درون صفحه کلید مک‌بوک پرو ها است و در واقع این محصولات به جای داشتن کلید‌های واقعی، از کلید‌های مجازی و نوری برخوردار خواهند‌بود. گزارش‌های پیشین بلومبرگ نیز خبر از نازک‌تر شدن و سبک‌تر شدن مک‌بوک‌پرو داده بودند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار دنیای اپل مقالات آی سیب کنفرانس معارفه مک بوک های جدید در راه است ششم آبان منتظر اخبار جدیدی از آموزشگاه آنلاین مرجع کامل آموزش آنلاین همه نوع …سرخط خبرها مراسم کنفرانس ویژه اپل به همراه تمام حواشی های آن ۲۰۱۶ راز قدیمی ترین



لینک منبع :اپل مک‌بوک‌های جدیدش را رونمایی می‌کند

Images for اپل مک‌بوک‌های جدیدش را رونمایی می‌کند اپل مک‌بوک‌های جدیدش را رونمایی می‌کند - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/350686/Science/Hi-Tech‎Cached26 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: شرکت اپل قصد دارد روز ۲۷ اکتبر نسخه‌ای بازطراحی شده از مکبوک‌های خود را رونمایی کند. اپل مک‌بوک‌های جدیدش را رونمایی می‌کند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/26/1532401 26 ا کتبر 2016 ... همشهری آنلاین: شرکت اپل قصد دارد روز ۲۷ اکتبر نسخه‌ای بازطراحی شده از مکبوک‌های خود را رونمایی کند. اپل از مدل‌های جدید مک بوک پرو و آیپد در WWDC 2017 رونمایی می‌کند ... www.naghdestan.com/اپل...جدید-مک-بوک...رونمایی-می‌کند/NCI-24449‎Cached1 ژوئن 2017 ... در حالی که تنها چند روز تا آغاز کنفرانس WWDC 2017 شرکت اپل زمان باقی مانده است نشانه‌هایی از احتمال رونمایی از مک بوک پرو‌های جدید، آیپدهای به ... رویداد بعدی اپل کی و کجا برگزار می شود و محصول بعدی اپل چه خواهد بود ... click.ir/1395/07/04/what-do-you-know-about-latest-apple-product/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... البته اپل اغلب مک بوک یا آیپدهای جدید را به صورت جداگانه رونمایی می کند. اپل مک بوک جدید را کی عرضه می کند؟ در حال حاضر حدود ۲ سال است که شاهد ... رونمایی از سه لپتاپ جدید اپل در WWDC - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1396/02/30/apple-will-unveil-3-new-laptop-in-wwdc/‎Cachedمک بوک پرو‌های ۱۲ اینچی فعلی از CPU نسل ششم Core M استفاده می‌کنند. ... فروش قوی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر اپل قصد دارد با ارتقا پردازنده‌ی مک‌بوک ایر یک مدل جدید از ... اپل از مک‌بوک پروی جدید خود رونمایی کرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../اپل-مک‌بوک-پروی-جدید-رونمایی-کرد/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... حال اپل از یک مک‌بوک پرو با طراحی کاملا جدید رونمایی کرد. جنس این ... که اجرا می‌کنید تغییر می‌کند و امکان‌های بخصوصی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اپل رسماً از مک بوک پرو جدید مجهز به نوار Touch Bar رونمایی کرد ... digiato.com/article/2016/.../اپل-مک-بوک-پروی-جدید-خود-رونمایی/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... مک بوک جدید اپل در نگاه اول دقیقاً همانی است که پیشتر در شایعات در موردش ... اپل همچنین اشاره می کند که در کیبورد این محصول، از نسل دوم مکانیزم ... اپل 6 آبان از مک‌بوک‌های جدیدش رونمایی می‌کند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../اپل-6-آبان-از-مک‌بوک‌های-جدیدش-رونمایی-می‌کند 20 ا کتبر 2016 ... اپل 6 آبان از مک‌بوک‌های جدیدش رونمایی می‌کند به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش وبسایت ... رونمایی های جدید در کنفرانس بهاری اپل www.eghtesadnews.com/.../162800-رونمایی-های-جدید-در-کنفرانس-بهاری-اپل‎Cached3 مارس 2017 ... خط تولید آی‌پد شرکت اپل شامل 5 مدل می‌شود: آی‌پد مینی 2، آی‌پد مینی 4، آی‌پد ... پاییز گذشته شرکت اپل مک‌بوک‌ پرو جدید با قابلیت نوار لمسی(Toch ...