مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل

[ad_1]

کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل

کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل 

برای دکور منازل در قسمت سرویس و آشپرخانه می توانیم از کاشی های زیبا و جدیدی استفاده کنیم که با دیدن آن ها حتما لب به تحسین می گشاییم. کاشی کاری یکی از قدیمی ترین اشکال هنر در جهان می باشد که قدمت آن به ۵۰۰۰ سال پیش می رسد، کاشی کاری های تزیینی و خلاقانه یکی از زیباترین اشکال کاشی کاری می باشد که نمونه های آن را در معابد و کاخ های قدیمی می توان به وفور یافت.

 

امروزه نیز کاشی کاری های مختلف را می توان در بسیاری از دکوراسیون های داخلی و یا حتی در زیباسازی های شهری دید. به همین منظور امروز می خواهیم شما را با نمونه های مختلف کاشی کاری مدرن در دکوراسیون داخلی آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 

کاشی کاری سنتی: استفاده از سفال های لعابی
کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازلکاشی معرق یکی از هنرهای سنتی و قدیمی کاشی کاری می باشد که علاوه بر زیبایی خاصش زحمت بسیاری هم دارد، اما زیبایی و ترکیب رنگ های نهایی آن جلوه ی منحصر به فردی را به دکوراسیون داخلی شما می بخشد. همان طور که در این تصویر می بینید

 

تکه های شکسته ی سفال های لعابی رنگارنگ به گونه ای هنرمندانه در کنار هم چیده شده اند و ملات روی آن را پوشانده اند و یک دیوار کاشی کاری شده منحصر به فرد برای فضا به وجود آمده است. 

 

کاشی کاری سنتی: مبلمان کاشی کاری شده
کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازلشاید مبلمان کاشی کاری شده در نگاه اول کمی دور از ذهن به نظر برسد اما شما می توانید با کمک کاشی کاری ظاهر خاصی به مبلمان فضای بیرونی خود ببخشید، حتی می توانید مبلمان قدیمی و فرسوده ی خودتان را با کمک کاشی معرق نو کنید و ظاهر متفاوتی به آن و دکوراسیون خود ببخشید.

 

کاشی کاری آشپزخانه: دیوار بین کابینت
کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازلکاشی کاری تزیینی دیوار بین آشپزخانه یکی از متفاوت ترین ایده هایی است که باعث تغییر ظاهر دکوراسیون آشپزخانه ی شما می شود. این تغییرات مقرون به صرفه را می توانید خودتان انجام دهید و یا از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و با کاشی کاری آشپزخانه ی خود ظاهر منحصر به فردی به فضای آشپزخانه ی خود ببخشید.

کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل

برای کاشی کاری آشپزخانه و کاشی کاری دیوار بین کابینت می توانید از موزاییک های دست ساز پازلی که در نهایت یک طرح کلی را شامل می شود استفاده نمایید و ظاهر متفاوتی به دکوراسیون آشپزخانه ی خود ببخشید. البته باید یادآور شوم که این نوع از کاشی کاری های پازلی با سرعت بالاتری نصب می شوند و طرح های جذاب تری را می توانید با کمک آن ها برای دکوراسیون خود داشته باشید.

 

کاشی کاری آشپزخانه: طراحی دیوار
کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازلنگاه خود را به کاشی و کاشی کاری محدود به طرح ها و قطعات زاویه دار نکنید با کمک ابزار خاص می توانید کاشی های خود را به اشکال متنوع برش دهید و یک کاشی کاری خاص و کمتر دیده شده برای دیوار آشپزخانه ی خود ایجاد نمایید و از داشتنش لذت ببرید.

 

کاشی کاری مدرن: تابلو های هنری
کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل به گزارش پارس ناز با کمک کاشی کاری های تزیینی می توانید یک تابلو هنری بسازید و ظاهر متفاوتی داخلی خود ببخشید. حضور یک تابلو کاشی کاری مدرن قاب شده در فضایی مانند حمام و سرویس بهداشتی ظاهر بسیار متفاوتی به دکوراسیون چنین فضایی می بخشد.

 

کاشی کاری مدرن: دیوار پشت تخت
کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازلاستفاده از طراح های کاشی کاری مدرن برای دیوار پشت تخت شما می تواند جلوه ی دکوراسیون داخلی تان دو چندان کند، و هر بیننده ای را به خود خیره کند، کافی است طرح منحصر به فردی را متناسب با فضای اتاق خواب خود انتخاب کنید و ظاهر آن تغییر دهید، در انتخاب طرح برای فضای اتاق خوابتان توجه داشته باشید

 

که اگر دکوراسیون اتاق خوابتان شلوغ است از طرح های ساده تر و خلوت تر برای کاشی کاری دیوار پشت تخت خوابتان استفاده کنید تا ظاهر فضای شما شلوغ تر و گرفته نشود.

کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل

برای این نوع از کاشی کاری های تزیینی با جزییات زیاد می توانید از کامپیوترها نیز کمک بگیرید و حتی طرح مد نظرتان را روی کاغذ به چاپ برسانید و به عنوان کاغذ دیواری در بخش های متنوع دکوراسیونتان نصب کنید و از داشتنش لذت ببرید.

 

سایت چیدانه

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تکنیک های نقاشی مدرن نقاشی برجستهتکنیکهای نقاشی مدرن ودکوراتیو اموزش نقاشی مدرن در هنرسرای نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی پیشنهاد و ایده های جالب برای سفر به شیرازپیشنهاد و ایده های جالب برای سفر به شیراز ، شیراز، مرکز استان فارس و گنجینه ای از دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن دکوراسیوندر این پست از سایت آکاایران برای شما جدیدترین دکوراسیون های سرویس بهداشتی را آماده دکوراسیون راهنمای خرید ماسک برای روزهای آلوده دستور تهیه رولت خرما خوشمزه و مقوی آموزش تهیه نان جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری …ترفندهای دکوراسیون برای دکوراسیون منزل گزینه هایی وجود دارد که با توجه به مد سال می گروه نصاب کاشی، سرامیک و سنگ استادکاران …نصب کاشی تبریز سایز در رکتیفایی شده یا حاشیه های طلایی سلطنتی در دیوار سرویس توالت ‫ایده های نوین دکوراسیون ‬‎ایده های نوین دکوراسیون‎ ‎بزرگترین سایت ایده های نوین اموزش تکنیک های پتینه کاری در هنر سرای طلایه …سفارشات شما در زمینه پتینه کاری ساختمانی پذیرفته میشودتور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر آجر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآجرآجر به خشت‌هایی گفته می‌شود که احکام یا فرامین دولتی بر روی آن نوشته می‌شد حک می آشنایی با سازه های گلخانه و کشت گلخانه ای ایران …هر یک از گیاهان برای داشتن رشد مطلوب نیاز به شرایط خاصی از نظر شدت نور، دمای روزانه هنر اسلامی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادهنردرجهاناسلامهنر اسلامی یا هنرهای مسلمانان به بخشی از هنر اطلاق می‌شود که در جامعه مسلمانان و نه چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی …برای بازسازی و تغییر دست به کار شوید ایده های طراحی را پیدا کنید معماران، شرکت ها و صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشددانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاعدکوراسیون داخلی یافتن محصول و ارتباط با برندهای ساختمانی برای پروژه در حال ساخت شمادانشکده هنرردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع



لینک منبع :کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل

Images for کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل کاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل - پارس ناز www.parsnaz.com/کاشی-های-زیبا-سبک-مدرن-منازل.html‎Cachedکاشی های زیبا به سبک مدرن برای منازل برای دکور منازل در قسمت سرویس و آشپرخانه می توانیم از کاشی های زیبا و جدیدی استفاده کنیم که با دیدن آن ها حت. کاشی های رنگی در دکوراسیون منزل که دل شما را می برند! | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/remodeling/.../16715‎Cachedشما می توانید انواع میز های کاشی کاری شده زیبا را در قسمت محصولات چیدانه پیدا کنید. استفاده از ... مطلب پیشنهادی : آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن! کاشی های رنگی سنتی در دکوراسیون منزل - بانک اطلاعات کاشی و سرامیک www.baaax.ir/fa/article/.../کاشی-های-رنگی-سنتی-در-دکوراسیون-منزل‎Cached3 ژانویه 2017 ... اگر دوست دارید غالب فضای آشپزخانه شما سنتی باشد اما حس و حالی مدرن و فانتزی ... کاشی‌ هایی به سبک سنتی ترکیه که در یک سرویس بهداشتی انگلیسی به ... راه پله‌هایی در فضای بیرونی خانه با کاشی‌ هایی با طرح‌های زیبا و مختلف. خونه ی ما دکوراسیون منزل ۱۰ ایده ی عالی برای اجاره نشین ها - خونه ی ما ... www.khooneyema.com/1393/07/.../۱۰-ایده-ی-عالی-برای-اجاره-نشین-ها/‎Cached Similarاین ها ایده های ساده ای هستند که با کمک تفکرات شما زیبا تر هم خواهند شد . ۱ – کاغذ ... کاشی های قدیمی و زشت و کثیفی که اصلا پاک نمی شوند ، جلوه بدی به خانه می دهند . 23 حمام زیبا با کاشی های تزئینی | دکوراسیون داخلی دکوبوم decoboom.ir/23-حمام-زیبا-با-کاشی-های-منحصر-به-فرد-و-تزئ/‎Cached27 نوامبر 2016 ... به کارگیری کاشی های دیواری تزئینی، راهکاری بسیار زیبا برای ... حمام و سرویس ها به شمار می آید که تاثیر بسیار مثبتی بر دکوراسیون و سبک. دکوراسیون زیبا و مدرن کاشی برای دیوار منزل + تصاویر - پرشین وی persianv.com/decoration/کاشی-شیک.html‎Cached26 آوریل 2017 ... دکوراسیون زیبا و مدرن کاشی برای دیوار منزل + تصاویر ... کاشی شیک , چیدمان کاشی آشپزخانه یا اتاق های دیگر خانه مانند حمام و سرویس ... مستطیلی یا مربعی را برای کاشی انتخاب می کنند و خیلی کم به طرح های مورب و … ... حتی بعداز انتخاب سبک و استایل بازهم مشاهده خواهید کرد که هر سبک زیر مجموعه های زیادی دارد. داتیس - کاشی رنگی در دکوراسیون منزل - داتیس www.dateesco.com/کاشی-رنگی-در-دکوراسیون-منزل/‎Cached12 ا کتبر 2016 ... طراحی های مدرن که از نمونه های طبیعی الهام گرفته‌ شده و در آن ها از رنگ ها و طرح های ... از بین ببرند، رنگ ها و نقش های فوق العاده زیبایی به این فضا اضافه کرده اند. ... سبک احیای اسپانیایی طراحی شده از قالیچه‌ به سبک طرح های کاشی رنگی. اسرار داشتن آشپزخانه زیبا و مدرن | زندگی به سبک تو - سیزین 30zin.com/node/52 همانطور که میدانید آشپزخانه قلب هر خانه و یکی از مهمترین بخش های هر منزل است ، اگر شما ... آشپز خانه ای شیک و مدرن داشته باشید کمک بسیار زیادی برای داشتن خانه ای زیبا کرده اید . ... سعی کنید رنگ کاشی های کف و سقف را با یکدیگر هماهنگ کنید. بازگشت کاشی کاری های رنگی در دکوراسیون خانه های مدرن+تصاویر ... www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid...53...‎Cached Similar26 جولای 2014 ... کاشی سیمانی زیبایی خاصی به خانه‌های به سبک مدیترانه‌ای اضافه می کند و به فضاهای مدرن و تلفیقی اعتباری فراوان می‌بخشد. کاشی سیمانی دارای ...