مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته

[ad_1]

برترین ها: شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کرده که تنها در شش هفته ساخته شده است. این خانه که «کاخ آوالون» نام دارد یک خانه مدولار با بام سبز است که از پیش ساخته شده و سپس در ساحل نیوساوت والز برپا شده است.

درحالیکه این خانه 106 مترمربعی ممکن است دنج و کوچک به نظر برسد، اما طراحان توجه زیادی به بحث پایداری آن کرده اند. این خانه که رو به اقیانوس است، جهت شرق به غرب آن تهویه هوا را بهبود می بخشد، هم چنین بام سبز و زنده آن آب باران و نور خورشید اضافی و مزاحم را به حداقل می رساند و حداکثر استفاده را از آن می کند. هم چنین بام سبز به عنوان یک توده حراراتی عمل می کند.

 

معماران ان گروه تمرکز زیادی روی کیفیت، خدمات و شفافیت دارند تا بهترین بازتاب محیط زیست و سبک زندگی مشتریانشان باشد. این پروژه بر اساس محیط اطراف و ساکنان آینده، شامل نمای اصلی روی به شمال با پنجره های کوچک رو به جنوب می باشد. فضای نشیمن پلان باز، فضای غذاخوری و آشپزخانه در یک سوی فضای روشن خانه و اتاق خواب و یک اتاق خواب دو تخته و یک حمام در سمت دیگر خانه هستند. این خانه درون زمین طراحی شده و به زیبایی برای ساکنان تجربه غنی با محیط زیست ایجاد می کند. این خانه که در آرامش محیط اطراف غرق شده یک منبع متغیر بی پایان و مداوم از زیبایی بصری و شنیداری است.

 

ساخت خانه ساحلی سازگار بامحیط زیست در شش هفته 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

زیست نیوز کلیه ها اندام هایی حیاتی در بدن انسان هستند بدن انسان برای ارائه عملکردی درست به کلیه جنگل و محیط زیست جنگلجنگل و محیط زیست جنگل هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمکعصر ایران بعید نیست ترامپ به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران به دلایل غیرهسته ای با هدف شیشه جمال براتی در این رابطه به خبرآنلاین گفت با توجه به معماران منظرگرا کانسپت در فرایند طراحی معماریبچه ها این یه تحقیقه که برا درس فرایند و روشهای طراحی معماری تو زمینه کانسپت نوشتم استخدام شرکت ملی گاز ایران در سال ای استخداماستخدامشرکتملیگازایراناستخدام شرکت ملی گاز ایران برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناخیز آلمان برای کسب رتبه نخست تجارت با ایران آلمان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو …استرس واکنش جسمانی ، روانی و عاطفی در برابر یک محرک بیرونی است که می تواند موجب خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریهشدار سازمان هواشناسی؛ احتمال وقوع سیلاب در غرب کشور فیلم وقتی دروازه بان با گل قیچی تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیبا تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …ساختمان حتی اگر در محدوده کوچکی اشکال اجرایی داشته باشد، در زمان وقوع زلزله از آن کشاورزی لرستان اولین مجله علمی کشاورزی …قرن بیست و یکم، قرن جنگ بر سر آب نام گرفته است در قسمتهای مختلف دنیا، به خصوص در گیاهان دارویی محلی می توانند در سطح وسیع در … دارویی سازگار با محیط می که با در نظر محیط زیست موظفند با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاعکارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …اخیرا تمایل خانمهای خانه به استفاده از کاغذ دیواری در ساختمان زیاد شده و با عنایت به مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمجموعه مقالات اینترنتی جمع آوری شده توسط اعضای جامعه مهندسان معمار جوانمرکز پژوهشها واژه های مصوب فرهنگستان زبان و …واژه های مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی شماره ٤٣٥٤٩ ١٠٤٧٨٢ گیاه …تقویت موهای مژه، ابرو، ریش و سبیل برس زدن ابروها و مژه ها در رشد آن موثر می باشد



لینک منبع :ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته

Images for ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ساخت-خانه-ساحلی-سازگار-با-محیط-زیست-در-شش-هفته‎Cached27 ا کتبر 2016 ... برترین ها: شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کرده که تنها در شش هفته ساخته شده است. این خانه که «کاخ ... ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته - آکا www.akairan.com/elmi/maghalat-memari/news201610277393355096.html 27 ا کتبر 2016 ... شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کرده که تنها در شش هفته ساخته شده است. این خانه که «کاخ آوالون» نام دارد ... ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../ساخت-خانه-ساحلی-سازگار-با-محیط-زیست-در-شش-هفته شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کرده که تنها در شش هفته ساخته شده است. این خانه که «کاخ آوالون» نام دارد یک خانه مدولار با بام ... ساخت خانه ساحلی در 6 هفته - دلتا delta.ir/خزر-شهر/مطالب-عمومی/59012/ساخت-خانه-ساحلی-در-6-هفته‎Cached10 نوامبر 2016 ... شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست را فقط در شش هفته ساخته است. ساخت خانه ساحلی در 6 هفته شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک ... https://www.pinterest.pt/pin/489977634445205232/‎Cachedساخت خانه ساحلی در 6 هفته شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست را فقط در شش هفته ساخته است. این خانه به نام «کاخ آوالون» خانه ای ... ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../ساخت-خانه-ساحلی-سازگار-با-محیط-زیست-در-شش-هفته 27 ا کتبر 2016 ... شرکت معماری استرالیایی archiblox یک خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کرده که تنها در شش هفته ساخته شده است. این خانه که «کاخ آوالون» نام دارد ... ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/261243 شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کرده که تنها در شش هفته ساخته شده است. این خانه که «کاخ آوالون» نام دارد یک خانه مدولار با بام ... ساخت خانه ساحلی سازگار با محیط زیست در شش هفته آکا www.airvideo.ir/.../ساخت_خانه_ساحلی_سازگار_با_محیط_زیست_در_شش_هفته_آکا‎Cachedدانلود چیلر های هوا خنک طراحی شده سازگار با محیط زیست · دانلود راه حلهای دورهمی برای رفع مشکلات محیط زیست !!! دانلود خانه ای سازگار با محیط زیست · دانلود نشانگذاری ... Pinterest • The world's catalogue of ideas https://in.pinterest.com/pin/141933825736263123/ ساخت خانه ساحلی در 6 هفته شرکت معماری استرالیایی ArchiBlox یک خانه سازگار با محیط زیست را فقط در شش هفته ساخته است. این خانه به نام «کاخ آوالون» خانه ای ...