مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند

[ad_1]

رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند

این موشک عظیم "RS-28 Sarmat" که "شیطان 2" نامیده می‌شود، قادر است 9700 کیلومتر پرواز کرده و با حمل 16 بمب جداگانه در زمان رسیدن به مقصد، چندین هدف را از بین ببرد.موشک بالستیک قاره پیمای سارمات، توانایی نفوذ در سامانه‌های پدافند ضدموشکی و عبور از سپرهای ضد موشکی را دارد. پیش بینی می‌شود این موشک در سال ۲۰۱۸ به نیروهای مسلح روسیه تحویل شود.

این موشک صد تنی از سوخت مایع استفاده می‌کند و از سکوی پنهان شده در زیر زمین شلیک می‌شود. موشک سارمات می‌تواند کلاهک‌هایی را به وزن ده تن را حمل کند.این موشک مافوق صوت از جمله دارای مسیر حرکت غیر قابل پیش بینی و قابلیت مانور دهی است. برد موشک سارمات به آن امکان می‌دهد نه فقط از نزدیک ترین مسیر بلکه از طریق قطب جنوب و قطب شمال به امریکا برسد.

سوخت این موشک به اندازه‌ای است که می‌تواند فاصله قطب شمال تا قطب جنوب را طی کند و بیش از یازده هزار کیلومتر در هوا باقی بماند. تغییر ارتفاع، سرعت و مسیر حرکت این موشک امکان پذیر است.قدرت موتورهای این موشک تقریبا به اندازه قدرت موشک های فضایی سفینه بر است.

سر جنگی بزرگ موشک سارمات برای حمل 10 کلاهک سنگین یک تنی و یا 16کلاهک 750 کیلویی که سبک تر است، و یا ترکیبی از هر نوع کلاهکی ساخته شده است.شرکت طراحی موشک Bureau، سازنده شیطان 2 معتقد است که این موشک طی دو سال آینده آماده پرتاب خواهد بود.

این سازنده، هدف از ساخت شیطان 2 را تامین یک عامل بازدارنده هسته‌ای موثر برای نیروهای استراتژیک روسیه اعلام کرده است.

5454

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 ا کتبر 2016 ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند ... این موشک عظیم "RS-28 Sarmat" که "شیطان 2" نامیده میشود، قادر است ...قدرتمندترین موشک هستهای جهان شیطان2 نام دارد که قادر است 9700 کیلومتر پرواز کرده ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند.26 ا کتبر 2016 ... روسیه؛ رونمایی از قدرتمندترین موشک هسته ای جهان که یک کشور را نابود ... هسته ای جهان را منتشر کرده اند که قادر است کشوری به وسعت فرانسه را نابود کند. ... این موشک صد تنی از سوخت مایع استفاده می کند و از سکوی پنهان شده در زیر ...26 ا کتبر 2016 ... قدرتمندترین موشک هستهای جهان شیطان2 نام دارد که قادر است 9700 ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند.رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند این موشک عظیم "RS-28 Sarmat" که "شیطان 2"6 روز پیش ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند. نویسنده info@entekhab.ir - ۵ آبان ۱۳۹۵ - بدون نظر موضوع: دستهبندی ...رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند ... سر جنگی بزرگ موشک سارمات برای حمل 10 کلاهک سنگین یک تنی و یا 16کلاهک 750 ...6 روز پیش ... این موشک عظیم به عنوان قویترین موشک هسته ای جهان شناخته میشود. ... که دو هزار برابر قویتر از بمب هیروشیما است و میتواند یک کشور را از بین ... 700 کیلومتر را پرواز کرده و 16 بمب جداگانه را حمل و چندین هدف را نابود کند. قویترین موشک هسته ای جهان. موشک جدید روسیه به اندازهای قدرتمند است که میتواند با فشار یک ...رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند. منبع خبر : دانش خبرآنلاین. چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰. موضوع : دانش و فناوری.


کلماتی برای این موضوع

ایران پروژه هارپ را کلید زد ایران تواناخودکفاییمعاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست از آغاز اجرای پروژه تحقیقاتی هارپ به عنوان یکی همه همسران و فرزندان ترامپتصاویرهمههمسرانوترامپ پس از ازدواج، ایوانا را معاون مدیر و مسئول طراحی و معماری در شرکت خود کرد آشنایی با سنگین‌ترین و مخرب‌ترین سلاح نیروی ……این موشک از یک موتور سوخت جامد نیرو گرفته و وزن کلی آن کیلوگرم و وزن سرجنگی آن جام نیوز تصویری زشت و تاسف‌بار از بازی …کرامت سلیمی مقاله ای در باره دروغ بودن سلاح هسته ای در عالم مقیاس و درجه بندیها برای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …جهان پهلوان تختی، اسطوره بلامنازع ورزش ایران به شمار می رود همه ما از مدال های چین ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادچیندودمان شانگ نخستین دودمان پادشاهی چین است که وجود آن از نظر تاریخ امروزی ثابت شده‌استاخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …در این گزارش دو مرد را با خاصیت مغناطیسی ببینید که دیگر نگران گم کردن هیچکدام از وسایل اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان با استفاده از رادار نفوذ در زمین مدارگرد شناسایی مریخ موفق به کشف یک…خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده تا رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت مشخصات کلی مزدا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت



لینک منبع :رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند

Images for رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... www.khabaronline.ir/detail/594421/science/technology‎Cached26 ا کتبر 2016 ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند ... این موشک عظیم "RS-28 Sarmat" که "شیطان 2" نامیده می‌شود، قادر است ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... titr3.com/رونمایی-روسیه-از-قدرتمندترین-موشک-هست/ 27 ا کتبر 2016 ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... این موشک صد تنی از سوخت مایع استفاده می‌کند و از سکوی پنهان شده در زیر ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... https://damadam.ir/.../رونمایی-روسیه-از-قدرتمندترین-موشک-هسته‌ای-جهان-که-یک-کشور-را-نابود-می‌کند/4057078 قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان شیطان2 نام دارد که قادر است 9700 کیلومتر پرواز کرده ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته ای جهان که یک کشور را نابود می کند. رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/26/1532763‎Cached26 ا کتبر 2016 ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند ... این موشک عظیم "RS-28 Sarmat" که "شیطان 2" نامیده می‌شود، قادر است ... موشک هسته‌ای جدید روسیه می‌تواند فرانسه را نابود کند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیا-جنگ-سرد-بر-می‌گردد؟-روسیه-موشکی/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... این موشک توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را هم دارد و می‌تواند کشور فرانسه را کاملا ... گرفته نسل جدید موشک‌های بالستیک قاره پیمای خودش را رونمایی کند. ... کشور روسیه به این موضوع اشاره کرده که موشک جدیدش می‌تواند ایالت ... قدرتمندترین ربات جهان ... موشکی با چنین ویژگی هایی معرفی شود ولی هیچ یک از کشور های جهان یا ... روسیه از قویترین موشک هسته ای جهان رونمایی کرد | گجت نیوز gadgetnews.ir/130972/روسیه-از-قویترین-موشک-هسته-ای-جهان-رونم/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... این موشک عظیم به عنوان قویترین موشک هسته ای جهان شناخته می‌شود. ... که دو هزار برابر قوی‌تر از بمب هیروشیما است و می‌تواند یک کشور را از بین ... 700 کیلومتر را پرواز کرده و 16 بمب جداگانه را حمل و چندین هدف را نابود کند. قویترین موشک هسته ای جهان. موشک جدید روسیه به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند با فشار یک ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان | خبر هدف www.khabarhadaf.ir/?p=9744 رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند دانش > فناوری - مقام‌های روسیه برای اولین بار تصویر قدرتمندترین موشک هسته‌ای. رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... https://www.pinterest.com/pin/451345193890296584/‎Cachedرونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود می‌کند. رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... mofidestan.ir/رونمایی-روسیه-از-قدرتمندترین-موشک-هست/ رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هستهای جهان که یک کشور را نابود میکند … این موشک عظیم "RS-28 Sarmat" که "شیطان 2" نامیده میشود، قادر است …قدرتمندترین ...