مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت

[ad_1]

درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند مالی دولت، در دو سال گذشته مشخص شد.

 به گزارش مشرق، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی اقدام به انتشار وصول مبالغ حق‌الامتیاز و به نوعی درآمدهایش طی دو سال اخیر کرده است.

وصول مبالغ حق‌الامتیاز در بند 5 از ماده 6 اساسنامه رگولاتوری به این سازمان تکلیف شده که به شرح "وصول مبالغ حق‌الامتیاز صدور پروانه، هزینه استفاده از فرکانس، هزینه جبران خسارت و سایر وجوهی که طبق قوانین و مقررات مربوط به تصویب می‌رسد و واریز آن به حساب‌های خزانه" است.
 
نگاهی به جدول درآمدهای این نهاد نشان می‌دهد که عملکرد 9 ماهه سال گذشته آن بالغ بر یکهزار و 981 میلیارد و 817 میلیون تومان بوده در حالیکه عدم تحقق برخی ردیف‌های درآمدی موجب شده تا از مصوب پنج هزار و 140 میلیارد و 65 میلیون تومان جا مانده و تنها ظرف سه فصل به 39 درصد از برنامه مالی خود جامه عمل بپوشاند.
 
مجموع درآمدهای این سازمان از 10 ردیف مالی در نظر گرفته شده برای سال 93 حدود سه هزار و 610 میلیارد و 21 میلیون تومان بوده است. درصد تحقق درآمدهای رگولاتوری در سال 93 نسبت به ردیف مصوب، 89 درصد بوده است.
 

بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت

چنانچه از جدول مشاهده می‌شود، این سازمان در دریافت بدهی معوقه اپراتورها در دو سال متوالی توفیقی کسب نکرده است.
 
نکته دیگر آنکه، پیش‌بینی درآمد حاصل از افزایش قیمت هر پیامک در سند مالی سال 94 دولت که 400 میلیارد تومان بود تنها 8 درصد در 9 ماهه سال گذشته محقق شد.
 
بیشترین عایدی رگولاتوری از مجموع درآمدهای پیش‌بینی شده در قانون بودجه دو سال گذشته، مربوط به "درآمد حاصل از نامبرینگ-شماره‌گذاری مخابراتی" بوده که در سال 93 و 94 (مربوط به سه فصل) به ترتیب 185 و 130 درصد بوده است. رگولاتوری تنها ظرف 9 ماه توانسته 56 میلیارد تومان از محل نامبرینگ درآمد داشته باشد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


تسنیم خبر میدهد. بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت/ درآمد رگولاتوری چقدر است؟ شناسه خبر: 1121931 سرویس: اقتصادی. ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵. اسکناس ...7 ا کتبر 2016 ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند ...4 جولای 2016 ... درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند مالی دولت، در دو سال گذشته مشخص شد. به ...مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری مشرق: بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت ... سخنگوی دولت گفت: مجوز پرداخت 40 هزار میلیارد تومان بدهی پیمانکاران را از ...بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند مالی دولت، در دو ...بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. توسط تحریریه ۱۴تیر۹۵. اپراتورها۱. درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده ...4 جولای 2016 ... ایتنا- درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند مالی دولت، در دو سال گذشته مشخص ...بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. توسط تحریریه ۱۴تیر۹۵. اپراتورها۱. درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده ...4 جولای 2016 ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. کشاورزنیوز: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی اقدام به انتشار وصول مبالغ حقالامتیاز و ...4 جولای 2016 ... درآمد رگولاری، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رگولاری، بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها، مشرق.


کلماتی برای این موضوع

الف بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولتنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر خبرگزاری تسنیم بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت بدهیتسنیم خبر می‌دهد بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت درآمد رگولاتوری چقدر است؟بدهی هزار میلیارد تومانی دولت به غیردولت …بدهیهزارمیلیارد در مجموع تا پایان سال بدهی دولت به ۷۰۰ میلیونی و میلیارد تومانی دولت به بدهی ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین …بدهیبدهی ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود بدهی ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت به بانک‌ها اینکه بدهی دولت به بانک‌ها در حدود ۱۴۰ هزار میلیارد میلیارد تومانی دولت به الف بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی سه سازمان به بیمه …بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی سه بیمه سلامت، دولت نسبت به پرداخت بدهی‌های بیمه بدهی هزار میلیارد تومانی دولت به تأمین اجتماعی بدهیهزارمیلیارد دولت به سازمان تأمین اجتماعی هزار میلیارد نقدی بدهی، گفت دولت به بدهی دولت به بانک مرکزی ۲۵ هزار میلیارد تومانبدهی دولت به ۲۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد بدهی ۵۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت تصویب پرداخت بدهی ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت به …سلامت اجتماعی ۱۳۰هزار میلیارد تومانی دولت به این بخشی از بدهی دولت به سازمان اقتصاد ایران آنلاین میراث دولت احمدی‌نژاد برای دولت زمانی که دکتر محمود احمدی نژاد از ساختمان شهرداری تهران به نهاد کار دولت قرار



لینک منبع :بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت

بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت/ درآمد رگولاتوری چقدر است ... https://www.tasnimnews.com/.../بدهی-700-میلیارد-تومانی-اپراتورها-به-دولت-درآمد-رگولاتوری-چقدر-است‎Cached4 جولای 2016 ... درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند مالی دولت، در دو سال گذشته مشخص شد. بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../بدهی-۷۰۰-میلیارد-تومانی-اپراتورها-به-دولت 4 جولای 2016 ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند ... الف - بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت t2.amedia.ir/vdcamonea49niu1.k5k4.html?369258‎Cachedبدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱. درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل اعتبارات در نظر ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی سه سازمان به بیمه سلامت دولت اقدام کند onvansho.ir/.../بدهی-۷۰۰-میلیارد-تومانی-سه-سازمان-به-بیمه-سلامت-دولت-اقدام-کند.html دولتی به سازمان بیمه سلامت از بدهی 500 میلیارد تومانی 3 مربوط به سه ماه . بدهی 6 ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت اقدام به به این سازمان . تامین مالی ۳۰۰۰۰ ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت | سامانه خبری تحلیلی کافه قلم kafeghalam.ir/بدهی-۷۰۰-میلیارد-تومانی-اپراتورها-به-د/ به گزارش ایتنا از تسنیم، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی اقدام به انتشار وصول مبالغ حق‌الامتیاز و به نوعی درآمدهایش طی دو سال اخیر کرده است. ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ تسنیم خبر می‌دهد بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها ... madi.ir/...۲۵%20تسنیم%20خبر%20می‌دهد%20بدهی%20۷۰۰%20میلیارد%20...‎Cached۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ تسنیم خبر می‌دهد بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت/ درآمد رگولاتوری چقدر است؟ درآمدهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از محل ... اخبار - شرکت خدمات رایان اقتصاد نوین www.rayanen.com/News.aspx?type=fan&id=20160704123127 4 جولای 2016 ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت ... رادیویی از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این سازمان در سند مالی دولت، در دو سال گذشته مشخص شد. الف - طیب نیا: دولت حدود ٦٠٠ تا ٧٠٠ هزار میلیارد تومان بدهی دارد alef.ir/vdcizwa5wt1app2.cbct.html?435315‎Cached15 ژانویه 2017 ... علی طیب نیا رقم بدهی دولت را بین ٦٠٠ تا ٧٠٠ هزار میلیارد تومان اعلام کرد به گزارش ایسنا، علی طیب ... ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت. بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت ionet.ir/post/99618 ... محتوای واقعیت ترکیبی به اکس باکس اسکورپیو می آید; » برنامه WhatsApp Beta بروزرسانی شد; » نارضایتی مشتریان از سیستم فروش اینترنتی ساندرو استپ ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی ایرلاین‌ها به شرکت‌های فرودگاهی news.smartarchive.ir/News/Index?ViewId=5481b570-76f2-43d1...‎Cachedبدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی ایرلاین‌ها به شرکت‌های فرودگاهی. ... بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت · بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها به دولت · بدهی ۷۰۰ میلیارد ...