مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل

[ad_1]

شرکت گوگل ابزاری را برای بررسی سرعت اینترنت در موتور جستجوگر خود ادغام کرده که با تایپ عبارت «Check Internet Speed» فرایند ارزیابی کیفی اینترنت را انجام خواهد داد.

 به گزارش مشرق، گوگل هر روز در حال تغییر و تحول و افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس‌های مختلف خود است و حالا نوبت به افزودن قابلیت جدید به موتور جستجوی اینترنتی است.

شرکت گوگل درحال آزمایش راهی است که به کاربران اجازه دهد تا از طریق موتور جستجو علاوه بر حل کردن مسائل ساده ریاضی ،معنی کردن لغات، ترجمه کلمات ، اعلام آب و هوا یا زمان، سرعت اینترنت خود را  نیز بسنجند.

این ویژگی، که توسط دکتر "Pete Meyers" کشف شده است، به شما اجازه می‌دهد تا با نوشتن عبارت" Check internet speed "(بررسی سرعت اینترنت) در موتور جستجوی گوگل، سرعت خود را با ابزار جدید گوگل بررسی کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در اوایل اسفند ماه سال بود که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس هارد راهنمای کامل در مورد هارد های و حافظه های …هارد اکسترنالدر این مطلب به معرفی هارد و قابلیتهای هارد های می پردازیم در ادامه همراه باشید با بررسی تخصصی طلوع یک قهرمان …سری در محصولات شرکت همانند سری در هواوی، اکسپریا و در سونی و گلکسی در سامسونگ سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت …در لینک زیر که مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی است می توانید پاسخ سوالات برق را ببینیدبررسی گلکسی اس سامسونگ …در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیم ترفندهای ویندوزنکته‌ی جالب در مورد نسخه جدید سیستم‌عامل یعنی است که طی یک ماه گذشته رشد برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی اولین مزرعه انرژی کشندی و برق رسانی به هزار خانه ساخت اولین نشکن در بررسی گوشی هواوی پی لایت زومیتهمانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، هواوی در پی ۹ لایت از شیشه‌ی استفاده نکرده دانلود فیلم آموزشی شبکه، امنیت و هک در واقع یک پروتکل است و در شبکه هایی استفاده می شود که واقعا کلان و بسیار نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …به بخش‌های کناری این گوشی می‌رویم در کناره سمت چپ گوشی همانند گوشی پی هیچ جیز خاصی



لینک منبع :«سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل

پیام آفتاب - «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل www.payam-aftab.com/.../news/.../سنجش-سرعت-اینترنت-قابلیتی-جدید-گوگل گوگل هر روز در حال تغییر و تحول و افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس‌های مختلف خود است و حالا نوبت به افزودن قابلیت جدید به موتور جستجوی اینترنتی است. «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل www.fardanews.com/.../news/.../سنجش-سرعت-اینترنت-قابلیتی-جدید-در-گوگل 4 جولای 2016 ... شرکت گوگل ابزاری را برای بررسی سرعت اینترنت در موتور جستجوگر خود ادغام کرده که با تایپ عبارت «Check Internet Speed» فرایند ارزیابی ... «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../news/.../سنجش-سرعت-اینترنت-قابلیتی-جدید-در-گوگل 4 جولای 2016 ... شرکت گوگل ابزاری را برای بررسی سرعت اینترنت در موتور جستجوگر خود ادغام کرده که با تایپ عبارت «Check Internet Speed» فرایند ارزیابی ... «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/news/سنجش-سرعت-اینترنت-قابلیتی-جدید-در-گوگل/2932642 ساعت 24-شرکت گوگل ابزاری را برای بررسی سرعت اینترنت در موتور جستجوگر خود ادغام کرده که با تایپ عبارت «Check Internet Speed» فرایند ارزیابی کیفی ... "سنجش سرعت اینترنت"؛ قابلیتی جدید در گوگل - پارس مدیا نیوز https://parsmedia.my/سنجش-سرعت-اینترنت؛-قابلیتی-جدید-گ/ پارس مدیا نیوز- شرکت گوگل ابزاری را برای بررسی سرعت اینترنت در موتور جستجوگر خود ادغام کرده که با تایپ عبارت «Check Internet Speed» فرایند ارزیابی ... سنجش سرعت اینترنت قابلیتی جدید در گوگل - onvansho onvansho.ir/result/سنجش-سرعت-اینترنت-قابلیتی-جدید-در-گوگل.html سنجش سرعت اینترنت ؛ قابلیتی جدید در گوگل. شرکت گوگل ابزاری را برای بررسی سرعت اینترنت در موتور جستجوگر خود ادغام کرده که با . افزایش سرعت اینترنت ... «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل www.espeli.ir/item/.../«سنجش+سرعت+اینترنت»؛+قابلیتی+جدید+در+گوگل به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوگل هر روز در حال تغییر و تحول و افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس‌های مختلف خود است و ... «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../«سنجش-سرعت-اینترنت»؛-قابلیتی-جدید-در-گوگل-‎Cached3 جولای 2016 ... باشگاه خبرنگاران: گوگل هر روز در حال تغییر و تحول و افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس‌های مختلف خود است و حالا نوبت به افزودن قابلیت جدید به ... دولت بهار:«سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل www.dolatebahar.com/telex-280734.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل یکشنبه، 13 تیر 1395 - 23:32 کد خبر: 280734 ... خبرگزاری آریا - «سنجش سرعت اینترنت»؛ قابلیتی جدید در گوگل www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...%25C2%25ABسنجش-سرعت-اینترنت%25C2%25BB%25D8%259B-قابلیتی-جدید-در-گوگل 4 جولای 2016 ... باشگاه خبرنگاران: گوگل هر روز در حال تغییر و تحول و افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس‌های مختلف خود است و حالا نوبت به افزودن قابلیت جدید به ...