مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند

[ad_1]

وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک درصد در میان کاربران رسید.

 به گزارش مشرق، محمود واعظی امروز در صحن علنی مجلس با اعلام گزارش عملکرد وزارت ارتباطات در مجلس دهم، اظهار داشت: در ۳ سال گذشته با اجرای فیلترینگ هوشمند تلاش فنی بسیاری صورت گرفت به نحوی که اگر در سال ۹۲ درصد دسترسی به شبکه های فیلترشده برای کاربران ۵ درصد بوده هم اکنون این شبکه ها به نیم درصد رسیده است.
 
وی گفت: استفاده از فیلترشکن در کشور کاهش یافته و از ۱۵ درصد در سال ۹۲ به ۵ درصد کاهش پیدا کرده است. درهمین حال بازدید از صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک درصد کاهش یافته است.
 
واعظی تاکید کرد: پروژه فیلترینگ هوشمند با همکاری مراکز دانش بنیان و دانشگاهی در حال انجام است و برای آن ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 جولای 2016 ... 200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند. وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و ...7 ا کتبر 2016 ... 200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند. وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و ...3 جولای 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک ...3 جولای 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک ...4 جولای 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از 15 درصد به 5 درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از 5 درصد به ...هزینه طرح[ویرایش] ... اطلاعات در مهر ماه ۱۳۹۴، سرمایهگذاری انجام شده برای فیلترینگ هوشمند در سال ۱۳۹۳ را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.3 جولای 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک ...3 جولای 2016 ... ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند. وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و ...18 سپتامبر 2016 ... سؤال اول را به انتقادهایی که در خصوص فیلترینگ هوشمند و هزینههایی که برای ... 200 میلیارد تومان اعتبار برای انجام طرح فیلترینگ هوشمند خبر داد. ... در کنار هم 12 هزار میلیارد تومان برای توسعه فضای مجازی کشور هزینه کردهاند.وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک درصد در میان.


کلماتی برای این موضوع

نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنامعاون اسبق وزارت نیرو درباره ضرورت حمایت از بخش خصوصی گفتهرجا بخش خصوصی پا گرفته دانلود فیلترشکن رایگان و پرسرعتدانلودفیلترشکنبزارید یه مثال بزنم شما با یک چاقوی ساده جون کلی آدم رو بگیرید و یکی از مهمترین سلاح ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اخبار اقتصادی مجوز سرمایه گذاری مستقیم مشخصات کلی بنز اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اخبار اقتصادی مجوز سرمایه گذاری مستقیم موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ



لینک منبع :200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند

200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../200-میلیارد-تومان-هزینه-فیلترینگ-هوشمند‎Cached3 جولای 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک ... 200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../200-میلیارد-تومان-هزینه-فیلترینگ-هوشمند 3 جولای 2016 ... 200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند. وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و ... فیلترینگ هوشمند اینترنت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فیلترینگ_هوشمند_اینترنت‎Cached Similarهزینه طرح[ویرایش] ... اطلاعات در مهر ماه ۱۳۹۴، سرمایه‌گذاری انجام شده برای فیلترینگ هوشمند در سال ۱۳۹۳ را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد. ‎۱ تاریخچه - ‎۲ امکان‌پذیری فنی طرح - ‎۴ مجریان طرح200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../200-میلیارد-تومان-هزینه-فیلترینگ-هوشمند/2916119 وزیر ارتباطات گفت: با اجرای فیلترینگ هوشمند، درصد استفاده از فیلترشکن از ۱۵ درصد به ۵ درصد و درصد بازدید صفحات مستهجن از ۵ درصد به یک درصد در میان ... آمار وزیر ارتباطات از عملکرد سه ساله: استفاده از فیلترشکن و درخواست‌ ... www.farsnews.com/13950413000765‎Cached3 جولای 2016 ... استفاده از فیلترشکن و درخواست‌ صفحات غیر اخلاقی کاهش یافت/ اختصاص 200 میلیارد تومان برای فیلترینگ هوشمند. خبرگزاری فارس: استفاده از ... ایتنا - هزینه بیش‌از 200 میلیارد تومانی برای صیانت از فضای مجازی itna.ir/fa/doc/.../هزینه-بیش-از-200-میلیارد-تومانی-صیانت-فضای-مجازی 25 ا کتبر 2015 ... هزینه بیش‌از 200 میلیارد تومانی برای صیانت از فضای مجازی ... در این راستا برای توسعه صیانت از فضای مجازی فاز اول فیلتر هوشمند به اتمام رسیده ... صد و ده میلیارد تومان؛ هزینه فیلترینگ هوشمند – میدان https://meidaan.com/archive/19572‎Cached20 آگوست 2016 ... یک هزار و صد میلیارد ریال برای اجرای فیلترینگ هوشمند اختصاص یافته است. محمود واعظی، وزیر ارتباطات امروز در جمع خبرنگاران اراک با اعلام بودجه ... 200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/200_میلیارد_تومان_هزینه_فیلترینگ_هوشمند 200 میلیارد تومان هزینه فیلترینگ هوشمند. دانلود یارانه ۲۰۰ میلیارد تومانی صنعت باز هم آب رفت ... دانلود پرداخت سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای آرد و ن. هزینه بیش‌از 200 میلیارد تومانی برای صیانت از فضای مجازی ... https://journalismisnotacrime.com/fa/features/581/ 22 ا کتبر 2015 ... هزینه بیش‌از 200 میلیارد تومانی برای صیانت از فضای مجازی ... در این راستا برای توسعه صیانت از فضای مجازی فاز اول فیلتر هوشمند به اتمام رسیده ... سرنوشت نامعلوم فیلترینگ هوشمند www.fardanews.com/fa/.../سرنوشت-نامعلوم-فیلترینگ-هوشمند‎Cachedبراین اساس چندی است پروژه فیلترینگ هوشمند با هدف سالم سازی فضای مجازی ... فیلترینگ هوشمند طی 2سال اخیر به کندی پیش می رود و با وجود صرف هزینه های ملی ؛ همچنان ... فیلترینگ هوشمند منعقد شده ،هر چند در مواردی این رقم بیش از 200 میلیارد تومان ...