مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیتون را فقط باید همراه غذا خورد

[ad_1]

یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها مواردی هستند که مصرف آنها کنار غذا، به‌طور عمومی منعی ندارد.

به گزارش مشرق، ناصر رضایی‌پور درباره زیتون اظهار داشت: ماده مؤثره زیتون، از ترکیبات فنلی است که در زیتون سبز فراوان است ولی با تیره و سیاه‌شدن آن، کم می‌شود و متأسفانه در زیتون کنسروی و شور تقریباً وجود ندارد!
 
به‌گفته وی این ماده مؤثره که خواص پرشمار زیتون را موجب می‌شود، در روغن زیتون فرابکر (تصفیه‌نشده و بودار) وجود دارد و با تصفیه‌شدن، حذف می‌شود.
 
این متخصص طب سنتی اضافه کرد: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات فنلی آن، به‌خوبی جذب شوند و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون آثار ضددیابتی، ضدسرطانی، ضدمیکروبی، کاهش فشار خون، محافظت از قلب و عروق و فعالیت آنتی‌اکسیدانی دارد.
 
رضایی‌پور افزود: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد؛ زیتون و سبزی‌خوردن، تنها مواردی هستند که مصرف آنها در کنار غذا، عموماً منعی ندارد.
 
وی توصیه کرد: از خوردن سالاد، ماست، ترشی‌های زیاد و نوشیدنی‌های مختلف در کنار غذای اصلی پرهیز کنیم و تا جای ممکن از زیتون، هویج پخته و سبزی خوردن استفاده کنیم، مگر آنکه منع پزشکی خاص یا توصیه ویژه‌ای داشته باشیم.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها ...یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها مواردی هستند که ...19 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها ...18 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها ...18 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها ...19 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها ...17 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی خوردن، تنها ...18 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن بهخوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزیخوردن، تنها ...19 جولای 2016 ... کما اینکه یک متخصص طب سنتی تاکید دارد زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به خوبی جذب شود و این از لحاظ تغذیه مناسب تر است.19 جولای 2016 ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات فنلی آن، بهخوبی جذب شوند و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون آثار ضددیابتی، ضدسرطانی، ضدمیکروبی، ...


کلماتی برای این موضوع

روش صحیح غذا خوردن زیتوناین نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا زیتونروان شناسی ازدواجخواسته های تو، به گونه ای باشد که جمال و زیبایی تو را تامین کند در نامه ی نامه ی امام توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذااز استرس دوری کنید صرف غذا در حالت استرس و ناراحتی، احتمال مشکلات گوارشی را افزایش می عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد شوهرم سرد مزاج است نوعروس باید بگویم مشکل سرد مزاجى آقایان یا هر چى دیگه از این قبیل ظاهرا به یه بحران تبدیل شده گالری بهترین عکسهای فیلم و سریال غذا های مناسب …هر نوع غذای ساده را باید با قاشق چایخوری آغاز کنید، مانند برنج پخته کته ی نرم و میزان کودکان در سنینتا سالگی اگردور یک میز با یکدیگر غذا بخورندوهمدیگر راببینندنسبت به دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسیدخورشت قورمه سبزی خورشتخورشتقورمهسبزیبالاخره نوبت رسید به خورشت قرمه سبزی که خیلی وقته که دوستان زیادی ازم میخوان آموزش بدم



لینک منبع :زیتون را فقط باید همراه غذا خورد

زیتون را فقط باید همراه غذا خورد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/fa/.../زیتون-را-فقط-باید-همراه-غذا-خورد‎Cached17 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد www.fardanews.com/fa/news/.../زیتون-را-فقط-باید-همراه-غذا-خورد‎Cached22 آگوست 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد ghalamnews.ir/fa/news/4982/زیتون-را-فقط-باید-همراه-غذا-خورد 17 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../زیتون-را-فقط-باید-همراه-غذا-خورد‎Cached20 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1469028540166879‎Cached20 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد | اخبار بسیج و سپاه | خبرگزاری سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/79877/‎Cached18 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24018925 22 آگوست 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی خوردن، تنها ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را ... https://hammihan.com/post/11802056‎Cachedزیتون را فقط باید همراه غذا خورد یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و ... زیتون را فقط باید همراه غذا خورد - تیتر امروز https://www.titreemroz.ir/fa/news/25986/زیتون-را-فقط-باید-همراه-غذا-خورد 17 جولای 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن، به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها ... زیتون خوشمزه را چگونه بخوریم بهتر است؟ https://ashpazbashy.com/زیتون-را-چگونه-بخوریم-بهتر-است؟/‎Cached19 جولای 2016 ... کما اینکه یک متخصص طب سنتی تاکید دارد زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌ خوبی جذب شود و این از لحاظ تغذیه مناسب تر است.