مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت

[ad_1]

سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس 365 رقابت کند.

 به گزارش مشرق، بر همین اساس قابلیت های ابزار همکاری جمعی Spark  و  WebExسیسکو با پلاتفورم ایمیل Verse و شبکه اجتماعی کسب و کار Connections  ترکیب می شود.

همکاری مذکور به سیسکو امکان می دهد خدماتی را به کاربران ارائه کند که تا به حال برای آن مقدور نبود. این خدمات عبارتند از ایمیل، تقویم انلاین، مدیریت اسناد و خدمات شبکه اجتماعی به شرکت های اجتماعی.

کارشناسان می گویند سیسکو با ارائه این خدمات به دنبال تغییر چهره خود از یک شرکت صرف سخت افزاری به شرکتی با قابلیت های نرم افزاری و اینترنتی است.

نسخه تجاری Office 365 امروزه بیش از 70 میلیون نفر کاربر در ماه دارد که نسبت به سال قبل 20 میلیون نفر افزایش نشان می دهد و به نظر می رسد سیسکو به درآمد کلان ناشی از ارائه چنین خدماتی دل بسته است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 جولای 2016 ... سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس ...3 جولای 2016 ... ایتنا - سیسکو قصد دارد با همکاری آیبیام فناوریها و خدمات تحت وب تازهای را بهکار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله ...3 جولای 2016 ... سیسکو قصد دارد با همکاری آیبیام فناوریها و خدمات تحت وب تازهای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت رقابت کند.3 جولای 2016 ... دو سال پس از شنود سیمکارت این بار افشای مشخصات مشترکان گریبان اپراتور دوم موبایل را گرفته است. اگرچه وزارت ارتباطات به جای اپراتور اعلام ...3 جولای 2016 ... به گزارش فارس، بر همین اساس قابلیتهای ابزار همکاری جمعی Spark و WebEx سیسکو با پلتفورم ایمیل Verse و شبکه اجتماعی کسبوکار ...۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری میزان در سایت منتشر خواهد شد. ۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را ...سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس 365 رقابت کند.3 جولای 2016 ... اتحاد آیبیام و سیسکو بر ضد مایکروسافت. مازندمجلس: سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا ...سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس 365 رقابت کند.4 جولای 2016 ... سیسکو قصد دارد با همکاری آیبیام فناوریها و خدمات تحت وب تازهای را بهکار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس365 ...


کلماتی برای این موضوع

اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت



لینک منبع :اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت

اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950413000107‎Cachedسیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس 365 رقابت کند . اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/اتحاد-آی‌بی‌ام-و-سیسکو-بر-ضد-مایکروسافت سیسکو قصد دارد با همکاری آی‌بی‌ام فناوری‌ها و خدمات تحت وب تازه‌ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت رقابت کند. اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../اتحاد-آی‌بی‌ام-و-سیسکو-بر-ضد-مایکروسافت 4 جولای 2016 ... سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس ... ایتنا - اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت itna.ir/fa/doc/news/43929/اتحاد-آی-بی-ام-سیسکو-ضد-مایکروسافت 3 جولای 2016 ... ایتنا - سیسکو قصد دارد با همکاری آی‌بی‌ام فناوری‌ها و خدمات تحت وب تازه‌ای را به‌کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله ... اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت » طراحی سایت و ... sefaresh.net/donya.../5298-اتحاد-آی‌بی‌ام-و-سیسکو-بر-ضد-مایکروسافت.html اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت. به گزارش فارس، بر همین اساس قابلیت‌های ابزار همکاری جمعی Spark و WebEx سیسکو با پلتفورم ایمیل Verse و شبکه ... اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../اتحاد-آی-بی-ام-و-سیسکو-بر-ضد-مایکروسافت 3 جولای 2016 ... سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس ... اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت | فروشگاه اینترنتی ... https://www.barsashop.com/اتحاد-آی‌بی‌ام-و-سیسکو-بر-ضد-مایکروسا/‎Cached3 جولای 2016 ... Home/اخبار/اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت ... بر همین اساس قابلیت‌های ابزار همکاری جمعی Spark و WebEx سیسکو با پلتفورم ایمیل ... اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../اتحاد-آی‌بی‌ام-و-سیسکو-بر-ضد-مایکروسافت/2913448 سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس 365 رقابت ... اتحاد آی بی ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت - پایگاه خبری صبحانه ... tnews.ir/news/2a5065911182.html‎Cached3 جولای 2016 ... سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد تا بتواند با برخی محصولات کلود مایکروسافت از جمله آفیس ... اخبار پارسیک - اتحاد آی‌بی‌ام و سیسکو بر ضد مایکروسافت news.parseek.com/Url/?id=12664761‎Cached4 جولای 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، سیسکو قصد دارد با همکاری آی بی ام فناوری ها و خدمات تحت وب تازه ای را به کار بگیرد ...