مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکایت ۱۰ میلیارد دلاری از اپل

[ad_1]

یک آمریکایی شرکت اپل را به علت استفاده بی اجازه از حق اختراع ثبت شده‌اش تحت پیگرد قضایی قرار داده است.

 به گزارش مشرق، این مرد اهل ایالت فلوریدا خواستار دریافت غرامتی 10 میلیارد دلاری بر همین اساس شده است.

این در حالی است که انچه وی به عنوان یک اختراع ثبت کرده واقعا ارتباط خاصی با آیفون ندارد.

اختراع یاد شده جعبه ای مستطیل مانند همراه با یک نمایشگر و صفحه کلید فیزیکی است و بیشتر شبیه به تلفن های بی سیم غول پیکر اولیه است، اما توماس راس اصرار دارد که وی اولین شخصی است که ترکیبی از یک محصول رسانه‌ای و ابزار ارتباطی را در قالب محصولی تازه ابداع کرده است.

در حق اختراعی که وی به ثبت رسانده امکاناتی برای گشت و گذار رسانه ای، ارتباط از طریق نمایشگر لمسی درنظر گرفته شده و یک مودم، هارد دیسک و پنل خورشیدی هم در نظر گرفته شده است.

البته مساله اصلی این است که توماس راس هزینه ثبت اختراع را پرداخت نکرده و لذا وی نمی تواند در عمل مدعی این کار شود. این حق اختراع در سال 1995 به عنوان موردی متروک رها شده و علیرغم تلاش برای احیای آن بعید به نظر می رسد، این فرد بتواند در دادگاه موفق باشد.

نکته جالب این است که توماس راس علاوه بر درخواست دریافت غرامت 10 میلیارد دلاری خواستار دریافت 1.5 درصد از کل درآمد حاصل از فروش آیفون شده است که معادل 3.5 میلیارد دلار در سال است. رسیدگی به این پرونده ظرف هفته‌های آینده آغاز می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

پول نیوز حصول توافق اوپک با عبور از هزارتوی پیچیده چالش‌ها؟ اقتصاد ایران زیر ذره‌بین مکنزیعصر خودرو خودرو لوکس بازیکن پرسپولیس عکسعصر خودرو علیرضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس بعد از تمرین روز سه شنبه، سوار بر اپل آیفون زومیت تا چند هفته‌ی آینده شرکت اپل از آیفون رونمایی خواهد کرد عرضه‌ی آیفون ۷ برای شرکت ایستنا گوشیجمعه، آذرماه امید برای جوانان ال‌جی، هزینه‌ کامل گوشی نکسوس ۵ را به کاربرانش ۱۳ مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده از آیفون ۶ و …رایجترینمشکلاتگزارشکمپانی اپل در سپتامبر ۲۰۱۴ از دو مدل جدید آیفون های خود با نام های ۶ و ۶ پلاس رونمایی گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …خطوط کلی نظام قیمت‌گذاری انرژی در کشور باید اصلاح شود پس از گذشت حدود سال از اجرای فیس‌بوک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…تاریخچه مارک زاکربرگ، دانشجوی رشتهٔ روانشناسی دانشگاه هاروارد که از قبل نیز تجربه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … رویداد هالووین در بازی های ویدیویی مک بوک پرو؛ پیشرفته ترین کامپیوتر اپل بازی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریبسیج از کجا آمد و چرا آمد؟ درخشان پرسپولیس تهاجمی تر از پیکان بازی کرد پس شیطان آن دو



لینک منبع :شکایت ۱۰ میلیارد دلاری از اپل

شکایت ۱۰ میلیارد دلاری از اپل به دلیل سرقت حق اختراع آیفون www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950413000142‎Cached3 جولای 2016 ... یک آمریکایی شرکت اپل را به علت استفاده بی اجازه از حق اختراع ثبت شده‌اش تحت پیگرد قضایی قرار داده است. شکایت ۱۰ میلیارد دلاری فردی که ادعا می کند ۱۵ سال زودتر از اپل آیفون را digiato.com/article/2016/.../شکایت-۱۰-میلیارد-دلاری-فردی-که/‎Cached2 جولای 2016 ... فردی به نام توماس اس. راس، پرونده ای حقوقی به ارزش ۱۰ میلیارد دلار علیه اپل به راه انداخته است. او ادعا می کند در سال ۱۹۹۲ آیفون را اختراع کرده بوده؛ ... طرح شکایت 10 میلیارد دلاری از اپل | نقدستان www.naghdestan.com/...شکایت...میلیارد-دلاری-از-اپل/NCI-21959‎Cachedبه نظر می‌رسد فردی تصمیم گرفته تا با شکایت از شرکت اپل، مبلغ 10 میلیارد دلار از این شرکت پول دریافت کند. وی مدعی است که سال‌ها قبل از اپل، محصولی با نام ... فردی با شکایت از اپل به دلیل سرقت پتنت طراحی آیفون، درخواست ۱۰ ... www.zoomit.ir/2016/6/29/132640/patent-troll-sketch-1992/‎Cached30 ژوئن 2016 ... فردی با نام توماس راس با شکایت از اپل به دلیل زیر پاگذاشتن پتنتی که در سال 1992 ثبت شده، درخواست دریافت ۱۰ میلیارد دلار غرامت دارد. عصر اعتبار - شکایت ۱۰ میلیارد دلاری از اپل به دلیل سرقت حق اختراع ... www.asretebar.com/.../شکایت-10-میلیارد-دلاری-از-اپل-به-دلیل-سرقت-حق-اختراع-آیفون‎Cached3 جولای 2016 ... عصر اعتبار- یک آمریکایی شرکت اپل را به علت استفاده بی اجازه از حق اختراع ثبت شده‌اش تحت پیگرد قضایی قرار داده است. جی پلاس: شکایت ۱۰ میلیارد دلاری علیه اپل / آیا طرح آیفون و آیپد دزدی ... www.jamaran.ir/.../442389-جی-پلاس-شکایت-میلیارد-دلاری-علیه-اپل-آیا-طرح-آیفون-آیپد-دزدی-بوده 5 جولای 2016 ... شاید برای شما هم این پرسش پیش آمده باشد که ایده تولید آیفون و ایجاد اسمارت فون های مدرن را چگونه اپل و استیو جابز یک تنه متولد کرده و به اجرا در ... شکایت ۱۰ میلیارد دلاری یک مرد آمریکایی از اپل ؛ آنها ایده‌های من را ... gadgetnews.ir/110201/شکایت-۱۰-میلیارد-دلاری-یک-مرد-آمریکایی/‎Cached30 ژوئن 2016 ... کمپانی اپل سالهاست که در زمینه‌ی دعواهای حقوقی در زمینه‌ی طراحی محصولات خود و ظاهر آنها با دیگران درگیری دارد و تیم وکلای این برند در این زمینه به ... باز هم شکایت از اپل | اینبار یک فرد خواهان غرامت ۱۰ میلیارد دلاری شد https://www.apple-nic.com/.../3412-باز-هم-شکایت-از-اپل-اینبار-یک-فرد-خواهان-غرامت-۱۰-میلیارد-دلاری-شد.html‎Cached2 جولای 2016 ... شکایت از شرکت های بزرگ و تبدیل آن به پول ، یک حرفه شده است و و بسیاری از افراد رو به این کار آورده اند . شکایت های پول زایی که شاید ... شکایت ۱۰ میلیارد دلاری از اپل - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/شکایت-۱۰-میلیارد-دلاری-از-اپل/2914644 یک آمریکایی شرکت اپل را به علت استفاده بی اجازه از حق اختراع ثبت شده‌اش تحت پیگرد قضایی قرار داده است. به گزارش صبحانه، این مرد اهل ایالت فلوریدا ... پرونده‌ای حقوقی به ارزش ۱۰ میلیارد دلار علیه اپل به - طراحی وب سایت www.tnp.co.ir/.../شکایت-۱۰-میلیارد-دلاری-فردی-که-ادعا-می-کند-۱۵-سال.html شکایت ۱۰ میلیارد دلاری فردی که ادعا می کند ۱۵ سال زودتر از اپل آیفون را اختراع کرده است.