مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت اولین دوربین زیرپوستی

[ad_1]

محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می‌توان آن را زیر پوست تزریق کرد.

 به گزارش مشرق، شاید در روزگار علم و فناوری دوربین‌های خیلی کوچک را دیده باشید اما مطنئناً این یک مورد را ندیده‌اید. محققان دانشگاه Stuttgart دوربین فوق کوچکی را تولید کرده‌اند که سه لنز و قابلیت چاپ سه‌بعدی دارد.

دوربین مورد نظر آنقدر کوچک است که می‌توان با یک سرنگ آن را به داخل بدن تزریق کرد. این دوربین به‌ویژه در آندوسکوپی و مشاهدۀ بخشهای داخلی بدن کاربرد بسیاری دارد.

در حال حاضر این دوربین باید به یک فیبر نوری متصل شود اما این توانایی را دارد که از فاصلۀ سه میلیمتری روی اشیاء را متمرکز شود.

با این دوربین می‌توان پرینت‌های سه‌بعدی به شکل دایره و مثلث نیز گرفت که برای منطبق شدن با اَشکال و اهداف خاص به‌کار می‌رود.

محققان پیش‌بینی می‌کنند در آینده‌ای نزدیک ربات‌های فوق کوچکی تولید شوند که دنیای پیرامونشان را به تصویر بکشند یا خودروهای بدون سرنشینی که دوربین‌هایی نامحسوس دارند. همچنین گوشی‌های همراه نیز دوربین‌های 360 درجه‌ای خواهند داشت که امکان تصویربرداری از فضاهای بسیار کوچک را دارند.

البته این فناوری‌ها در عین حال که نگرانی‌ها دربارۀ نقض حریم خصوصی را به همراه داشته این نکته را نیز تأیید می‌کند که "اندازه" نمی‌تواند مانعی بر سر راه ساخت دستگاه‌های هوشمندتر باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 جولای 2016 ... محققان موفق شدهاند دوربین بسیار کوچکی بسازند که میتوان آن را زیر پوست تزریق کرد. ساخت اولین دوربین فوقکوچک زیرپوستی. به گزارش ...3 جولای 2016 ... محققان موفق شدهاند دوربین بسیار کوچکی بسازند که میتوان آن را زیر پوست تزریق کرد.3 جولای 2016 ... محققان موفق شده اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می توان آن را زیر پوست تزریق کرد. - به گزارش بلاغ"، شاید در رو.1 جولای 2016 ... ساخت اولین دوربین زیرپوستی. خلاصه خبر. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شاید در روزگار علم و فناوری ...1 جولای 2016 ... محققان موفق شده اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می توان آن را زیر پوست تزریق کرد.به گزارش مشرق، شاید در روزگار علم و فناوری دوربینهای خیلی کوچک را دیده باشید اما مطنئناً این یک مورد را ندیدهاید. محققان دانشگاه Stuttgart دوربین فوق کوچکی را ...1 جولای 2016 ... محققان موفق شده اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می توان آن را زیر پوست تزریق کرد. اولین دوربین زیرپوستی ساخته شد. به گزارش ایران خبر، ...1 جولای 2016 ... دوربین فوق کوچک، زیر پوستی، تزریق، مایکروسافت، آندوسکوپی ساخت نخستین گوشی هوشمند دستبندیمحققان موفق شده اند دوربین بسیار ...1 جولای 2016 ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ نگار ، شاید در روزگار علم و فناوری دوربین های خیلی کوچک را دیده باشید اما مطنئناً این یک مورد را ندیده اید.


کلماتی برای این موضوع

آموزش پین کردن پیام های مهم در تلگرامتصاویرپین کردن پین کردن پیام در تلگرام آموزش پین کردن پیام در تلگرام تلگرام بروزرسانی گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندگلچینیازعکسهایبازیگرانوگلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمند شاهرخ استخری با این عکس زیبا تولد خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری بولتنخبرگزاری بولتن نیوزخبرگزاری بولتنبولتن نیوز موبایلخبرگزاری بولتن گرما درمانی با نانوذرات مغناطیسینانوذرات مغناطیسی تحت تابش میدان مغناطیسی متناوب و تحت فرآیندی به نام جابه جا شدن اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …واریز یارانهترخیص کالا اخباراخبار اقتصادییارانه هاخبر اقتصادی مشاغل خانگیبورس امیدودوازده امیدوار به دوازدهدانستنیها پزشکان مسلمان چگونه بیماری ها را تشخیص می دادند؟ پسری که بار مرگ را اخبار،اخبار ورزشیخبرهای ورزشی،نتایج مسابقات …اخبار پرسپولیس،اخبار استقلال،اخباراخبار ورزشی،المپیک،آخرین اخبار ورزشی،جدیدترین شهریور ۸٧ زیتونبا موضوع روان شناسی با تغذیه اعصاب ومبارزه با تحجر



لینک منبع :ساخت اولین دوربین زیرپوستی

ساخت اولین دوربین زیرپوستی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5673438/ساخت-اولین-دوربین-زیرپوستی 1 جولای 2016 ... محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می‌توان آن را زیر پوست تزریق کرد. ساخت اولین دوربین فوق‌کوچک زیرپوستی. به گزارش ... ساخت اولین دوربین زیرپوستی - onvansho onvansho.ir/result/ساخت-اولین-دوربین-زیرپوستی.html ساخت اولین دوربین زیرپوستی. محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می‌توان آن را زیر پوست تزریق کرد . شاید اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین ... ساخت اولین دوربین زیرپوستی - تجهیزات فیبر نوری www.opticalfiberco.com/news/455-news67‎Cachedساخت اولین دوربین زیرپوستی. فیبر نوری گوگل محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می‌توان آن را زیر پوست تزریق کرد. ممکن است در روزگار ... ساخت اولین دوربین زیرپوستی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/598249/ساخت-اولین-دوربین-زیرپوستی 3 جولای 2016 ... ساخت اولین دوربین زیرپوستی. محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار کوچکی بسازند که می‌توان آن را زیر پوست تزریق کرد. به گزارش مشرق، شاید در ... Images for ساخت اولین دوربین زیرپوستی ساخت نخستین دوربین زیرپوستی - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/ساخت-اولین-دوربین-زیرپوستی.html 1 جولای 2016 ... آندوسکوپی, مایکروسافت, تزریق, زیر پوستی, دوربین فوق کوچک ساخت نخستین گوشی هوشمند دستبندیمحققان موفق شده اند دوربین بسیار کوچکی ... تاریخ عکاسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تاریخ_عکاسی‎Cached Similarسال‌ها قبل از اختراع عکاسی، اساس کار دوربین عکاسی وجود داشته‌است؛ موزی ... هر چه گذرایی زندگی نوین از طریق متوقف ساختن حرکت تا دههٔ ۱۰، قرن ۱۹ صید و ثبت نشده بود. ... اولین تصویر لیتوگرافی نوری در سال ۱۸۲۲ میلادی توسط مخترع فرانسوی، ... دوربین عکاسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دوربین_عکاسی‎Cached Similarنخستین دوربین بنابر عقیده اروپاییان به دست نیوتن ابداع شد که به رابرت ون ... در سال1826جوزف نییپس با یک جعبه جواهرات یک دوربین بسیار ابتدایی ساخت و آن ... اولین دوربین زیرپوستی جهان محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار ... https://hammihan.com/post/13806415 اولین دوربین زیرپوستی جهان محققان موفق شده‌اند دوربین بسیار کوچکی بسازند ... ممکن است در روزگار تکنولوژی دوربین‌های خیلی کوچک را دیده باشید اما مطمئناً این یک ... می‌کند که اندازه و سایز نمی‌تواند مانعی بر سر راه ساخت دستگاه‌های هوشمندتر باشد. ساخت اولین دوربین زیرپوستی www.khabardown.ir/search/ساخت_اولین_دوربین_زیرپوستی‎Cachedzoomit.ir - محمد حسین جعفری: کاهش قیمت دوربین‌های حرفه‌ای با قابلیت تعویض لنز طی سال‌های اخیر باعث شده است تا کاربران زیادی جلب این دوربین‌ها شوند. اگر علاقه‌ ...