مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر

[ad_1]

در ادامه روش درست کردن را به شما آموزش میدهیم امیدواریم که از این پست هم استفاده کنید.

آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی

آموزش آویز سقفی

این آویز ها خیلی ساده و راحت درست میشوند و لوازم زیادی هم نمی خواد در ادامه روش درست کردن را به شما آموزش میدهیم امیدواریم که از این پست هم استفاده کنید.

آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی

وسایل لازم

ظرف ژله بدون استفاده
درفش و چکش
تعدادی کلید قدیمی
تعدادی مهره و کریستال تزئینی
مقداری سیم مسی


شیوه ساخت

ته ظرف ژله را با درفش و چکش 4 عدد سوراخ کنید. لبه های ظرف را نیز سوراخ هایی ایجاد کنید. تعداد این سوراخ ها به سلیقه شما بستگی دارد چون به تمام این سوراخ ها آویز هایی متصل خواهد شد.

آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی


برای آویز های این آونگ زیبا می توانید از هر چیز تزئینی که دارید استفاده کنید. مهره های کریستالی، کلید های قدیمی، آویز های دستبند هایی که بدون استفاده مانده و .. یا هرچیز تزئینی که در بین بدلیجاتتان است را برای این آویزها استفاده کنید. برای متصل کردن این کریستال ها و کلید ها به هم نیز از سیم مسی  استفاده کنید. حتی به جای برخی اتصالات می توانید خود سیم مسی را گرد کرده و به شکل تزئینی  در بین آویزها استفاده کنید.

آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی


هنگامی که تمامی آویزها آماده شد به وسیله سیم مسی آن ها را به سوراخ های دور ظرف ژله متصل کنید.

 آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی


برای قسمت وسط ظرف آویزها را با نخ نامرئی یا همان نخ ماهیگیری متصل کنید.

آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی

 نخ ها را از پشت ظرف بیرون بکشید و به هم گره بزنید.

 آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی

 سپس به راحتی جلوی درب منزل با اتاقتان این آویز زیبا را آویزان کنید و از زیبایی کاردستیتان لذت ببرید.

نوجوان ها

اخبار مرتبط:

آموزش ساخت آویز یا پادری بسیار شیک با وسایل ساده+تصاویر

آموزش ساخت آویز بسیار ساده و جالب با پوست پرتقال+تصاویر

آموزش ساخت آویز بسیار زیبا و ساده با کاغذکشی+تصاویر

آموزش ساخت آویز پروانه با روشی بسیار ساده +تصاویر

آموزش ساخت آویز ماهی با وسایل دورریختنی+تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 ا کتبر 2016 ... آکاایران: آموزش آویز سقفی. به گزارش آکاایران: این آویز ها خیلی ساده و راحت درست میشوند و لوازم زیادی هم نمی خواد در ادامه روش درست کردن را به شما آموزش ...آموزش ساخت گلدان کاکتوس زیبا و جالب با وسایل بسیار ساده تصاویر ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی تصاویر ...با وسایل ساده کاردستی پروانه های رنگی زیبا بسازید تصاویر -آکابانو · آموزش ساخت ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی تصاویر -آکابانو.آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی (عکس) ... دراین خودآموز طرز ساخت آن را برایتان می گذارم. لوستر مقوایی،ساخت لوستر. وسایل لازم مقواآموزش ساخت آویز کاغذی بسیار زیبا با روشی ساده تصاویر ... با زیبا , ساخت ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی تصاویر … آموزش ساخت ...آموزش ساختن گلدان کاکتوسی بسیار جالب و زیبا تصاویر · آموزش ساختن گلدان ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل … آموزش ساخت آویز سقفی بسیار ...آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی (عکس). این آویز ها خیلی ساده و راحت درست میشوند و لوازم زیادی هم نمی خواد در ادامه روش درست کردن را به شما ...آموزش کاردستی خلاقانه و تزئینی باد آویز/ زنگوله سقفی با دور ریختنیها ... طرز ساخت کاردستی خلاقانه آویز / زنگوله در با دور ریختنی ها: ... اگر به تزیین دیوار اتاق های منزل با وسایل ساده علاقه مند هستیدف با این آموزش ساده، شما با ..... اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد همین محصولات باعث به هم ریختگی و بی نظمی اتاق می شوند.n امروز میخواهیم به شما ساخت آویزی را آموزش بدیم مه با فوم ساخته میشود و میتوانید در جشن ها از آن ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی تصاویر.


کلماتی برای این موضوع

کاردستی آموزش ساخت آویز کاغذی بسیار زیبا با روشی ساده تصاویر آموزش ساخت سبد بسیار زیبا کاردستی آویز قلب های کاغذی خیلی زیبا تصاویرسایر مطالب کاردستی آموزش ساخت جاسوزنی بسیار زیبا طرح قارچ تصاویر آموزش ساخت دستبند آموزش ساخت انگشتر رز با سیم تصاویرآموزش ساخت انگشتر رز با سیم در این پست می خواهم طرز درست کردن انگشتری به شکل گل رز را ایده های خلاقانه برای ساخت گلدان با وسایل …ساخت گلدان با وسایل بازیافتی ایده‌های طراحی امروز یک گام دیگر به سمت بازیافت و



لینک منبع :آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر

Images for آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر www.24khabar.com/.../آموزش-ساخت-آویز-سقفی-بسیار-جالب-با-وسایل-دورریختنیتصاویر/‎Cachedآموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر. آموزش آویز سقفی. این آویز ها خیلی ساده و راحت درست میشوند و لوازم زیادی هم نمی خواد در ادامه روش ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر ... tnews.ir/news/991876695538.html آموزش آویز سقفی این آویز ها خیلی ساده و راحت درست میشوند و لوازم زیادی هم نمی خواد در ادامه روش درست کردن را به شما آموزش میدهیم امیدواریم که از این پست هم استفاده ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی تصاویر ... www.akairan.com/.../آموزش%20ساخت%20آویز%20سقفی%20بسیار%20جالب%20با...‎Cachedآموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر. آموزش آویز سقفی به گزارش این آویز ها خیلی ساده و راحت درست میشوند و لوازم زیادی هم نمی خواد در ... ساخت آویز سقفی + آموزش ساخت آویز سقفی با وسایل دورریختنی shahrematlab.com/ساخت-آویز-سقفی/‎Cachedساخت آویز سقفی, آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی این آویز ها ... حتما بخوانید : هنرنمایی و ساخت و خلاقیت های جالب با جعبه کفش + تصاویر. آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر ... mofidestan.ir/آموزش-ساخت-آویز-سقفی-بسیار-جالب-با-وسای/‎Cachedآموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی تصاویر …با وسایل ساده کاردستی پروانه های رنگی زیبا بسازید تصاویر -آکابانو · آموزش ساخت … آموزش ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار دلچسب با لوازم دورریختنی+عکسها و ... www.serze.com/آموزش-ساخت-آویز-سقفی-بسیار-دلچسب-2247040/‎Cached13 نوامبر 2016 ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی+تصاویر تصویر و عکس شماره 1 ⇩ تعلیم آویز سقفی این آویز ها خیلی ساده و راحت تهیه می ... روش ساخت آویز تزئینی اتاق خواب - هنر در خانه www.honardarkhane.com/1177/آویز-تزئینی‎Cachedساخت آویز تزئینی برای سقف اتاق خواب به دکوراسیون و زیبایی اتاق خواب کمک زیادی میکنه و باعث میشه بدون هزینه و ... از این آموزش خوشتون اومد؟ ... خلاقیت در خانه با ایده های جدید و بسیار زیبا ... تزیین اتاق کودک با وسایل ساده و زیبا و ایده های جدید ... آموزش ساخت اسباب بازی بسیار کاربردی جالب برای بازی با دوستان ... onvansho.ir/.../آموزش-ساخت-اسباب-بازی-بسیار-کاربردی-جالب-برای-بازی-با-دوستان-تصاویر.html ساخت اسباب بازی جالب با جالب برای بازی با دوستان بسیار زیبا تصاویر آموزش . دانلود بازی های ... آموزش ساخت آویز سقفی بسیار جالب با وسایل دورریختنی عکس. آموزش ساخت کاردستی با پارچه و طناب پادری + عکس - هنرهای دستی baharnarenj22.blogfa.com/1392/10‎Cached Similarآموزش کاردستی خلاقانه و تزئینی باد آویز/ زنگوله سقفی با دور ریختنیها ... طرز ساخت کاردستی خلاقانه آویز / زنگوله در با دور ریختنی ها: ... اگر به تزیین دیوار اتاق های منزل با وسایل ساده علاقه مند هستیدف با این آموزش ساده، شما با ..... اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد همین محصولات باعث به هم ریختگی و بی نظمی اتاق می شوند.