مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم

[ad_1]

طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم

طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم 

بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ خوشمزه و مقوی درست کنند باید حتما سری هم به سوپ زنجبیل و قارچ بزنید تا با یکبار امتحان,همیشه آن را درست کنید. 

 

مواد لازم جهت تهیه سوپ زنجبیل و قارچ :

1. قارچ دکمه ای قهوه ای : 125 گرم
2. عصاره سبزیجات داغ : 1 لیتر
3. رشته چینی حاوی تخم مرغ : 125 گرم
4. روغن آفتابگردان : 2 قاشق چای خوری
5. سیر , له شده : 3 حبه
6. زنجبیل , رشته ای ریز خرد شده : 2/5 سانتیمتر
7. سس قارچ : نصف قاشق چای خوری
8. سویا سس : 1 قاشق چای خوری
9. جوانه حبوبات : 125 گرم
10. گشنیز جهت تزیین : مقداری

 

طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ :

طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم

1. ابتدا قارچ ها به مدت 30 دقیقه در 300 میلی لیتر از عصاره سبزیجات داغ خیس نمایید . پایه قارچ ها را جدا نموده و دور بریزید , سپس قارچ ها را خرد نمایید . عصاره را نگه دارید .

 

2. رشته چینی را به مدت 2 تا 3 دقیقه در آب جوش بپزید . آن را آبکش نمایید و زیر آب بگیرید . آن ها را نیز کنار بگذارید .

 

3. روغن را روی حرارت زیاد در یک ماهیتابه بزرگ چدنی یا وک , گرم نمایید . سیر و زنجبیل را اضافه نموده , هم بزنید و قارچ را بیافزایید و به مدت 2 دقیقه روی حرارت زیاد هم بزنید .

 

4. باقی عصاره سبزیجات را با عصاره ای که کنار گذاشته بودید , یکی نموده و آن را به جوش بیاورید . سس قارچ و سویا سس را نیز اضافه نمایید .

 

5. جوانه حبوبات را افزوده و بپزید تا نرم شوند . مقداری رشته فرنگی را در کاسه ای قرار دهید و سوپ را با ملاقه روی آن ها بریزید . با برگ های گشنیز آن را تزیین نموده و بلافاصله سرو نمایید .

 

توصیه سرآشپز جهت تهیه سوپ زنجبیل و قارچ :

رشته چینی برنج , هیچ چربی ندارد و برای هر کسی با رژیم غذایی کم چرب , ایده آل است .

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ خوشمزه و مقوی درست کنند باید حتما سری هم به سوپ زنجبیل و قارچ بزنید تا با یک.طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم. بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ خوشمزه و مقوی درست کنند باید حتما سری هم به سوپ زنجبیل و قارچ بزنید تا با یکبار ...آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا آکاایران: طرز تهیه سوپ قارچ با مواد اولیه لازم : قارچ، هویج، سبزی، پیاز، خامه، شیر، آب مرغ،آرد، کره، سبزی و نمک و ...آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا آکاایران: طرز تهیه سوپ قارچ با مواد ... طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ ...طرز تهیه سوپ سیب و زنجبیل ابتدا سیب ها را بشویید، پوست آنها را گرفته و سپس آنها را ... طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ ...خیلی از میوه ها بعد از نگهداری طولانی مدت در یخچال سریع خراب می شوند و پوستشان لک می زند به همین دلیل می توانید یه کمپوت خوشمزه و یا مارمالاد از آن تهیه کنید.17 ژوئن 2016 ... آموزش طرز تهیه طرز تهیه سوپ هویج و زنجبیل خوشمزه و مقوی آموزش آشپزی و دستور تهیه ... آموزش طرز تهیه قارچ کبابی خوشمزه با سس ویژه و طعم عالی ..... آموزش کامل طرز تهیه ترشی قارچ و سبزیجات معطر خوش طعم و خوشمزه 4 آبان 1395.در این مطلب طرز تهيه یک سوپ جدید به همراه مارچوبه را به شما آموزش می دهیم که امیدواریم مورد استقبال تان قرار بگیرد. سوپِ مارچوبه در این مطلب طرز تهيه یک سوپ جدید به ...21 ا کتبر 2016 ... ... صبحانه کودکان مدرسه ای · نکاتی درباره لباس خواب فرزندان · خانه / طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم / طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم ...طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ خوشمزه و مقوی درست کنند . ... آموزش طرز تهیه سوپ قارچ خوش طعم و خوشمزه با روش اصلی و .


کلماتی برای این موضوع

سوپ، انواع سوپ، آموزش پخت سوپ، آموزش درست کردن سوپ …سوپ،آموزش پخت سوپ،انواع سوپ،سوپ برای بیمار،انواع پیش غذا،پخت سوپ،سوپ سریع،سوپ با طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرسوپ شیر طرز تهیه و دستور پخت سوپ شیرسوپشیرطرز تهیه شیر ماهی با سس ترش طرز تهیه سوپ ذرت با شیر طرز تهیه سوپ نخود فرنگی با برنجسوپ و آش تزئین های زیبای سوپ و آش برای سفره افطار یکی از رسوم زیبا و معنوی ماه مبارک رمضان طرز تهیه مرغ کباب شده در فر خوشمزه و سادهپرشین …طرز تهیه مرغ کباب شده در فر خوشمزه و سادهمواد لازم برای مزه دار کردن مرغ و مرغ کباب مواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ خانگیپرشین پرشیامواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ خانگیطرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویرطرز تهیه مالاوابیج ، یک غذای شمالی خوشمزه تصاویر مراحل پخت سالاد ترکیه ای ، یک سالاد طرز تهیه پنیر ماسکارپونهپنیر خامه ای مناسب تهیه و …طرز تهیه کاپ کیک رد ولوت با رویه پنیر خامه ایدستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و …آشپزیدستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر



لینک منبع :طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم

طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-سوپ-زنجبیل-قارچ-خوش-طعم.html‎Cachedطرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ خوشمزه و مقوی درست کنند باید حتما سری هم به سوپ زنجبیل و قارچ بزنید تا با یک. طرز تهیه سوپ زنجبیل قارچ خوش طعم - onvansho onvansho.ir/result/طرز-تهیه-سوپ-زنجبیل-قارچ-خوش-طعم.html مواد لازم برای تهیه سوپ خربزهزنجبیل آموزشطرز تهیه سوپ خربزهزنجبیل خوش طعم . طرز تهیه حلوای زنجبیلی دسر اصیلخوش طعم ایرانی در این مطلب طرز تهیه حلوای ... طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/طرز_تهیه_سوپ_زنجبیل_و_قارچ_خوش_طعم‎Cachedطرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم. دانلود طرز تهیه دتاکس لمیو ، عسل و زنجبیل - دکتر سوشا · دانلود طرز تهیه دتاکس لیمو ، عسل و زنجبیل - دکتر سوشا (فیلم). سوپ زنجبیل و قارچ خوشمزه - رزبانو پرتال جامع بانوی ایرانی www.rozbano.com/ginger-and-delicious-mushroom-soup.html شما کدلانوی نمونه ایرانی می توانید در ادامه با آموزش نحوه تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ…,سوپ زنجبیل و قارچ ... طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ - عروسیمون https://arusimoon.ir/details/2232/1 4 نوامبر 2016 ... بانوان ایرانی که قصد دارند یک سوپ خوشمزه و مقوی درست کنند باید حتما سری هم به سوپ زنجبیل و قارچ بزنید تا با یکبار امتحان,همیشه آن را درست ... طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم www.rahekhob.ir/ch/طرز_تهیه_سوپ_زنجبیل_و_قارچ_خوش_طعم طرز تهیه سوپ زنجبیل و قارچ خوش طعم ... دانلود طرز تهیه دتاکس لمیو ، عسل و زنجبیل - دکتر سوشا ... دانلود آموزش قارچ از صفر تا صد _ سالن قارچ بروجرد 17 آذر 95. طرز تهیه سوپ قارچ خوش طعم و خوشمزه - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016792310168792.html‎Cached9 جولای 2016 ... آموزش طرز تهیه سوپ قارچ خوش طعم و خوشمزه با روش اصلی و ایجاد طعم واقعی و نکاتی برای طبخ بهتر سوپ قارچ, با تهیه سوپ قارچ که وعده ای بسیار ... سوپ هویج و زنجبیل آرامش بخش | مجله پی جو payju.ir/content/سوپ-هویج-و-زنجبیل-آرامش-بخش‎Cached14 ژوئن 2017 ... سوپ هویج و زنجبیل، مقوی و خوش طعم با رنگی فوق العاده است. سوپ هویج و زنجبیل سرشار ... طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ ایتالیایی · طرز تهیه توپک ... طرز تهیه سوپ هویج مراکشی - نمناک namnak.com/سوپ-هویج-مراکشی.p25158‎Cachedسوپ هویج و طرز تهیه سوپ هویج مراکشی و انواع پیش غذا و پیشنهاد های متنوع را در ... پخت متفاوت از بقیه سوپ ها است که با امتحان آن یک طعم جدید را تجربه خواهید کرد. پیش غذا > آشپزخانه نمناک > صفحه 2 namnak.com/p2-c95-پیش-غذا‎Cachedاردور سبزیجات یکی از بهترین پیشنهاد ها برای پیش غذا است که طرز تهیه آن را در ... سوپ نخود فرنگی با پنیر چدار و پیازچه، غذایی ساده، سریع و بسیار خوشمزه است. ... املت قارچ و گوجه فرنگی یک پیش غذای عالی و مقوی می باشد که می توانید آموزش ... سبزیجات سوخاری یک پیش غذای ایده آل و خوش طعم با ترکیبی از انواع سبزیجات است.