مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1)

[ad_1]

وب سایت 118 سفر: برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای جست و جوی نقاط خارق العاده و هیجان انگیز دنیا، به آن نگاه شود. از این رو لیستی از مکان هایی که کمتر مورد بازدید قرار می گیرند را ارائه می کنیم، دسته ای از این ها ممکن است مناظر طبیعی باشند و یا ساخته ی دست بشر و حتی دیدنی های پنهان.

 

لازم به ذکر است که محل های اشاره شده در این لیست از گزارشی به نقل از TripAdviser برداشت شده اند و از بیشترین شمار بازدید کنندگان تا کمترین آن ها رتبه گرفته اند.

100. به گشت و گذار در مونیخ؛ آلمان بروید. علاقه مندان به ورزش های آبی همراه با تخته های موج سواری خود، ساعات زیادی را در رودخانه ساخته ی دست انسان آیسباخ که از میان پارک جنگلی ایلشا گاتن عبور می کند، می گذرانند.

مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

99. نوشیدن یک فنجان چای در هنرستان هنر های زیبای مرکز باربیکان لندن، خالی از لطف نخواهد بود. این مرکز شامل بیش از 2000 گونه گیاهی و درخت علاوه بر پرندگان مختلف و انواع ماهی ها است که در مساحتی به اندازه 2100 متر مربع جای گرفته اند.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

98. تجربه تفریح در بلند ترین هزار توی دنیا و کشف راه خروج آن را تنها در باغ لانگلیت شهرستان ویلتشر در جنوب غربی انگلستان، کسب خواهید کرد.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

97. اگر سری به پراگ، پایتخت جمهوری چک بزنید، علاوه بر لذت بردن از رایحه خوش باغ های گل رز، می توانید از برج ایفل کوچک پراگ به نام برج پترین که سازه ای فولادی است نیز دیدن کنید.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

96. اگر به شنا علاقه مند باشید، می توانید خاطره ای بکر را با آبشار های جمهوری کرواسی در پارک ملی Krka در دالماتیا رقم بزنید.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

95. باغ گیاه شناسی ون دوسن در کانادا یکی دیگر از مناطق دیدنی جهان با هزار تویی جذاب است.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

94. شنا در کنار آبشار های اسکای؛ بزرگ ترین و شمالی ترین جزیره در گروه جزایر هبرید های داخلی اسکاتلند، در آب های زلال و شفاف این منطقه را از دست ندهید.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!


 

93. کلبه های روستای شیراکاواگو در شمال غرب ژاپن، به سبک مینکا که یک الگو از خانه های سنتی ژاپنی است، ساخته شده اند. کل این روستا به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
مکان هایی که باید حداقل یک بار در عمر خود ببینید!

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 ا کتبر 2016 ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1). برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست ...1 روز پیش ... کد مطلب : 5291; تاریخ انتشار : ۱۱ - ۰۸ - ۱۳۹۵; بازدید : 1. دسته : عجایب گردشگری جهان , گردشگری. این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند · این مکان ها ...این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(3). برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است ...21 ا کتبر 2016 ... برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای ...گزارش فارس از یک دغدغه! مشوق صادراتی پیشکش/ ارزش افزوده اخذ نشود! ... شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 21:522016-10-22سياسي · این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(2).21 ا کتبر 2016 ... [gap height="20"] برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون ...برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای جست و جوی نقاط ...برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای جست و جوی نقاط ...1 روز پیش ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(4). برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست ...


کلماتی برای این موضوع

نازنین عروسک زشتبچه هاامروز تولد عزیز ترین آدم زندگیمه تولدش مبارک خدایا همیشه کمکش کن تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی با عجیب ترین مشاغل کاذب ایران آشنا شوید گاهی بیکاری در یک جامعه به حدی می‌شود که آمار عصر ایران اگر بخواهید دائم درمورد انسان ها قضاوت کنید، هرگز فرصت دوست داشتن آن ها را نخواهید داشتپورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی مجلس سنای آمریکا، لایحه تمدید ساله تحریم های ایران را تصویب کردفیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیهایک جفت شیر ایرانی پس از گذشت سال ها از آخرین …یک جفت شیر ایرانی پس از گذشت سال ها از آخرین حضور، وارد ایران می شودمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ تنظیم زمان خواب و پیروی از آندکتر اسکالار می گوید قابلیت بچه ها برای تنها بازی کردن به حال و وضعیت آن ها هم بستگی موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید اشوان بنام شمع ها رو روشن کن این بار شوخی نیست ، اگه جلو رامو فهمیدی من تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولتور استانبول قیمت تور استانبول نرخ تور استانبول پاییز آفر تور استانبول بهترین پارسی نیوزهمشهری آنلاین ۳۶۵ یا ۶۰۰ میلیون تومان اولی رقم فروش سلام بمبئی در یک سایت معتبر پایگاه مقالات علمی مدیریتبا سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی مدیریت این پایگاه حاصل فعالیت های حقوق دریافتی یک قاضی دو میلیون و پنجاه هزار تومن البته بدون کسر مالیات و بیمه و حقوق یک قاضی پایه چهار چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد؟ فقط دختر خانوم ها …آدم ها از سه طریق می فهمند که طرف، دوستشون داره یا به تعبیر بهتر باید بگم آدم ها سه نیک صالحی پرتال سرگرمی، روانشناسی، پزشکی، مد، …زیباترین مدلهای عینک آفتابی زنانه تصاویر با دیدن این فیلم انگیزه ی شما در هر کاری آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق … زیباوب فروشگاه عطر یار بیجار فعالیت از سال شروع یک روز کاری فروشنده موفق



لینک منبع :این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1)

Images for این مکان ها ارزش یکبار دیدن را دارند!(1) این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-مکان-ها-ارزش-یک-بار-دیدن-را-دارند1‎Cachedاین مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1). برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟ (6) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-مکان-ها-ارزش-یک-بار-دیدن-را-دارند-6‎Cached17 نوامبر 2016 ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟ (6). برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟ (5) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-مکان-ها-ارزش-یک-بار-دیدن-را-دارند-5‎Cached7 نوامبر 2016 ... برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(2) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-مکان-ها-ارزش-یک-بار-دیدن-را-دارند2‎Cached22 ا کتبر 2016 ... برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند 1 - onvansho onvansho.ir/result/این-مکان-ها-ارزش-یک-بار-دیدن-را-دارند-1.html این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند 1. لازم به ذکر است که محل های اشاره شده در این لیست از گزارشی به نقل از TripAdviser برداشت شده . جاذبه های گردشگری شمال آمریکا ... این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند 2 آکا - onvansho onvansho.ir/result/این-مکان-ها-ارزش-یک-بار-دیدن-را-دارند-2-آکا.html این مکان ها ارزش یک بار دیدن معماری دارند هفته تان را به این کار . 18 مکان ممنوعهمرموز که ... این مکان می همه‌ی این برنامه‌ها ارزش یک‌بار دیدن را دارند نظرهای قدیمی تر 1 2 . این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1) - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/536366/‎Cachedاین مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند!(1). برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون ... ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان https://meidaan.com/archive/7998 27 آوریل 2015 ... غیر از این اسم‌های آشنا بد نیست بدانید که حتی بعضی از ما ایرانی‌ها ... اشتباه است اگر بگوییم واژه آریایی امروز همان بار معنایی را دارد که زمان ..... خداشاهداست بادوچشمم دیدم. ..... سوما احمق کودن ایرانی ها زن رو با ارزش میدونن و کلمه ی زن از زاینده ...... بابل و لفاظی نیست!(۵) کوروش پرستها هرگز به شما نخواهند گفت، هیچ یک از ... Aftabgardan - Xbox One بخریم یا نخریم؟ (تجربه من در مورد خرید ایکس ... https://aftab.cc/article/1270‎CachedXbox، کینکت عظیم را دارد اما PS یک سنسور مسخره دارد که باید یک چیز مثل ... اما خوب، یکی از آشنایان که گرافیک Xbox 360 را دیده بود و One را دید، گفت .... 2به دلیل زیاد بودن قیمت ها ى بازی این کنسول می توانید از بازی های 360استفاده کنید ... و کال اف دیوتی رو بازی کنن 360 بگیرن اما اونایی که صبر برای 1 سال دارن وان بگیرن .