مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟

[ad_1]

وب‌سایت آی بازاریابی - محمدرضا گل آقائی: محتوا حکم پادشاه را دارد. شاید سال‌های متمادی است که این حرف را در جاهای مختلف شنیده‌اید. اما ببینیم محتوا درواقع چه معنایی برای شما دارد؟ بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دست‌اول نمی‌شود.

 

دانستن اینکه چه زمانی باید محتوا تولید کنید چه زمانی محتوا موردنظر را به اشتراک بگذارید، کلید اصلی در ایجاد تعامل با مشتریان بالقوه در تمامی کانال‌های ارتباطی آنلاین و قیف‌های فروش شماست.

تولید محتوا

شما زمانی که اقدام به تولید محتوا خودتان می‌کنید، درواقع مالک حقوق معنوی و غیر معنوی آن هستید. آن محتوا از هر نظر مال شماست. هر چیزی که در آن محتوا گنجانده‌شده نظر و عقیده شرکت شما و نظرات و مجموعه مهارت‌های موجود در سازمان شما به‌حساب می‌آید. این موضوع درنهایت ختم به مقوله رهبری فکری برند شما می‌شود. این مجموعه متنوع از حقایق ارزشی را برای مشتریان بالقوه شما ایجاد کرده و تا زمانی که ارزشی در این وجود داشته و عرضه شود، این مشتریان بازهم به شما مراجعه می‌کنند.

 

 تولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا؟

تولید محتوا اختصاصی و دست‌اول برای خودتان موجب افزایش نرخ تبدیل بازدیدی کننده به مشتری می‌شود. به همین دلیل است که هر استراتژیستی تأکید بسیار زیادی بر تولید محتوا دارد. اشتراک‌گذاری محتوایی که به این صورت تولیدشده است، نه‌تنها حجم ترافیک بالایی را به سمت شما هدایت می‌کند، بلکه میزان تبدیل بازدیدکننده یا مشتری بالقوه به مشتری نهایی را به‌شدت افزایش می‌دهد.

اما زمانی که نوبت برندسازی برای شما می‌شود، تولید محتوا باید با "من-محور” باشد. چیزی که منظور من هست، این است که وب‌سایت و وبلاگ شما باید تماماً از محتوای تولیدی و دست‌اول خودتان آپدیت شود. این کار نه‌تنها تعداد بازدیدکننده‌های بیشتری با توجه به تخصص و رهبری فکری شما در بازار و صنعت خودتان ایجاد می‌کند، بلکه موجب افزایش رتبه گوگل شما هم می‌شود.

اشتراک‌گذاری محتوا

اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط شخص دیگر نیاز به مهارت و دقت بسیار زیادی دارد. در ابتدای این کار شاید درواقع مخالف این نظر و عقیده باشید. توصیه می‌کنم قبلاً انجام این کار قدری بیشتر فکر کنید. چرا باید محتوای تولیدشده توسط یک شرکت دیگر و احتمالاً رقیب خود را به اشتراک بگذارید؟ اجازه دهید با آن روبرو شویم، اغلب ما زمان کافی برای نوشتن مطلب موردنیاز برای یک وب‌سایت یا وبلاگ یا کتابی الکترونیک در رابطه با هر تغییر مهمی که در صنعت ما اتفاق می‌افتد، نداریم.

 

ازاین‌روی، از طریق اشتراک‌گذاری مطالب خارجی و تهیه نشده توسط خودتان، درواقع به مشتریان و مخاطبین اصلی خود این پیام را می‌دهید که شما همیشه در اطلاع از تمام موارد و موضوعاتی هستید که در صنعت خود در حال اتفاق افتادن است و اینکه سازمان شما با این موارد تعامل داشته و از آن‌ها اطلاع دارد.

 

 تولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا؟


بهترین راه برای به اشتراک‌گذاری محتوای دیگران چیست؟ در این رابطه دوست دارم به قانونی تحت عنوان قانون مهمانی در شبکه‌های اجتماعی اشاره‌کنم. زمانی که در یک مهمانی بزم و شب‌نشینی شرکت می‌کنید، مطمئناً اگر در مورد هیچ‌چیزی غیر از خودتان صحبت نکنید، کسی به سمت شما و به تعامل با شما جذب نمی‌شود. حضور شرکت شما در شبکه‌های اجتماعی هم باید از همین قانون و روال تبعیت کند. اگر تمام محتوای منتشرشده تماماً در رابطه با خودتان باشد، مخاطبین علاقه خود را نسبت به شما ازدست‌داده و پس از چندی دیگر مطالب و محتوای شمارا دنبال نمی‌کنند.

 

به افزایش آگاهی مخاطب کمک کنید، نه‌فقط دنبال افزایش فروش خود باشید. شوخ‌طبع باشد و فضایی سرگرم‌کننده ایجاد کنید. برخورد موذیانه داشتن و همواره در پی فروش بودن، تنها موجب دور کردن مشتریان و مخاطبین از خودتان می‌شود.

تولید محتوا باید فقط و فقط باهدف ایجاد یک تعامل و ارتباط دوسویه انجام بپذیرد. حضور شما در فضای شبکه‌های اجتماعی تنها زمانی مؤثر و سودمند خواهد بود که بیش از جنبه تبلیغاتی، جنبه آگاهی دهندگی داشته باشد و بیشتر به دنبال سرگرم کردن مخاطب به‌جای کسل کردن وی باشد. چنان باید در این فضا برخورد کنید که گویی در فضا و دنیای واقعی حضور دارید و این‌گونه شاهد افزایش تعامل با مخاطبین خودتان خواهید بود!

سه راهکار در رابطه با تولید و اشتراک‌گذاری محتوا

آیا برای متعهد شدن به یک استراتژی محتوایی جدید آمادگی دارید؟ برای داشتن بهترین نتیجه از این راهکارها استفاده کنید:

1- از همکاران خود استفاده کنید: نیازی نیست مسئولیت انجام این مهم را تنها خودتان بر عهده بگیرید. همکاران شما مطمئناً دریایی از دانش و اطلاعات در حوزه کاری خودشان هستند، پس‌ازآن به نفع خودتان استفاده کنید. مثلاً چرا افراد شاغل و فعال در بخش فروش سازمان دستی در تولید محتوای شما با نگاه فروش به آن نداشته باشند.

2- از منابع رایگان به نفع خود بهره ببرید: زمانی که در جستجوی محتوا برای اشتراک گذاشتن هستید، آن دسته از وب‌سایت‌های جمع‌آوری‌کننده و اشتراک‌گذاری خبر بهترین دوستان شما در این رابطه هستند. این ابزارها انواع مختلف محتوا را بر اساس منافع و علایق، موضوع، صنعت، اخبار فوری و . . . از جای‌جای اینترنت جمع‌آوری می‌کنند. از این رسانه‌های استفاده‌های خوبی می‌توانید داشته باشید.

3- بیشتر برای تحلیل رقابتی وقت بگذارید: همیشه نزدیک نگاه‌داشتن دوستان و از آن نزدیک‌تر نگاه‌داشتن دشمنان به خودتان کاری بسیار عاقلانه است. چرا؟ از این طریق به‌خوبی خواهید دانست که چه زمانی باید کارها را به‌طور متفاوت و البته بهتر از آن‌ها انجام دهید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 ا کتبر 2016 ... بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراکگذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دستاول نمیشود.9 ا کتبر 2016 ... موفقیت شغلی, تولید محتوا, اشتراک گذاری محتوا کسب رتبه خراسان شمالی در جشنواره تولید محتوای الکترونیکیبازاریابی محتوا فقط و فقط به ...9 ا کتبر 2016 ... بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دست اول نمی ...9 ا کتبر 2016 ... تولید محتوا یا اشتراک گذاری محتوا؟ بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراکگذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم ...11 ا کتبر 2016 ... آی - گل محتوا پادشاه دارد. سالهای است این را جاهای شنیدهاید. ببینیم درواقع معنایی شما بازاریابی فقط فقط معنای محتوای توسط نیست البته و هم به ...9 ا کتبر 2016 ... بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراکگذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دستاول نمیشود.مطالب و خبر های مربوط به تولید محتوا. ... 10 نکته در تولید محتوای اینستاگرام ... باید مطالبی بگذاریم که ازنظر دیگران و دوستانمان ارزش به اشتراک گذاری بالایی ... چرا که اولین چیزی که از یک مطلب یا پیام قابل رؤیت است و معمولاً برای همه مهمترین ...تولید محتوا یا اشتراک گذاری محتوا؟ ... آکاایران: بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست ... منبع مشاهده مطلب ...بازاریابی محتوا (به انگلیسی: Content marketing ) در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که ... اگر زمانی تبلیغات میتوانست (هرچند برای کوتاهمدت) مزیتی رقابتی بوده و موجب ایجاد یا افزایش سهم بازار شده و ...پست با عنوان تولید محتوا یا اشتراک گذاری محتوا؟ از وب سایت بلاگفا با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. در صورتیکه این ...


کلماتی برای این موضوع

تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟ پرتال جامع تایاتولید محتوا اختصاصی و دست‌اول برای خودتان موجب افزایش نرخ تبدیل بازدیدی کننده به تولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا؟…اشتراک‌گذاری محتوا اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط شخص دیگر نیاز به مهارت و دقت اشتراک‌گذاری محتوا یا تولید محتوا ؟ دانستنی ایران ……تبلیغات و بازاریابیدانستن زمان تولید محتوا و زمان به اشتراک‌گذاری محتوا ی مورد نظر، کلید اصلی در ایجاد تولید محتوا یا اشتراک گذاری محتوا؟ آکاآکاایران بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک گذاری محتوای تولیدشده توسط تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟وب‌سایت آی بازاریابی محمدرضا گل آقائی محتوا حکم پادشاه را دارد شاید سال‌های تولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا …بازاریابی داده محورتولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا؟ محتوا حکم پادشاه را دارد شاید سال‌های متمادی تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و بازاریابی محتوا مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابیمحتواتولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا؟ محتوا حکم پادشاه را دارد شاید سال‌های متمادی تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟ پرتال جامع تایا…دانستن اینکه چه زمانی باید محتوا تولید کنید چه زمانی محتوا موردنظر را به اشتراک اشتراک گذاری محتوا بایگانی کشاورزنیوزاشتراکگذاریمحتواتولید محتوا یا اشتراک بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک‌گذاری محتوای تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟لینک بعدی صفحه نخست لینکدونی سایت بهترین کتاب های جهان لینک قبلی تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟موفقیتموفقیت تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟ راه فردا ابر‌شهرهای ابر‌قهرمان تولید بازاریابی محتوا، هنر جدید ارتباط با مشتریاسلایدر و مشتری به دنبال آن است، مانند بررسی محصول، وی را به خریدار محصول یا سرویس خودتان بازاریابی محتوا و نکته کاربردی تولید محتوای ……مقالاتآموزش طراحی سایتبازاریابی محتوا یا نوعی از بازاریابی است که با استفاده از تولید و اشتراک بازاریابی محتوا یا چیست؟ بازاریابیمحتواچیستبازاریابی محتوا یا و اشتراک گذاری محتوا است را از تولید محتوا می استخدام کارشناس تولید محتوا در وب سایت همگردی …تولیدمحتوادروبسایتهمگردیکارشناس تولید محتوا تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا راه های آسان برای به اشتراک گذاری محتواراههایآسانبرایبهاشتراکما اشتراک گذاری هایی متوسط محتوا اشتراک گذاری کمی یا کم تر بار به اشتراک سیستم مدیریت محتوای وب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسیستممدیریتمحتوای مخزن محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا نرم‌افزار اغلب از طریق تولید فیدهای قابلیت‌هاانواعمزایامعایبمهمترین استخدام کارشناس تولید محتوا در یک شرکت معتبر …تولیدمحتوادریکشرکتمعتبریک شرکت معتبر در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود از واجدین شرایط در تهران دعوت به همکاری بازاریابی محتوا و ۱۰ نکته کاربردی تولید محتوای …بازاریابیمحتواو۱۰نکته و اشتراک گذاری محتوا به کردن یا گوش دادن به محتوا تولید محتوا



لینک منبع :تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟

تولید محتوا یا اشتراک‌گذاری محتوا؟ - بازاریابی https://www.ibazaryabi.com/تولید-محتوا-یا-اشتراک‌گذاری-محتوا؟/‎Cached3 ا کتبر 2016 ... بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دست‌اول نمی‌شود. تولید محتوا یا اشتراک گذاری محتوا؟ - آکا www.akairan.com/maghalat-persia/.../news20161099555792389.html 9 ا کتبر 2016 ... بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دست اول نمی ... تولید محتوا یا به اشتراک گذاشتن آن ؟ - TFE Times | مجله علم و فناوری ... www.tfetimes.ir/تولید-محتوا-یا-به-اشتراک-گذاشتن-آن-؟/‎Cachedتولید محتوا یا به اشتراک گذاشتن آن ؟ اگر کسب و کاری دارید و درین که باید محتوی را تولید کنید یا آنرا از سایت های دیگر به اشتراک بزارید شک دارید با ما همراه ... تولید محتوا یا به اشتراک گذاشتن آن ؟ | TFE Times | مجله علم و فناوری ... www.tfetimes.ir/?p=356‎Cached6 آوریل 2017 ... اگر کسب و کاری دارید و درین که باید محتوی را تولید کنید یا آنرا از سایت های دیگر به اشتراک بزارید شک دارید با ما همراه باشید . اینفوگرافی زیر ... راز های موفقیت در تولید محتوای ویدئویی | حسین صفوی : آموزش ... safavi.org/تولید-محتوای-ویدئویی/‎Cached15 ژوئن 2017 ... اگر می خواهید با راز های تولید محتوای ویدئویی آشنا شوید و بتوانید بوسیله ساخت ... به اشتراک گذاری ... روش پنجم | محتوا ویروسی یا وایرال (Viral) :. تولید محتوای ارزشمند ؛ لیست ضروریات | حامی‌سان راهکارهای نوین برای ... hamisun.ir/محتوای-ارزشمند/‎Cachedپس اطمینان حاصل کنید که تیم محتوا، از راهبردهای سئو برای نگارش یا تولید ... می توانید این انگیزه را با اهمیت به اشتراک گذاری مطلب به آن ها یادآوری کنید؛ یا می ... بازاریابی محتوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بازاریابی_محتوا‎Cached Similarبازاریابی محتوا (به انگلیسی: Content marketing ) در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن ... همانند فرماندهان جنگ هیچ وقت با استراتژی کپی یا مشترک جنگ نمی‌کنند! مدیریت محتوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_محتوا‎Cached Similarدر سال‌های اخیر این اطلاعات معمولا محتوا، یا به طور دقیق، محتوای دیجیتالی نامیده ... مشتری، بیننده یا مهمان: کسی که محتوا را پس از انتشار یا اشتراک‌گذاری می‌خواند یا از ... کارشناس تولید محتوا - طراحی سایت 24 www.web24.ir/.../کارشناس-تولید-محتوا-کارشناس-تولید-محتوا-کیست.aspx‎Cachedکارشناس تولید محتوا یا کارشناس بازاریابی محتوا صرفا وارد کننده محتوا و ... در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث ... تولید محتوا در شبکه های اجتماعی،چطور باشد؟ | گروه بازاریابی ... www.johar-co.ir/create-content-for-social-media/‎Cached18 ا کتبر 2016 ... تولید محتوا در شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارهایی است که می بایست انجام دهید. ... مطالبی بگذارید که ارزش به اشتراک گذاری بالایی دارند: ... چرا که اولین چیزی که از یک مطلب یا پیام قابل رؤیت است و معمولاً برای همه مهم‌ترین ...