مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با خیال راحت به این کشورها سفر کنید

[ad_1]

وب سایت 118سفر: ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان منتقل می شود و در بیشتر مناطق آفریقا و همچنین جنوب شرق آسیا دیده شده است. این ویروس تا ژانویه سال 2016 در بیست نقطه از قاره آمریکا نیز مشاهده شد. همچنین مبتلا شدن خانم های باردار به دلیل توانایی ویروس در انتقال به جنین و آلوده نمودن سایر افراد بسیار خطرناک خواهد بود.

از این رو انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. در ادامه مطلب، چند مورد از امن ترین مقاصد گردشگری با آب و هوای گرم برای سفر در فصول پاییز و زمستان را معرفی خواهیم کرد که نه تنها مورد پسند هر توریستی واقع می شوند، بلکه به گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا (CDC)، تاکنون حضور هیچ پشه ناقل زیکا در این مناطق ثبت نشده است.

 برمودا

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 70 درجه

برمودا مجموعه جزایری واقع در شمال اقیانوس اطلس است. با آن که این جزایر شاید کمی دور به نظر برسند، اما از هر گونه آلودگی نسبت به زیکا در امان هستند. دمای این منطقه برای استفاده از ساحل به اندازه کافی گرم خواهد بود و می توانید تجربه سفری دلچسب و در عین حال بدون استرس را داشته باشید.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 جنوب کالیفرنیا

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر در سَن دییگو: 64 درجه

جنوب کالیفرنیا در تمام طول سال از آب و هوایی معتدل برخوردار است و این شامل ماه های زمستان نیز می شود. سَن دییگو و لس آنجلس کلان شهر هایی هستند که سفر به آن ها ضمن در امان بودن از ویروس، جذابیت های زیادی را به همراه دارد.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

مالت

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 63 درجه

جمهوری مالت کشوری است واقع در جنوب اروپا و مرکز دریای مدیترانه. ویروس زیکا هنوز موفق به آلوده کردن مناطق وابسته به دریای مدیترانه نشده است و این خبری بسیار خوش برای کسانی است که عاشق آب و هوای معتدل این مناطق هستند. مالت یکی از این مناطق با هوایی بس گرم تر از سایر قسمت ها است که صنعت گردشگری رو به رشدی را تجربه می کند.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 هاوایی

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر در هونولولو: 81 درجه

مجمع الجزایر هاوایی در اقیانوس آرام قرار دارد و ایالت پنجاهم آمریکا است. محل این جزایر در اقیانوس آرام به معنای دور بودن کافی آن از زیکا است به علاوه آن که حتی در ماه دسامبر نیز به اندازه قابل توجهی گرم است. از این رو هونولولو می تواند مقصد نخست هر توریستی برای سفری بدون استرس و خاطره انگیز باشد.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 دبی

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 79 درجه

دبی یکی از مقاصد توریستی محبوب است که از سرعت رشد و توسعه بالایی در این صنعت برخوردار است. دو نکته مثبت برای این شهر بزرگ امارات متحده عربی منظور می شود، نخست آن که بسیار گرم است و دوم در صحرا واقع شده است و می توانید با خیال راحت در چنین گرمایی تفریح کنید.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 استرالیا

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر در سیدنی: 77 درجه

استرالیا برخلاف همسایه های شمالی اش، هیچ گونه مورد گزارش شده از ابتلا به زیکا نداشته است از این رو یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین مقاصد امن برای سفر پاییزی و زمستانی شما خواهد بود.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 آفریقای جنوبی

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 76 درجه

تاکنون عملیات های پاکسازی گسترده ای به کمک آفریقا شتافته است. از این رو آفریقای جنوبی با طبیعت بی نظیر خود یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفر زمستانی شما به حساب می آید.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 مایورکا؛ اسپانیا

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 62 درجه

مایورکا جزیره ای در دریای مدیترانه و شرق اسپانیا است. اگر چه این منطقه گرم ترین مقصد لیست نیست، با این حال گزینه مناسبی برای سفر در این فصول خواهد بود. ساحل سفید و آب های فیروزه ای همواره در انتظارتان هستند.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 اروگوئه

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 80 درجه

اروگوئه کشور کوچکی در آمریکای جنوبی است که در آن نیز استرس زیکا را نخواهید داشت. تنها یک مورد ابتلا به زیکا آن هم در یک مسافر گزارش شده است. این منطقه ساحل های گرم متعددی برای لذت بردن در فصول زمستانی دارد.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 شیلی

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر در سانتیاگو: 82 درجه

این کشور نیز به دلیل عدم حضور پشه ناقل، مقصدی امن به شمار می رود. برای توریست هایی که به گشت و گذار در آمریکای جنوبی علاقه دارند، شیلی انتخابی هوشمندانه است.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

 


 

 آستین؛ تگزاس

میانگین بالاترین دما در ماه دسامبر: 62 درجه

آستین مرکز ایالت تگزاس در جنوب آمریکا است. اگر چه این منطقه سواحل زیادی برای سفر گرمسیری شما ندارد، با این حال جایگزینی ارزان تر همراه با فرهنگ محلی منحصر به فرد است که هر توریستی را مجذوب خود خواهد کرد.

بهترین مقاصد گردشگری بدون نگرانی از ابتلا به ویروس زیکا!

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 ا کتبر 2016 ... انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان منتقل می شود و در بیشتر ...20 ا کتبر 2016 ... سایت ویروس ویروسی که پشه انسان می و بیشتر آفریقا همچنین شرق دیده است. ویروس ژانویه 2016 بیست از آمریکا مشاهده همچنین شدن های به توانایی در ...1 روز پیش ... با خیال راحت به این کشورها سفر کنید انتخاب مقصدی که قادر باش با خیال آسان به آن سفر کرد، قدری سخت شده است.اخبار با خیال راحت به این کشورها سفر کنید. زیباترین شهرهای دنیا در فصل پاییزبرترینها6 روز قبل; این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(۲)برترینها6 روز قبل ...انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ... این ویروس تا ژانویه سال 2016 در بیست نقطه از قاره آمریکا نیز مشاهده ش.20 ا کتبر 2016 ... انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان منتقل می شود و در بیشتر ...از این رو انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. در ادامه مطلب، چند مورد از امن ترین مقاصد گردشگری با آب و هوای گرم برای سفر در ...نیمه نخست دیدار ردهبندی جام جهانی فوتسال 2016 در حالی با تساوی بدون گل تمام شد که دروازبانهای 2 تیم نمایش خیرهکنندهای داشتند. به گزارش خبرنگار گروه ورزش ...۴۰۷۴۵۵ تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ ۳۴ بازدید با خیال راحت به این کشورها سفر کنید انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است.


کلماتی برای این موضوع

به این کشور، بدون ویزا سفر کنید لست سکندچرا به کشور های دیگر سفر می کنیم؟ چون دوست داریم فرهنگ های مختلف و سبک های زندگی عصر ایران بعید نیست ترامپ به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران به دلایل غیرهسته ای با هدف سفر به قطعه ایی از بهشت، پوکت لست سکندوب سایت لست سکند با همکاری آژانس های مسافرتی عضو و در جهت ترویج فرهنگ سفر و به اشتراک سفر به وین زورق وین زیبا و آرام در قلب اروپا نشسته است سفر به وین راحت و هزینه‌هایش متوسط است سفر به دبی زورق به دلیل امکان خرید بلیط هواپیما متعدد ارزان و تنوع هتل‌ها، سفر به دبی، سفری راحت و هارپ چیست؟ شیعه نیوز با این تفاوت که رادیو ترموگرافی سیستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لایه های زیر مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …چرا طلاق برای مردان سخت تر است؟ تا به حال کسی به قضیه جدایی از این حیث فکر کرده است؟کار ترکیه به جای باریک کشیده شد حیدر العبادی قصد جنگ با منافع عربستان با به زانو درامدن داعش در موصل به خطر افتاده و بالاخره نوکر عربستان الف احمد توکلیبا فساد سیستمی باید …به خاطر دارم زمان آقای هاشمی بود، رهبری فرمودند نهی از منکر کنید، بچه های مذهبی رفتند پایگاه فرهنگی مذهبی خبری بچه شیعهاین اسناد را در این مطلب قرار دادم که بدانید در اُوج معروفیت و شلوغی و ترافیک مخاطب توصیه های هفته آخر بارداریبرخی خانمها به این دلایل احساس وجود توده ای در سینه را می کنند قرصهای تاخیری قاعدگی و ابراز علاقه جالب مهدی پاکدل به بهنوش طباطبایی در …حضور پر انرژی مهدی پاکدل در خندوانه رامبد جوان از مهمان برنامه دعوت کرد تا به روی سن آیا زامبی ها واقعا وجود دارند؟متفرقهدر صورت مفید بودن مطلب، با دوستانتان به اشتراک بگذاریدنوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف زن تنوع طلبی هستم – مرد روزپری خانوم گفتن مشکلشون چیه بعد شوما از تاریخچه تنوع طلبی و چگونگی رسیدن اروپا به معرفی قطعه هیت چهار دهه اخیر موسیقی ایران …پر پرواز فیلمی است به کارگردانی خسرو معصومی که فیلم‌برداری آن در ۲۷ آذرماه ۱۳۷۹ در مشرق نیوز آخرین اخبار ایران و جهان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موفقیت نیروی دریایی جمهوری سلام بر تو ای رازی برخی از دوستان متعاقب انتشار مطلب قبلی در باره توزیع منازل سازمانی به این نکته اشاره داعش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددولتاسلامیعراقوشامحکومت اسلامی عراق و شام به عربی الدولة الإسلامیة فی العراق والشام با نام اختصاری یک کلاغ سگ پارس نمی‌کند و معنی غذا در عربی بول …از جراید تا لحظه انتشار یک کلاغ این شایعه را در هیچ یک از خبرگزاری‌های داخلی نیافته است



لینک منبع :با خیال راحت به این کشورها سفر کنید

Images for با خیال راحت به این کشورها سفر کنید با خیال راحت به این کشورها سفر کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-خیال-راحت-به-این-کشورها-سفر-کنید‎Cached20 ا کتبر 2016 ... انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان منتقل می شود و در بیشتر ... با خیال راحت به این کشورها سفر کنید - تازه های روز tazehayerooz.com/.../با-خیال-راحت-به-این-کشورها-سفر-کنید/.../جهانگردی‎Cached20 ا کتبر 2016 ... انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان منتقل می شود و در بیشتر ... با خیال راحت به این کشورها سفر کنید آکا - onvansho onvansho.ir/result/با-خیال-راحت-به-این-کشورها-سفر-کنید-آکا.html انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد قدری راحت به این کشورها سفر کنید . دانستنی های سفر به مالزی ivnews ir به این کشور توریستی سفر با خیال ... با خیال راحت به این کشورها سفر کنید - راه فردا www.rahefarda.com/tourism/252609 انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ... این ویروس تا ژانویه سال 2016 در بیست نقطه از قاره آمریکا نیز مشاهده شد. آخرین خبر | با خیال راحت به این کشورها سفر کنید! akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3034649 برترین ها/انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است . ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان منتقل می شود و در بیشتر مناط... روشهایی برای حفظ امنیت پول در سفر - تراولچی www.travelchi.ir/روشهایی-برای-حفظ-امنیت...سفر/قوانین-سفر/‎Cachedدلار آمریکا در بسیاری از کشورها پذیرفته میشون و به راحتی می توانید آنها را به هر ... در این صورت اگر از شما دزدی شود و یا کیفتان را بدزدند به اندازه ای پول دارید که ... که در طول شب هم سفر می کنید زیرا پولتان کاملا به خودتان چسبیده و با خیال راحت می ... به این کشورها «تنها» سفر کنید! - الی گشت https://www.eligasht.com/.../بهترین-مقاصد-برای-افرادی-که-به-تنهایی-س/‎Cached Rating: 5 - 1 vote 5 مارس 2017 ... در مراکش باید خیالتان از نظر امنیت راحت باشد چون پادشاه این کشور، قوانین ... است تا مسافران بتوانند با خیال راحت از گشت و گذار در آن لذت ببرند. 10کشوری که بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید - گردالی gerdali.com/10-کشوری-که-بدون-ویزا-می-توانید-به-آنها-سف/‎Cached Similarبرای دیدن زندگی سنتی و حیات وحش می توانید به کنیا سفر کنید. ... اگر به زبان فرانسوی تسلط دارید می توانید با خیال راحت به این کشور بروید چون زبان دوم شان ... با خیال راحت به این کشورها سفر کنید | انتخاب مقصدی که بتوان - قطره www.ghatreh.com/news/nn34209844/خیال-راحت-این-کشورها-سفر-کنید 20 ا کتبر 2016 ... انتخاب مقصدی که بتوان با خیال راحت به آن سفر کرد، قدری دشوار شده است. ویروس زیکا، ویروسی است که از پشه به انسان Ù.