مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟

[ad_1]

ماهنامه بازاریاب بازارساز - زهرا جورابلو: برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند. هر شرکتی برای خود ارزش هایی دارد.

 

هر مدیری دارای عقاید و اعتقادات منحصر به فردی است و هر تیمی شرایط کاری خود را دارد اما با تمام این تنوع ها و تفاوت ها یکسری از ویژگی ها هستند که برای مدیران فروش جذابیت بسیار بالایی دارند و این افراد خیلی دوست دارند فروشندگانی را استخدام کنند که دارای این ویژگی ها باشند.

بنابراین اگر به عنوان نیروی فروش سازمان بتوانیم این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم، به فروشنده مورد علاقه مدیر تبدیل خواهیم شد و احتمال پاداش گرفتن و ارتقا یافتن مان افزایش خواهد یافت.


چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟
راه حل گرا بودن

مدیران دوست دارند فروشندگانی را در تیم خود داشته باشند که همیشه به دنبال پیدا کردن راه حل برای مسائلی باشند که تیم فروش را تهدید می کند. به عبارتی مدیران مایل هستند قبل از آن که مسئله به مشکل تبدیل شود و کار تیم فروش را مختل کند، فروشنده برای آن راه حلی پیدا کرده باشد.

 

به بیان دیگر فروشنده باید کنش گر باشد و نه واکنش گر. فروشنده واکنش گر منتظر است کار به وضعیت هشدار برسد و سپس به فکر عکس العمل نشان دادن بیفتد اما فروشنده کنش گر اجازه بزرگ شدن و حاد شدن مسئله را نمی دهد و خیلی سریع برای آن به دنبال بهترین راه حل می گردد.

انعطاف پذیر بودن

فروشندگان مورد علاقه مدیران در ارتباط با مسئولیت ها و محیط کاری شان از خود انعطاف پذیری نشان می دهند. در برخی موارد لازم است روی فروش یک کالای خاص برنامه ریزی شود.  در برخی از کوچه ها ممکن است امکان رفتن ماشین پخش وجود نداشته باشد و لازم باشد فروشنده سفارش مشتری را چند متر پیاده برای او ببرد. این موارد و مواردی مشابه همگی نیاز به انعطاف پذیر بودن فروشنده دارند و مدیران نیز به دنبال فروشندگانی هستند که از این ویژگی بسیار مهم برخوردارند.

مثبت اندیش بودن

مطمئن باشید آنقدر مسئولیت سر مدیر فروش ریخته که به هیچ وجه علاقه ای به شنیدن گله و شکایت شما ندارد. شکی نیست که فروشندگی کار سختی است و کمبودهایی هم در تمام شرکت ها وجود دارد اما فروشنده مثبت اندیش اجازه نمی دهد هیچ کدام از این موانع روی کار او تاثیر بگذارند.

مثبت اندیش بودن با بی خیال بودن تفاوت دارد. کارهای ساده ای مانند لبخند به لب داشتن و سلام و احوالپرسی گرم با همکاران می تواند فضای مثبتی را ایجاد و شما را به عنوان فردی پرانرژی معرفی کند. در این شرایط اگر مدیر به مشورت کردن درباره موضوعی نیاز داشته باشد، حتما سراغ شما خواهد آمد نه فروشنده ای که اعتراض کردن ورد زبانش باشد.

 

چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟
اعتماد به نفس داشتن

اعتماد به نفس داشتن به این دلیل مهم است که باعث می شود فروشنده برای تک تک تصمیم گیری های خود سراغ مدیرش نرود و قدری استقلال داشته باشد. همچنین اعتماد به نفس داشتن این شجاعت را به فروشنده می دهد که اگر در مورد خاصی ضعف داشت، بدون ترس آن را بیان کند و از مدیر خود درخواست راهنمایی و مشاوره داشته باشد.

 

برای مثال اگر مشتری سوالی داشته باشد و آن را برای فروشنده مطرح کند، فروشنده ای که اعتماد به نفس پایینی دارد، آنقدر در پاسخگویی تعلل می کند که موجبات شکایت و نارضایتی مشتری فراهم می شود اما فروشنده ای که اعتماد به نفس بالایی دارد به سرعت مسئله را پیگیری می کند و به سوال مشتری پاسخ مناسب و قانع کننده ای می دهد.

همچنین افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند راحت تر افکار خود را به زبان می آورند و به همین دلیل برای پست هایی مانند سرپرستی فروش افراد مناسبی هستند. از این رو مدیر با مشاهده اعتماد به نفس فروشنده خود، رفتار او را برای ارتقا یافتن به سرپرست فروش زیر نظر خواهد گرفت.

اشتیاق داشتن

ممکن است شما فروشنده خیلی خوبی باشید و آمار فروش تان هم این موضوع را تاکید کند اما اگر نسبت به کار خود اشتیاق نداشته باشید، مدیرتان علاقه چندانی به کار کردن با شما نخواهد داشت. زمانی که مدیر فروش مشاهده می کند فروشنده اش با چه اشتیاق بالایی وظایفش را انجام می دهد احساس بسیار خوبی نسبت به او پیدا می کند حتی اگر حجم فروشش نسبت به همکار دیگری که بیشتر می فروشد ولی عاشق کارش نیست، کمتر باشد. اشتیاق داشتن یعنی متعهد بودن و در بلندمدت تعهد فرد است که باعث پیشرفت خود و سازمانش می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ا کتبر 2016 ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به ...5 ا کتبر 2016 ... بنابراین اگر به عنوان نیروی فروش سازمان بتوانیم این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم، به فروشنده مورد علاقه مدیر تبدیل خواهیم شد و احتمال پاداش ...11 ا کتبر 2016 ... بازاریاب - جورابلو: از ها فروشندگان بازاریابان هستند این حالی که به به افرادی که ویژگی را باشند. شرکتی خود هایی هر دارای و منحصر فردی و تیمی ...برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند. هر شرکتی برای ...برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند. هر شرکتی برای ...5 ا کتبر 2016 ... برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند.5 ا کتبر 2016 ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ ... فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند.برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند. هر شرکتی برای ...5 ا کتبر 2016 ... برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند.5 ا کتبر 2016 ... برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند.


کلماتی برای این موضوع

آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق … فروشنده موفق کیست ؟ ، چگونه در فروشندگی موفق شویم ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم چگونه آهسته آهسته عاشق شویم؟ما وقتی می توانیم عاشق شویم که با احساس های خودشیفتگی و خودفریفتگی مان کنار بیاییم و نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت دانلود رایگان کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ آموزش …چگونهثروتمندشویم؟چگونه ثروتمند شویم ؟ به روز رسانی این کتابچه در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۵ به روز رسانی شده چگونه حامله شویم چگونه حامله شویم چگونه حامله شویم تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم یا …ناشناس سلام من به انیمیشن خیلی علاقه دارم ولی خانواده ام موافق نیستند میگن مدرسه آموزش اینستاگرام قابلیت جدید ، تبدیل …اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مراقب شاهزادگان تاجدار سازمان خود باشید واکاوی جانشین پروری و مدیریت الف فروشنده گرفتار در قضاوت های صفر و صدیپیش از آنکه وارد بحث تحلیل فیلم فروشنده آخرین ساخته اصغر فرهادی بشویم، به دلیل فضای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …سمینار اهمیت فرایند ثبت ملی و بین المللی نشان تجاری دوره های آذرماه مرکز آموزش و فارس گزارش می‌دهد شیطان پشت پرده انیمیشن‌های …در این گزارش می‌خوانیمچگونه علائم شیطانی و غیراخلاقی در پس چهره‌ جذاب شخصیت‌های خلاصه کتاب موج سوم الوین تافلر خبرنگاری شغل …در این کتاب تافلر با نگرش زیبا و قلم گویای خود، با دیدی بسیار وسیع به تحلیل گذشته، حال نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف کسب و کار با سرمایه کوچک – پولساز نت آموزش جامع …خواندنی های مفیدهر وقت که صاحب سرمایه ای در حدود ۴ یا ۵ میلیون تومان می شویم، این فکر به ذهن مان خطور می شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگونمقدمه امروزه با توجه به حجم وسیع اطلاعات، استفاده از در برنامه ها به جزء لاینفک آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل …سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی



لینک منبع :چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟

چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چگونه-به-فروشنده-مورد-علاقه-مدیر-خود-تبدیل-شویم‎Cached5 ا کتبر 2016 ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به ... انجمن راسخون - چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ https://rasekhoon.net/.../چگونه-به-فروشنده-مورد-علاقه-مدیر-خود-تبدیل-شویم چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ چهارشنبه 14 مهر 1395 01:49 ب.ظ. ماهنامه بازاریاب بازارساز - زهرا جورابلو: برخی از ویژگی ها در فروشندگان و ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ - سایت خبری مه پو www.mahpoo.com/akhbar/.../news20161005091619420438.html‎Cachedبرخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت به دنبال افرادی هستند که این ویژگی ها را داشته باشند. هر شرکتی برای ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم - ام تی ان mtn1.ir/tag/?...چگونه%20به%20فروشنده%20مورد%20علاقه%20مدیر%20خود%20ت...‎Cachedنی نی بان: روش آی یو آی چگونه انجام می شود؟ پاسخ دکتر اکبری، متخصص زنان و زایمان به این سوال را بشنوید. برای دانلود فایل صوتی بر روی دکمه کلیک راست کرده و ... ماهنامه بازاریاب بازارساز شماره 17 marketermag.ir/majalat/211-ماهنامه-بازاریاب-بازارساز-شماره-17.html‎Cachedیادداشت مدیرمسئول به قلم پرویز درگی، مدیر مسئول مجله بازاریاب بازارساز و مدیرعامل شرکت TMBA ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ برخی از ... DDGcdghh.jpg – وبلاگ آگهی نامه ادزیرانی adsirani.com/blog/2016/10/06/دانلود-فیلم-miltons.../ddgcdghh-jpg/ 6 ا کتبر 2016 ... ۱۵ نشانه هوش هیجانی که می توانید در خود پیدا کنید ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ ... با کانال تلگرام ادزیرانی به روز باشید ... تیم لایو-اکشن «علاالدین» کامل شد - farspage / news / وبگردی farspage.com/n/20/2kbvd‎Cached1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هالیوود ریپورتر خبر داده است با انتخاب ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟ چگونه محبوب رییس‌مان شویم؟/7 گام تا تبدیل به یک کارمند نورچشمی www.khabaronline.ir/detail/452993/Economy/macroeconomics‎Cached Similar2 سپتامبر 2015 ... اقتصادنیوز نوشت:کارمندان متعهد و خوش‌قول، همیشه مورد اعتماد رییس خود ... اگر مدیر یا رییس داشته باشید که به شما اطمینان و علاقه داشته باشد، امکان ... چگونه فروشنده علاقه مدیر تبدیل شویم - محبوب ها mahboobha.ir/tag/چگونه-فروشنده-علاقه-مدیر-تبدیل-شویم 21 دسامبر 2016 ... چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟... برخی از ویژگی ها در فروشندگان و بازاریابان کمیاب هستند و این در حالی است که مدیران به شدت ... جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ | ایران استخدام iranestekhdam.ir/جزوه-تکنیک-های-مصاحبه-رفتاری/‎Cached Similar9 مه 2017 ... مقدمه اگر تاکنون شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید تنها یک دلیل دارد… ... آن وقت ساده ترین مسائل هم برای ما تبدیل به مسائل”لاینحل خیام” می شود. .... ۴-القا:با تکنیک هایی که به شما یاد میدهیم کارفرما را به خود علاقه مند میکنید .... مسلما یک مدیر مالی جویای حسابدار رویکرد بهتری نسبت به یک حسابدار با سابقه دارد تا یک ...