مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

[ad_1]

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال 

شما می توانید برای خانه خود از مدل های جدید و مدرن شومینه استفاده کنید تا گرمای خانه را به همراه زیبایی برای شما تامین کند. در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از زیباترین مدل شومینه های کم مصرف نیز آشنا شویم

 

تا علاوه بر جلوگیری از هدر دادن انرژی در هزینه های خود برای حفظ گرما هم صرفه جویی کرده باشیم.همانطور که اشاره شد برای آن که این مطلب خالی از عکس نباشد در آخر تعدادی از مدل های شومینه و شوفاژهای با مصرف بهینه و دوستدار محیط زیست را جمع آوری کرده ایم که می توانند گزینه های مناسبی برای خانه های جدید و امروزی باشند.

 

(لوازم هوشمند و دکوری های زیبا که وجودشان در خانه ضروری است)اولین کار برای شروع این صرفه جویی عایق کاری است. بخصوص اگر در مراحل ابتدایی ساخت خانه هستید حتما سطح خارجی خانه را عایق کاری کنید. این روش حتی از کاربرد پنجره های پی وی سی نیز بهتر جواب می دهد.

 

کف خانه را هم عایق کاری کنید. از آنجایی که گرما حتی از کف هم هدر می رود این روش هزینه گاز مصرفی خانه را تا حد زیادی کاهش می دهد.دیوارهای داخلی خانه نیز باید عایق کاری شوند.البته این روش در بین مردم جامعه چندان مرسوم نیست زیرا ممکن است فضای داخلی خانه را کمی کوچکتر کند.

 

برای غلبه بر این مشکل یکی از بهترین روش ها استفاده از دیوارپوش های پی وی سی است که علاوه بر عایق حرارت، عایق صدا نیز هستند. (مدل های جدید دیوار پوش pvc مناسب منازل و محیط های تجاری)

 

اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید و توانایی تهیه پنجره های پی وی سی را ندارید، بهتر است قاب چوبی یا فلزی قدیمی پنجره های خود را با قابی جدیدتر تعویض کنید. اگر از تمام اتاق های خانه استفاده نمی کنید و نیازی به گرم کردن تمام اتاق های خانه ندارید، بهتر است درب های عایق حرارت تهیه کنید و آنها را جایگزین درب های قدیمی اتاق های خانه خود نمایید.

 

همچنین معایبی که ممکن است در دیوار منرلتان وجود داشته باشد را شناسایی کنید و سریعا برای ترمیم آنها اقدام کنید چرا که اینگونه معایب معمولا هزینه های زیادی را در زمینه مصرف انرژی متوجه شما خواهد کرد.

شومینه های مدرن برای فصل سرد سالمدل شومینه های کم مصرف / راهکارهای صرفه جویی در فصل زمستان

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

 

سایت اتاق

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


شومینه های مدرن برای فصل سرد سال شما می توانید برای خانه خود از مدل های جدید و مدرن شومینه استفاده کنید تا گرمای خانه را به همراه زیبایی برای شما.شومینه های مدرن برای فصل سرد سال nشما می توانید برای خانه خود از مدل های جدید و مدرن شومینه استفاده کنید تا گرمای خانه را به همراه زیبایی برای شما تامین کند.اطلاع از محصولات مناسب فصل گرم سال با اين مجموعه تماس حاصل نماييد شومینه پاییز 77114656 شومینه های الکل سوز نسل جدیدی از محصولات مدرن دکوراتیو، فانتزی و ...شومینه های جدید برای فصل خنک سال (۱۹ عکس). توسط. شايان ی. -. سه شنبه, 27 مهر, 1395. شومینه های مدرن برای فصل سرد سال ...18 ا کتبر 2016 ... شومینه های مدرن برای فصل سرد سال شومینه های مدرن برای فصل سرد سال شما می توانید برای خانه خود از مدل های جدید و مدرن شومینه استفاده کنید تا گرمای ...18 ا کتبر 2016 ... شومینه های مدرن برای فصل سرد سال. عکس/ مدرن ... در این گزارش تصاویری از ترمینال هاي فرودگاهی مدرن در نقاط مختلف دنیا را مشاهده میکنید. به گزارش ...شومینه های الکلی نسل جدیدی از محصولات مدرن، فانتزی، دکوراتیو و لوکس می باشند ... استفاده منحصراً در فصل های سرد سال، خطر خفتگی یا گاز گرفتگی و هزینه های ...شومینه های مدرن مینیمال با طراحی شیک و فوق العاده قبلا هم در مطالب سبک دکورسیون ... این روزها استفاده از شومینه، به کلی با سال های اخیر فرق کرده است. ... تصاویری از چند مدل شومینه با شروع فصل سرد، نیاز به استفاده از وسایل گرم کننده و گرمازا در ...2 مارس 2015 ... البته در تابستان و فصول های دیگر از سال که نیازی به شومینه ندارید همچنان از ... مدل های شومینه مدرن در انواع چدنی، دیواری (گازی و برقی)، سنگ های آنتیک و ... در فضا حسی دنج و گرم و نرم را را در فصل سرد پاییز و زمستان بوجود می آورند.


کلماتی برای این موضوع

مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون …چیدمان مبلمان و کاناپه های جداگانه در فضا شاید به نظر راحت تر از دکوراسیون و قرار دادن نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری …ترفندهای دکوراسیون برای دکوراسیون منزل گزینه هایی وجود دارد که با توجه به مد سال می ‫ایده های نوین دکوراسیون ‬‎ایده های نوین دکوراسیون‎ ‎بزرگترین سایت ایده های نوین دکوراسیون راهنمای خرید ماسک برای روزهای آلوده دستور تهیه رولت خرما خوشمزه و مقوی آموزش تهیه نان مدل های کمد لباس دیواری مجموعه ای زیبا از مدل های متنوع کمد لباس دیواری … این کمد های دیواری از جنس چوب و می جدیدترین مطالب تکناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دکوراسیون ورودی، دکوراسیون راهرو، چیدمان ورودی خانه در این بخش از سایت آکاایران برای شما جدیدترین دکوراسیون های ورودی و دکوراسیون راهرو نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون مدل های دکوراسیون داخلی خانه های لوکس جدید جذابمدل دکوراسیون داخلی خانه های لوکس مدل دکوراسیون داخلی خانه های لوکس مدل دکوراسیون پایگاه خبری تحلیلی فردا نقض برجام و درس‌های برای تجربه‌آموزی ملت دوران پسانقض برجام چگونه خواهد بود؟هتل ها معرفی جاذبه های گردشگری ایرانهتلهتل شایلی کیش هتل سه ستاره شایلی کیش هتل عالی قاپو سابق در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در به پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگیرنگی رنگی این دفعه یک کمپین در مورد پاراگراف مورد علاقه شما از یک کتاب برگزار کرده کاروفناوری کَلاله پودمان برقمطالب کمک درسی جهت تدریس پودمان برق کاروفناوری نهم نقشه های فنی و حقیقی مدارات یک پل جواب بازی جدول مدرن اندروید به صورت کامل جدید …جواببازیجدولمدرنکاملجدول مدرن یک اپلیکیشن بسیار جذاب برای سرگرمی و البته برای جدول بازهای قهار استبه مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت



لینک منبع :شومینه های مدرن برای فصل سرد سال

Images for شومینه های مدرن برای فصل سرد سال شومینه های مدرن برای فصل سرد سال - پارس ناز www.parsnaz.com/شومینه-های-مدرن-فصل-سرد-سال.html‎Cachedشومینه های مدرن برای فصل سرد سال شما می توانید برای خانه خود از مدل های جدید و مدرن شومینه استفاده کنید تا گرمای خانه را به همراه زیبایی برای شما. شومینه های مدرن برای فصل سرد سال - onvansho onvansho.ir/result/شومینه-های-مدرن-برای-فصل-سرد-سال.html شومینه های مدرن برای فصل سرد شومینه های مدرن برای فصل سرد سال شما می توانید برای . طراحی شومینه با مصالح مختلف شرکت ساختمانی آسمانه مکان برای روزای سرد حال ... شومینه های جدید برای فصل خنک سال (19 عکس) - سرزه www.serze.com/شومینه-جدید-برای-عکس-2040238/‎Cached18 ا کتبر 2016 ... سه شنبه, 18 اکتبر, 2016. شومینه های مدرن برای فصل سرد سال. تصویر و عکس شماره 1 ⇩. تصویر و عکس شومینه های مدرن برای فصل خنک سال ... از شومینه های سنتی تا شومینه های مدرن و امروزی! | amirhosein mosavi ... https://www.linkedin.com/.../از-شومینه-های-سنتی-تا-مدرن-و-امروزی-amirhosein-mosavi‎Cached17 ژوئن 2017 ... در فصل زمستان هیچ چیز بیشتر از حرارت شعله های گرم آتش، آرامش بخش نیست. ... بررسی ها نشان می دهد که شومینه های گازی در سال ۲۰۱۷ تقاضای رو به ... ایده های جدید پاییزی برای طراحی شومینه منزل شما | دکوراسیون داخلی ... decoboom.ir/ایده-های-جدید-پاییزی-برای-طراحی-شومینه/‎Cached10 ا کتبر 2015 ... با توجه به این که وارد فصل های سرد سال شده ایم و ممکن است که طراحی شومینه ای مدرن و شیک را به عنوان نقطه ی اصلی خانه ی خود انتخاب کرده باشید در ... شومینه های مدرن برای فصل سرد سال | پست - بهتینا behtina.gdn/post/257750‎Cached[ad_1] شومینه های مدرن برای فصل سرد سال شما می توانید برای خانه خود از مدل های جدید و مدرن شومینه استفاده کنید تا گرمای خانه را به همراه زیبایی برای شما تامین کند. شومینه الکلی | شومینه بیژن www.shominebijan.com/tag/شومینه-الکلی/‎Cached12 فوریه 2017 ... انواع اصلی شومینه های اتانولی یا الکلی که از انواع شومینه های مدرن در .... منحصراً در فصل های سرد سال، خطر خفتگی یا گاز گرفتگی و هزینه های بالای ... شومینه های مدرن برای فصل سرد سال - ام تی ان mtn1.ir/tag/?q=شومینه+های+مدرن+برای+فصل+سرد+سال‎Cachedطرفداری- دنیله ده روسی، هافبک دفاعی تیم آاس رم در آخرین بازی فرانچسکو توتی برای جالوروسی ، به تمجید از اسطوره فوتبال ایتالیا پرداخت. پس از پیروزی دراماتیک ... دکوراسیون زمستانی خانه را با شومینه های مدرن گرم جلوه ببخشید+تصاویر persianv.com/.../دکوراسیون-زمستانی-خانه-را-با-شومینه-ها.html‎Cached25 ژانویه 2016 ... شومینه های مدرن اگر تا کنون شومینه نقطه کانونی دکوراسیون خانه شما نبوده ... مدل های شومینه در زیبایی دکوراسیون خانه بخصوص در فصل سرد زمستان ...