مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ به‌عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی‌تی، اولین نشست اینترنت نسل پنجم را در «منطقه سیلیکون» (Silicon Valley) برگزار کرد. در این رویداد که در نوع خود اولین به‌شمار می‌رود، در مورد گسترش هرچه بیشتر اکوسیستم نسل پنجم اینترنت بی‌سیم بحث شد.

 

 سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند

این نشست در مرکز تحقیقات سامسونگ در سن خوزه آمریکا و با عنوان «آشنایی با نسل پنجم از طریق سیستم بی‌سیم ثابت و فراتر از آن» برگزار شد. سامسونگ به‌عنوان برگزارکننده این رویداد، پذیرای نمایندگان دولتی، اپراتورهای موبایل، تحلیل‌گران صنعت و تولیدکنندگان بود. هدف اصلی این نشست، گفت‌وگوی افرادی بود که هر کدام نقشی حیاتی در فناوری و آی‌تی دنیا ایفا می‌کنند تا بدین ترتیب به نقاط اشتراک دست یافته و سرعت توسعه و گسترش نسل پنجم اینترنت بی‌سیم ثابت را بیشتر کنند.

برای به واقعیت بدل شدن این موضوع نیاز بود همه دست‌اندرکاران این صنعت دست به دست هم دهند و با یکدیگر مشارکت کنند، کاری که سامسونگ در این نشست آن را انجام داد. سخنرانان این نشست همگی به این موضوع اشاره کردند که باید اکوسیستمی یک‌پارچه و استوار برای پیاده‌سازی اینترنت نسل پنجم مهیا شود و این موضوع تحقق نمی‌یابد مگر با همکاری همه اعضای دنیای فناوری.

تعامل و همکاری مثبت شرکت‌ها و افراد در نشست به گونه‌ای بود که آن را به عنوان رویدادی سالانه به ثبت رساند.

 

 سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند

 

 سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند

 

 سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند

 

 سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

با اینترنت موبایل سامسونگ …با اینترنت به امید روزی که هر ایرانی حداقل یک وبلاگ داشته باشدنقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به صرفهنسل چهارم شبکه تلفن همراه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ …نسلچهارمشبکهتلفناین نوشتار یک ترجمه از ویکی‌پدیاهای دیگر است پیوند به سایر زبان‌ها را در سمت راست روش فعال سازی اینترنت و سیم‎کارت‎های همراه اولروشفعالسازیاینترنتبرای فعال سازی سرویس‎های و به شیوه‎ی ذیل اقدام کنید در صورتی که مشترک اپراتور دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …دولت انگلیس برای توسعه نسل جدیدی از کاغذ دیواریهایی که قادرند با نور طبیعی تمام اتاق با عجیب ترین مشاغل کاذب ایران آشنا شوید گاهی بیکاری در یک جامعه به حدی می‌شود که آمار مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …چرا طلاق برای مردان سخت تر است؟ تا به حال کسی به قضیه جدایی از این حیث فکر کرده است؟کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کابل تبدیل سامسونگ گلکسی اس رایانه اصفهان کابل اوریجینال پین اپل رایانه دانلود بازی فوتبال حرفه ای به رسم هر ساله کمپانی کونامی امسال نیز جدیدترین بازی شبیه سازی ورزشی خود به نام



لینک منبع :حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت

سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../سامسونگ-نسل-پنجم-اینترنت/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... در این رویداد که در نوع خود اولین به‌شمار می‌رود، در مورد گسترش هرچه بیشتر اکوسیستم نسل پنجم اینترنت بی‌سیم بحث شد و سامسونگ هم در آن حضور ... حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/.../حرکت-سامسونگ-به-سمت-نسل-پنجم-اینترنت 27 ا کتبر 2016 ... سامسونگ به‌عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی‌تی، اولین نشست اینترنت نسل پنجم را در «منطقه سیلیکون» (Silicon Valley) برگزار کرد. حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت | دمادم damadam.ir/.../حرکت-سامسونگ-به-سمت-نسل-پنجم-اینترنت/id/4064095 سامسونگ به عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی تی، اولین نشست اینترنت نسل پنجم را در «منطقه سیلیکون» (Silicon Valley) برگزار کرد. در این رویداد که در ... حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت - خبر ایرانی | دمادم https://damadam.ir/.../حرکت-سامسونگ-به-سمت-نسل-پنجم-اینترنت/4064095 سامسونگ به عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی تی، اولین نشست اینترنت نسل پنجم را در «منطقه سیلیکون» (Silicon Valley) برگزار کرد. در این رویداد که در ... حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت - تی نیوز tnews.ir/news/89d773109830.html 27 ا کتبر 2016 ... سامسونگ به عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی تی، اولین نشست اینترنت نسل پنجم را در «منطقه سیلیکون» (Silicon Valley) برگزار کرد. حرکت شرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم فضای مجازی (5 عکس) - سرزه www.serze.com/حرکت-شرکت-سامسونگ-پنجم-فضای-مجازی-2121849/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی‌تی، اولین نشست فضای مجازی نسل پنجم را ... PressReader - Shargh: 2017-02-28 - نسل پنجم موبایل امسال در آمریکا ... https://www.pressreader.com/iran/shargh/20170228/282029032007573 28 فوریه 2017 ... فارس: نســل جدید خدمات تلفــن همراه یعنی نسل پنجم ســرویسهای مخابراتی ... براساس گزارش دیجیتال ترنــدز، دو شــرکت سامســونگ و Arqiva آزمایش خدمات نسل پنجم تلفن ... با ارائــه این خدمات دسترســی به اینترنت همراه با ســرعت چند صد ... خدمات نسل پنجم تلفن همراه را یکی از پایههای حرکت به سمت اقتصاد دانشمحور در ... سامسونگ اینترنت 5g را به لندن می برد - onvansho onvansho.ir/result/سامسونگ-اینترنت-5g-را-به-لندن-می-برد.html سامسونگ اینترنت 5G فوق‌سریع را به لندن می‌برد ژرفا دنیای. سامسونگ ... سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت حرکت می‌کند سامسونگ به‌عنوان یکی از فعالان صنایع . حرکت سامسونگ به سمت نسل پنجم اینترنت - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../حرکت-سامسونگ-سمت-نسل-پنجم-اینترنت.html 27 ا کتبر 2016 ... سامسونگ, اینترنت نسل پنجم, سیلیکون ولی سامسونگ به عنوان یکی از فعالان صنایع مخابراتی و آی تی، نخستین نشست اینترنت نسل پنجم را در ... شبکه‌های نسل پنجم 5G delsa.net/حرکت-به-سمت-نسل-بعد-شبکه‌های-سیار-5g/‎Cached3 مه 2017 ... خانهمقالاتحرکت به سمت نسل بعد شبکه‌های سیار 5G ... آن‌چه در ادامه می‌آید، مروری بر ویژگی‌ها و مفاهیم مطرح در شبکه‌های نسل پنجم و ... افزایش تعداد کاربران سیار از یک سو و مفاهیمی نظیر اینترنت اشیاء و ارتباطات ماشین به ماشین از سوی دیگر، ... بزرگ تولیدکننده تجهیزات نظیر هواوی، سامسونگ و ایرکام تامین می‌شود.