مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فستیوال اونگ کور در تبت

[ad_1]

وب‌سایت 118 سفر: در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های شادی بخش نیز برگزار می شود.


فستیوال اونگ کور در تبت

به راستی فستیوال های شرقی با لباس های سنتی و حال و هوای مخصوص خود، یکی از جالب ترین جشنواره هایی هستند که می توان تجربه کرد. از این رو می خواهیم به معرفی فستیوال اونگ کور در تبت بپردازیم.

در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های شادی بخش نیز برگزار می شود. البته مردم محلی هم به خوبی پذیرای توریست هایی هستند که به این گونه فستیوال ها علاقه مند هستند.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ا کتبر 2016 ... در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت ... از این رو می خواهیم به معرفی فستیوال اونگ کور در تبت بپردازیم.17 ا کتبر 2016 ... [ad_1] در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن ...در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های ...16 ا کتبر 2016 ... فستیوال اونگ کور در تبت. در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند.در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های ...در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های ...16 ا کتبر 2016 ... از این رو می خواهیم به معرفی فستیوال اونگ کور در تبت بپردازیم. به گزارش آکاایران: در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی ...در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های ...فستیوال اونگ کور در تبت. 5 روز پیش گردشگری 0. مطالب مرتبط. راه رفتن روی آب را اینجا تجربه کنید · به این مکانها سفر کنید تا زَهره تَرَک شوید · سفری که نگرش ...


کلماتی برای این موضوع



لینک منبع :فستیوال اونگ کور در تبت

فستیوال اونگ کور در تبت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/362636/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت 16 ا کتبر 2016 ... در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های ... Images for فستیوال اونگ کور در تبت فستیوال اونگ کور در تبت news.118safar.com/fa/news/2241/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت‎Cachedدر این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های متنوع و تفریح های ... فستیوال اونگ کور در تبت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10261772/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت/‎Cachedدر این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و ... از این رو می خواهیم به معرفی فستیوال اونگ کور در تبت بپردازیم. فستیوال اونگ کور در تبت - کمونه kamooneh.com/fa/news/99974/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت 17 ا کتبر 2016 ... در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، جشن های ... فستیوال اونگ کور در تبت و دانستنیهای جالب آن+تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/gardeshgari/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت.html فستیوال اونگ کور در تبت در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. در کنار این مراسم دعا، ... فستیوال اونگ کور در تبت و دانستنیهای جالب آن+تصاویر - - آکا www.akairan.com/iranshenasi.../news20175211162577093.html‎Cached20 مه 2017 ... فستیوال اونگ کور در تبت در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند. میهن مگ - فستیوال اونگ کور در تبت https://mihanmag.com/post/.../فستیوال_اونگ_کور_در_تبت‎Cached16 ا کتبر 2016 ... یکشنبه, 25 مهر ماه 1395 در 10:17:52 این جشنواره می گیرد در هر سال است. روستاییان از تبت به برداشت بیشتر محصولات و بهترین دعا. در کنار ... هرلحظه، فستیوال اونگ کور در تبت harlahze.com/اخبار-خواندنی/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت از این رو می خواهیم به معرفی فستیوال اونگ کور در تبت بپردازیم. . در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و ... فستیوال اونگ کور در تبت - تیترنو www.titreno.com/fa/news/2536761/فستیوال-اونگ-کور-در-تبت 16 ا کتبر 2016 ... فستیوال اونگ کور در تبت. در این فستیوال که هر ساله برگزار می شود، روستاییان تبتی برای برداشت محصولات بیشتر و بهتر دعا می کنند.