مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

[ad_1]

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

برای آشپزخانه خود از چه رنگ هایی استفاده کرده اید؟ رنگ کابینت ها و کاشی ها و کفپوش آشپزخانه بیشتر در چشم هستند. آشپزخانه جایی است که بیشتر رنگ های سفید و چوبی را می بینیم، اما رنگ های زیبایی هم هستند که می توانند در کنار این دو به خوبی خود را نشان دهند. در ادامه ۱۰ رنگ را به شما معرفی خواهم کرد که می توانید با آنها آشپزخانه خود را متفاوت تر از همیشه کنید.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

اگر از رنگ های طبیعی در طراحی دکوراسیون خوشتان می آید. در تصویر بالا می بینید که دیوارهای سفید فضا را باز کرده اند و رنگ سبز جنگلی به آشپزخانه عمق داده و تضادی دلنشین با سفید ایجاد کرده است.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

اگر سبز جنگلی که از آن صحبت شد را کمی روشن تر کنیم سبز کم رنگ را بدست می آوریم که در کنار رنگ های گرم می تواند فوق العاده زیبا جلوه کند. البته رنگ سفید نیز در کنار سبز کم رنگ ترکیب خوبی را ایجاد می کند، در تصویر بالا هم رنگ سفید هم رنگ های گرم را در کنار سبز روشن میبینیم.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

تا روی رنگ های سبز هستیم بهتر است نگاهی به کابینت های فیروزه ای در این دکوراسیون هم بیاندازید.به گزارش پارس ناز  فیروزه ای هم با سفید هم با رنگ های چوبی به خوبی ترکیب می شود.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

اگر فیروزه ای زیاد مورد علاقه تان نیست اما به دنبال رنگی نزدیک به آن می گردید سبز نعناعی هم فوق العاده چشم نواز و روشن است. این رنگ معمولا در آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن به خوبی جواب می دهد.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

آبی هم معمولا خوب در آشپزخانه جواب می دهد، در این نمونه آبی روشن را می بینیم که به زیبایی با سفید و چوبی ترکیب شده. چنین ترکیب رنگی را در آشپزخانه های سبک فرانسوی بیشتر می بینیم.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

یک رنگ کلاسیک، آبی فیروزه ای یکی دیگر از رنگ های موفق آبی است. در این دکور آشپزخانه کاملا باز و مدرن می بینید که چگونه آبی فیروزه ای در بین کابینت های سفید خودنمایی می کند.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

این آشپزخانه چند رنگ به نظرتان با مزه نیست؟ با ترکیب رنگ های سبز، آبی و صورتی، فضا شاد شده و استایلی برجسته به خود گرفته است. بعلاوه استفاده از چندین رنگ با هم فضا را برای خالقیت بیشتر می کند.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

برای نشان دادن ظرافت می توانید از زرد کم رنگ استفاده کنید. این رنگ در آشپزخانه یادآور لاله های بهاری است. زرد کم رنگ در کنار یک خاکستری ملایم می تواند آشپزخانه را بسیار زیبا جلوه دهد.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

از سوی دیگر رنگ هایی هم هستند که بسیار برجسته اند و نمی توان ندیدشان. دیوارهای یاقوتی رنگ با رنگ چوبی ترکیبی چشم نواز ساخته است.

چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

در این آشپزخانه سبک روستایی، میبینید که یک میز قرمز خودنمایی می کند. رنگ سبز و بنفش کمرنگ کف آشپزخانه باعث می شود چشم رنگ قرمز را به وضوح ببیند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما برای آشپزخانه خود از چه رنگ هایی استفاده کرده اید رنگ کابینت ها و کاشی ها و کفپوش آشپزخانه بیشتر در چشم هست.چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما. برای آشپزخانه خود از چه رنگ هایی استفاده کرده اید؟ رنگ کابینت ها و کاشی ها و کفپوش آشپزخانه بیشتر در چشم هستند.استفاده از رنگهای خنثی باعث میشود که آشپزخانه شما هزار رنگ نشود و فقط رنگی که مد ... سفید از رنگهای قرمز و آبی در نقاط مشخصی (مثل ظروف یا درب چند کابینت و . ..... ما رنگ گلبهی و یا قرمز بسیار روشن است چراکه اولاً از ترکیب های مناسب با رنگ ...مناسب ترين ترکيب رنگ کابينت آشپزخانه ام دي اف. ... استفاده از رنگهای خنثی باعث میشود که آشپزخانه شما هزار رنگ نشود و فقط رنگی که مد نظر شماست به چشم ...7 ژوئن 2016 ... اما راحتی و صمیمیت رنگ های آن می تواند به شما احساس خوبی را منتقل کند. ... این رنگ سبز میتواند رنگ مناسب آشپزخانه شما باشد، با چند لکه قرمز و ...5 ا کتبر 2016 ... چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما عکس شماره 1 ⇩ چند رنگ های عالی برای آشپزخانه شما برای آشپزخانه خود از کدام رنگ ها بهره گرفته اید؟31 آگوست 2014 ... از رنگ های پر رنگ با دقت استفاده کنید و بهره ببرید چرا که این گونه رنگ ها ... به این ترتیب مثلا برای پارچه مبلمان خود باید رنگ مناسبی را انتخاب کنید ..... با سلام آشپزخانه ما دارای کابینت چوب تقریبا قهوه ای و کاشی ها قرمز لاکی ...30 جولای 2013 ... بهترین راه این است که از ترکیب چند رنگ هماهنگ و مورد علاقه تان استفاده کنید. ... برای کجا: آبی می تواند برای اتاق خواب شما رنگ مناسبی باشد. بهتر است در اتاق خواب ... ترکیبات خوب: سبز به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. بسته به ... برای کجا: می توانید رنگ قهوه ای را در آشپزخانه استفاده کنید. استفاده از ...19 جولای 2013 ... با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا که تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند ... رنگ های آبی و سفید می توانند گزینه ی مناسبی برای رنگ آمیزی کابینت باشند. ... پرده و بوفه برای آن که که آشپزخانه شما جلوه ای مرتب تر بیابد، می ...


کلماتی برای این موضوع

عروس مد ارایشاموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی رنگ روغن ساختمان در شهریار نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان غذاهای مناسب برای پوکی استخوان، غذای مناسب، غذاهای مناسب غذاهای مناسب برای سرماخوردگیغذاهای مناسب برای کبدغذاهای مناسب برای شامغذاهای مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک چیست؟رنگ مناسب اتاق کودک انتخاب رنگ اتاق کودک رنگ اتاق کودک رنگ مناسب اتاق خواب کودک چه پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ …از رنگ های پر رنگ با دقت استفاده کنید و بهره ببرید چرا که این گونه رنگ ها در کنار یک رنگ ماسک ساده و موثر برای پاک کردن جوش های سرسیاه …ماسک صورت ماسک برای از بین بردن جوش سر سیاه ماسک برای از بین بردن کک و مک صورت ماسک کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در مدمد،مد روز،مد روز لباس،مدل مو،رنگ سال،مدل لباسمدل لباسمدل مو کوتاهمدل مومومدل مو مردانهرنگ سالرنگ سال مدل مومدل شینیونگره پاسخ گویی به سوالات شما دوستان در خصوص برند های …با سلام خرید محصولات بستگی بودجه شما می باشد و در بازار رقابتی امروز اکثر برند های تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر خوراکی های سرشار از اسید فولیک برای پیشگیری از …خوراکی های سرشار از اسید فولیک برای پیشگیری از سرطان و نقص های مادرزادیعکس دکوراسیون آپارتمانهای کوچکدرک انتخاب زیرکانه اسباب و اثاثیه می تواند به شما در بزرگ جلوه دادن یک اتاق کوچک کمک کندخانه داری پزشکان ایران حتما شما هم دوست دارید خانه ای تمیز و بدون لکه و کثیفی داشته باشید اگر از جمله خانم رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایراننکاتی درباره فواید و زیان‌های مصرف آجیل یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی گفت ماهی های زینتی آب شیرین دم بربطی پرسان ماهی گرمسیری آب شیرین، ویک کپور دندان دار تخمگذار با بدن مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …آرشیو موسیقی ایرانی و خبرهای موسیقی ایران و موسیقی جهاناخبار پزشکی و سلامتبخشهای گالری زیباترین و جدیدترین مدل های گل رز در رنگ های …عکس گلعکس های زیبای گل رز سرخ و سفید و آبی گل رزگل رز سفیدگل رز سیاهگل رز آبیگل رز سرخگل دوغ کفیر آشپزخانهدوست سایت سلام من مطالب بسیاری در مورد این نوشیدنی بسیار سالم خوانده ام ولی تا بحال راز هنر گلچین جاویددوست رنگ شناسی رنگ قهوه ایمزه ی ان تلخ است به خاطر اینکه حس طبیعی بودن را میرساند برای بسته بندی مواد غذایی



لینک منبع :چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما

Images for چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما - پارس ناز www.parsnaz.com/چندین-رنگ-های-مناسب-برای-آشپزخانه-شما.html‎Cachedچندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما برای آشپزخانه خود از چه رنگ هایی استفاده کرده اید رنگ کابینت ها و کاشی ها و کفپوش آشپزخانه بیشتر در چشم هست. بهترین «ترکیب رنگ» آشپزخانه کدام است ؟ - نت شهر www.netshahr.com/.../بهترین-«ترکیب-رنگ»-آشپزخانه-کدام-است-؟‎Cachedاستفاده از رنگ‌های خنثی باعث می‌شود که آشپزخانه شما هزار رنگ نشود و فقط رنگی که مد ... سفید از رنگ‌های قرمز و آبی در نقاط مشخصی (مثل ظروف یا درب چند کابینت و . رنگ مناسب آشپزخانه – گروه معماری و دکوراسیون داخلی تهرنگ www.tahrang.org/رنگ-مناسب-آشپزخانه/‎Cached7 ژوئن 2016 ... اما راحتی و صمیمیت رنگ های آن می تواند به شما احساس خوبی را منتقل کند. ... این رنگ سبز میتواند رنگ مناسب آشپزخانه شما باشد، با چند لکه قرمز و ... چندین رنگ های مناسب برای آشپزخانه شما - onvansho onvansho.ir/result/چندین-رنگ-های-مناسب-برای-آشپزخانه-شما.html کنار آن ها چندین رنگ مناسب با آن ها برای آشپزخانه های چوبی است که شما را به . مدلهای جدیدمدرن دکوراسیونکابینت سفید آشپزخانه نوبرانه آشپزخانه به شما آشپزخانه های ... بهترین ترکیب رنگ در دکوراسیون آشپزخانه - نمناک namnak.com/رنگها-در-دکوراسیون-آشپزخانه.p44848‎Cachedرنگ های مورد علاقه تان بیانگر شخصیت شما هستند؛ این رنگ ها با روحیه تان سازگاری ... در این جا چند ترکیب رنگ مناسب با فضای دکوراسیون آشپزخانه ارائه می شود. راهنمای انتخاب بهترین رنگ کابینت در آشپزخانه های مختلف www.beautyhome.ir/kitchen/12359/رنگ-کابینت‎Cachedبهترین راهنما برای انتخاب رنگ کابینت مناسب و ایده آل در آشپزخانه و معرفی ... در ادامه این مطلب چند نوع رنگ پرطرفدار برای کابینت ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم. ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه - کابینت بانک cabinetbank.com/default.aspx?...%20مناسب%20ترین%20ترکیب%20رنگ%20آشپزخانه‎Similarدر ادامه نمونه‌هایی از رنگ های مناسب کابینت آشپزخانه آمده‌است. ... اگر دوست دارید رنگ کابینت آشپزخانه شما سایه‌های کرم، طلایی و قهوه‌ای داشته باشد باید .... فراوانند، از کاشی‌های درخشان شیشه‌ای پشت اجاق گاز تا کاشی‌های چند رنگ کف اتاق(آشپزخانه). انتخاب ترکیب رنگ کابینت و دکوراسیون آشپزخانه: از رنگ های زننده ... roozegaran.com/.../انتخاب-ترکیب-رنگ-کابینت-و-دکوراسیون-آش/‎Cached6 دسامبر 2016 ... اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ‌های روشن‌تر برای کابینت ، دیوارها و ... هم‌چنین رنگ های خنثی برای آشپزخانه های اپن بسیار مناسب است. ... یک تابلوی زیبا و خیره‌کننده، قالیچه‌ای چند رنگ، یا کلکسیونی از ظروف سفالی که در ... چه رنگ کابینتی برای آشپزخانه مناسب است؟ - تبیان article.tebyan.net/.../چه-رنگ-کابینتی-برای-آشپزخانه-مناسب-است-‎Cached27 جولای 2017 ... برای انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه گزینه های زیادی وجود دارد و با ... که امروزه در کابینت های چوبی شاهد هستیم این تنوع چندین برابر شده است.