مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا

[ad_1]

طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا

طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا 

اگر آشپزخانه کوچک و کم جا دارید,کابینت ها فضای زیادی را اشغال خواهند کرد.اما نگران نباشید شما می توانید با انتخاب گزینه های زیر از فضای آشپزخانه حداکثر استفاده را ببرید. آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه ای محسوب می شود که در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه ها به لحاظ عملکردی بودن فضا باید حساسیت بیشتری به خرج داد

 

به خصوص آشپزخانه های کوچک که فضای چندانی برای مانور دادن و انجام امور روزمرده در آن موجود نمی باشد. به همین منظور امروز در ما می خواهیم با هم مدل های مختلف کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی کنیم تا ساده تر بتوانید بهترین آن را برای دکوراسیون تان انتخاب کنید با ما همراه باشید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از رنگ های خنثی

طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جااستفاده از رنگ های خنثی مثل سفید در طراحی آشپزخانه های کوچک می تواند این فضا را بزرگتر از حالت معمول نشان دهد. بهتر است کابینت آشپزخانه کوچک را همانند تصویر یکسره در نظر بگیرید تا مرز های آن چندان مشخص نباشد با ایجاد این اختلالات بصری به سادگی می توانید آشپزخانه ی خود را بزرگتر از اندازه ی واقعی خود نشان دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از کابینت های گلاس
طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جااستفاده از کابینت های گلاس به عنوان کابینت آشپزخانه کوچک امروزه بسیار پر طرفدار شده است چرا این نوع از کابینت ها به دلیل انعکاس نور و روشن تر نشان دادن فضا سبب بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه ی شما می شوند و ظاهر شیک و مدرنی به دکوراسیون شما می بخشد.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده جزیره
طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جاشاید استفاده از کابینت های جزیره برای آشپزخانه های بزرگ در نظر گرفته شود. اما می توانید با قرار دادن یک جزیره کوچک و ساده در آشپزخانه های مربعی تعداد کابینت های آشپزخانه تان افزایش دهید، همچنین از آن به عنوان میز کار، فضای غذا خوری، سینک و یا گاز رو میزی استفاده نمایید.حتی می توانید برای این منظور از جزیزه های متحرک نیز استفاده نمایید و فضای آشپزخانه خود را بزرگ تر جلوه دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده لوازم توکار
طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جابرای آشپزخانه های کوچک بهترین راه حل بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده از لوازم و وسایل تو کار است با این روش به سادگی فضای آشپزخانه ی خود را چند برابر کنید، فراموش نکنید رنگ کابینت آشپزخانه کوچک را حتما روشن در نظر بگیرید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده پلان U شکل
طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جادر طراحی کابینت آشپزخانه کوچک از پلان U شکل استفاده نمایید این مدل فضای بیشتری را برای مانور در زمان انجام فعالیت های پخت و پز و یا نظافتی برای شما ایجاد می کند و به راحتی می توانید فضای خود را بزرگتر نشان دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از چوب
طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جاشاید خیلی از شما استفاده از رنگ های خنثی برای دکوراسیون داخلی تان را نپسندید، برای داشتن فضایی گرم تر می توانید چوب را برای کابیت های آشپزخانه تان انتخاب کنید. چوب به آشپزخانه کوچک فضایی گرم و حسی صمیمی می بخشید. همچنین می توانید برای استفاده بیشتر از فضای آشپزخانه های کوچک از شلف ها استفاده نمایید و لوازم و وسایل خود را در آن جای دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از میز گرد
طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جاوقتی فضای آشپزخانه ی شما کانتر مناسب برای انجام امور روزمره ی شما ندارد، بهترین راه حل انتخاب میز گرد کافی شاپی برای دکوراسیون آشپزخانه ی شماست با این کار می توانید فضای مناسب برای انجام فعالیت های خود را به دست آورید. میز های گرد فضای کمتری را از کف زمین و اطراف شما می گیرد و تداخلی برای رفت و آمد شما در فضای آشپزخانه به وجود نمی آورند.

 

سایت چیدانه

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

راه زیرکانه برای جا دادن وسایل در آشپزخانه های …روش های جا دادن وسایل در آشپزخانه های کوچک آشپزخانه های کوچک باید ها و نباید ها در مدل های هوشمندانه از تخت های تاشو و کم جا عکسمدل تخت های تاشو تخت هایی برای خانه های کوچک تخت های مدرن تاشو تخت هایی که جمع می کابینت بانک ، بزرگترین بانک اطلاعات کابینت آشپزخانهاطلاعات و مشاوره تخصصی انتخاب مدل کابینت آشپزخانه ، راهنمای کامل خرید کابینت بهترین کار برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه های …حتی اگر آشپزخانه شما بسیار قدیمی با دیوارهای آجریست، روش‌های ارزان زیادی برای تغییر مجموعه اول بسته های آموزشی در کشور تصاویری از …تصاویری از آرگ و اپن آشپزخانه و طراحی مدرن آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خوراکی های فریزر دوست و مدت زمان نگهداری آنها این نکات را برای تهیه و نگهداری غذاهای نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دکوراسیون در اصفهانبازسازی و نوسازی شهراد …کلنگی تغییر و نوسازی دکوراسیون با چیدمان جدید و قدیمی در طراحی داخلی دکوراسیون های ۸ نکته برای چیدمان آشپزخانهبنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش جدیدترین دکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانه های مدرن ارائه دهنده جدید ترین و شیک ترین مدل دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون راهنمای خرید ماسک برای روزهای آلوده دستور تهیه رولت خرما خوشمزه و مقوی آموزش تهیه نان ایده های جالب دکوراسیون، ایده های ارزان دکوراسیون …ایده های جالب دکوراسیونایده های جالب برای دکوراسیون داخلیایده های جالب برای آموزش کابینت سازی به روش ایرانی فوت و فن های …آموزشکابینتسازیبهروشجهت ساخت کابینت برای یک واحد از ابتدای اندازه گیری به شما توضیح مفصل میدهیم و اینکه قیمت کابینت ام دی اف کابینت سازی قیمت کابینت …قیمتکابینتکابینت سازی رمضانی قیمت تخت تاشو قیمت تخت تاشو یک نفره قیمت تختخواب کم جا قیمت بهترین مارک های لوازم برقی منزلسلام جواب کلی برای شما آشپزخانه بهتره یک رنگ رو برای سرویس آشپزخونه انتخاب کنید مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و مشاوره در خصوص پکیج های دیواری و سایر سیستم های …سلام دوستان عزیز اگه کسی سوالی در باره پکیج های دیواری و سایر سیستم های گرمایشی داشت زندگی نامه کاترینا کایف جذابزندگی نامه کاترینا کایف کاترینا کایف در جولای با نام کاترینا تورگوت از یک پدر دکوراسیون منزل دکوراسیون منزلمدل های دکوراسیون شیکتصاویر دکوراسیون دکور منزلمبلمان های جدید



لینک منبع :طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا

Images for طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا - پارس ناز www.parsnaz.com/طرح-های-کابینت-آشپزخانه-های-کم-جا.html‎Cachedطرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا اگر آشپزخانه کوچک و کم جا دارید,کابینت ها فضای زیادی را اشغال خواهند کرداما نگران نباشید شما می توانید با. طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا - onvansho onvansho.ir/result/طرح-های-کابینت-برای-آشپزخانه-های-کم-جا.html 2014 مدل کابینت نیمکت آشپزخانه برای صرف وعده های مشکل کم جا . آشپزخانه off irancenter com با وجود کابینت های طرح بهترین طراحی های برای آشپزخانه استفاده به ... مناسب ترین طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه های باریک !! - آی چوب www.ichoob.ir/kitchen-1008/‎Cached Similar4 مارس 2015 ... طراحی,دکوراسیون,آشپزخانه,باریک,کم جا,ایده های نو,پلان ... کابینت طرح مینیمال سفید هایگلس ichoob.ir contemporary-kitchen 1008 (13) دکوراسون ... 42 مدل خلاقانه دکوراسیون آشپزخانه های کوچک 2014 | زیبابانو zibabanoo.com/دکوراسیون-آشپزخانه-های-کوچک/‎Cached29 آوریل 2014 ... فضای کم آشپزخانه های کوچک حقیقتیست که در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک باید آن را ... یا مایکروفر هایی که در کاینت جا میشن و … ... آشپزخانه و حبوبات در نظر بگیرید قفسه ها ، کشو ها و کمد های کابینت آشپزخانه تان هرچقدر ... 10 ایده‌ی بزرگ برای آشپزخانه های کوچک | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/interior-spaces/.../1808‎Cachedدر آشپزخانه های کوچک باید از کابینت، اجاق گاز، سینک، یخچال متناسب با فضای آشپزخانه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک ... مطلب پیشنهادی: ۱۰ مدل کابینت شیک و مدرن در آشپزخانه ... آشپزخانه کوچک، ۱۰ وسیله ای که فکر می کنید جا نمیشه! طرح های کابینت برای آشپزخانه های کم جا manozaman.sharqifun.ir/.../طرح%20های%20کابینت%20برای%20آشپزخانه%20های%20کم%20جا.html آشپزخانه یک منزل چراغ اصلی یک خانه است. طراحی زیبای دکور آشپزخانه میتواند نیمی از زیبایی خانه شما محسوب شود. در طراحی زیبای دکوراسیون آشپزخانه مهم ترین ... آشپزخانه جزیره ای برای فضاهای کوچک با بودجه ی کم-nStudioz nstudioz.com/small-kitchen-island-ideas/‎Cached Similarآشپزخانه جزیره ای برای فضاهای کوچک با بودجه ی کم ... هرچند این طرح فضایی برای سینک و گاز ندارد اما کابینت های اضافی و سطحی که برای انجام کار تامین کرده آن را به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است. نکته ی ... ۶- جزیره با صبحانه خوری بسیار کمجا. آشنایی با جدیدترین طرح ها و مدل های کابینت آشپزخانه کوچک - اتاق www.otag.ir/آشنایی-با-مدل-های-کابینت-آشپزخانه-کوچک/‎Cached Similar23 ژوئن 2015 ... کابینت آشپزخانه کوچک باید بگونه ای انتخاب شوند که در عین گرفتن فضای کم از آشپزخانه بیشترین کارایی را به مصرف کننده ارائه بدهند. کابینت کوچک و مدرن، آچار فرانسه آشپزخانه های نقلی آپارتمانی | نوبرانه www.nobaraneh.com/5177/مدل-کابینت-آشپزخانه-خیلی-کوچک‎Cachedکابینت کوچک و همه کاره با امکانات کامل برای آشپزخانه های خیلی کوچک، طراحی کابینت برای آشپزخانه ... مدل کابینت مدرن و کمجا کابینت ام دی اف کوچک و کمجا / عکس ...