مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید

[ad_1]

وب‌سایت اتاق: مردم بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در حقیقت صورتی یکی از رنگ هایی است که می توان از آن برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده کرد. رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا هم آنرا زننده توصیف می کنند و هم اینکه تمی کودکانه به فضای خانه می دهد.

 

اما وقتی همین رنگ به میزان صحیح استفاده شود، مانند نمونه هایی که در شکل های زیر آورده شده، نتیجه ای بسیار شگفت انگیز و بسیار جذاب و جالب در پی خواهد داشت طوری که شاید خودتان هم انتظار چنین نتیجه خوبی را نداشته باشید.


معمولا بهترین نتیجه را کسانی می گیرند که رنگ صورتی را به صورت تاکیدی و به میزان کم در گوشه و کنار خانه استفاده می کنند. با این کار هم فضای خانه روشن می شود و هم دکوراسیونی بدور از یکنواختی و کسل کنندگی خواهید داشت.

 

برای مثال اگر به گل و گیاه علاقه زیادی دارید، نیازی نیست حتما گلدان های معمول با رنگ سفید، قهوه ای یا خاکستری و تیره را انتخاب کنید، صورتی می تواند بهترین جایگزین باشد. استفاده از سایه های پر رنگ صورتی می تواند فضا را سریعا جذاب و زیبا نشان دهد. بخصوص اگر در واحد آپارتمانی کوچک زندگی می کنید اضافه کردن رنگ صورتی، فضایی بسیار شاد و دلباز در منزلتان ایجاد خواهد کرد.
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

اگر در استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق های اصلی خانه مانند نشیمن و پذیرایی یا آشپزخانه هراس دارید و از نتیجه کار مطمئن نیستید، می توانید این رنگ را در اتاق های پنهان از دید مانند اتاق خواب شخصی خودتان یا حمام و سرویس بهداشی استفاده کنید. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دیوارهای کاشی کاری شده طرح آجر این حمام به زیبایی تمام به رنگ صورتی درآمده و ظاهری بسیار جالب و بدور از یکنواختی را در آن ایجاد کرده است. برای تاکید بروی دکوراسیون ویژه این حمام، شیر و لوله آب و حتی سردوشی از جنس فلز مس انتخاب شده که ته رنگی صورتی مانند دارد.
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

در اتاق نشیمن زیر یکی از بهترین ایده های برای آوردن رنگ صورتی به دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است. برای اینکار حتما لازم نیست دیوارهای خانه را رنگ بزنید یا به خرید مبلمان و فرش های صورتی گران قیمت روی آورید، حتی قرار دادن چند دست کوسن و بالشتک زیبا به رنگ صورتی نیز می تواند این کار را بهتر از هر روش دیگری برای شما انجام دهد. اگر زمینه ای که می خواهید رنگ صورتی را روی آن بکار ببرید خنثی باشد بهترین نتیجه را خواهید گرفت. مانند شکل زیر که مبلمان و دیوار سفید به زیبایی با رنگ صورتی کوسن و تابلو ترکیب شده است.
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

در شکل زیر روش مناسب دیگری را برای بکاربردن رنگ صورتی در اتاق خواب مشاهده می کنید که نتیجه آن بسیار زیبا و شیک شده است. صورتی مانند هر رنگ دیگری تناژهای بسیار متفاوتی دارد بنابراین قبل از انتخاب باید وقت زیادی را صرف مطالعه رنگ مد نظر خود کنید و با محیط آزمایش کنید. در شکل زیر رنگ صورتی ارغوانی به صورت تاکیدی بروی یکی از دیوارهای اتاق استفاده شده است. توجه داشته باشید که خود دیوار انتخابی نیز در زیبایی کلی دکوراسیون تاثیر گذار است، در این مورد دیوار پشت تخت خواب بهترین انتخاب برای رنگ صورتی ارغوانی بوده است.
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

توصیه می شود برای اتاق های پر رفت و آمد خانه اگر قصد استفاده سرتاسری از رنگ صورتی را دارید از بین تناژهای بسیار کمرنگ صورتی یا تناژهای متمایل به بنفش استفاده کنید. همانطور که در دو آشپزخانه زیر مشاهده می کنید رنگ صورتی بکار رفته در یک از آنها بسیار روشن و کمرنگ بوده که اندکی هم به رنگ بژ و کرم نزدیک است اما مدل دوم از رنگ صورتی نزدیک به بنفش استفاده کرده است. با این کار هم ظاهری بسیار شیک و بجا خواهید داشت و هم فضا آنچنان زننده و آزار دهنده بنظر نخواهد آمد. صورتی اگر به شیوه درست در آشپزخانه استفاده شود نتیجه بسیار عالی خواهد داشت طوری که همه حسرت آشپزخانه های دوست داشتنی شما را خواهند خورد.
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

 

روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم 

 

روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم 

 البته افردای هم پیدا می شوند که کاملا خلاف جهت می روند و دوست دارند همه چیزشان متفاوت باشد. مانند دو آشپزخانه زیر که تمامی کابینت ها به رنگ صورتی درآمده اند. شاید این طرز طراحی در نگاه شما زیبا نباشد اما توجه داشته باشید آشپزخانه مکانی است که خانه دارها بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند بنابراین تزیین دکوراسیون این مکان باید همانچیزی باشد که شما با آن راحت هستید و به آن علاقه دارید. اگر به رنگ صورتی علاقه وافری دارید، این شیوه نیز یک شیوه جالب و منحصر بفرد در طراحی داخلی است.
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

 

روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم 
در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:
روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

 

روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم 

 

روش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عروس مد ارایشاموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون …مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی حجیم کردن لب ها با استفاده از دارچینبا افزایش سن لب‌ها نیز حجم خود را از دست می‌دهند و باریک می‌شوند اما می‌توانید به از بین بردن مورچه ها، دوازده راه از بین بردن مورچه ها در …در این بخش از سایت آکاایران مطالبی درمورد راه های ازبین بردن مورچه ها در منزل را برای فرش در دکوراسیون منزل قوانینی دارد، که باید رعایت کنید یکی از گفته های رایج در مورد فرش این است که فرش باید به اندازه ای باشد که در ست مبلمان آشنائی با عوارض پوستی و سایر عوارض ناشی از نیش زدن این …آشنائی با عوارض پوستی و سایر عوارض ناشی از نیش زدن این حشره خطرناک با این ورزش ها گودی کمر خود را از بین ببریدورزش ها گودی کمر علل گودی کمر گودی بیش از حد کمرعارضه گودی کمریکاهش گودی کمرپیشگیری استفاده از برنامه جی پی اس اندروید در گوشی های …در سفرهای نوروزی می توانید از جی پی اس اندروید بهره مند گردید فعال سازی جی پی اس اندرویدچیدمان خانه شیک این اشتباهات را در چینش خانه خود …سایر مطالب دکوراسیون چیدمان خانه شیک این اشتباهات را در چینش خانه خود هرگز انجام با این نرمش ها گودی کمر را درمان کنید عکسآموزش کشیدن نقاشی با اعداد لاتین وزن انسان در فضا و سیاره ها چقدر است؟ بازی های جالب قبل از خرید آینه و شمعدان حتما این مقاله را بخوانیدقبل از خرید آینه و شمعدان عروسی حتما این مقاله را بخوانید انواع آینه و شمعدان معمولا لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی عوامل و راهکار‌ها اختلالات هورمونی در زنان زیباشو دات …جهت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید انجمن های تخصصی پی سی ورلدشما در حال مشاهده انجمن بصورت میهمان هستید برای شرکت در بحث ها ، ارتباط با سایر چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت …گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت پوستمصاحبه جدید آزاده نامداری در مورد علت کتک خوردنش از …یعنی فکر می کردید یک روز از این عکس و فیلم که هنوز منتشرش نکرده اید علیه همسر سابق تان بررسی آثار معماری نیکلای مارکف معماری، دکوراسیون …علاقه‌مند بدون تحقیق از تنوع کاربردی و گوناگونی فضاهای‌ هر کدام از این فضاها عکس هایی جالب از موتورسواری کردن خانم ها در تهراندر این بین کافی است در بعدازظهر یکی از همین روزها به پیست موتورسواری در ارتفاعات شرق



لینک منبع :کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید

Images for کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کمی-از-این-صورتی-ها-در-دکوراسیون-استفاده-کنید‎Cached11 ا کتبر 2016 ... مردم بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در حقیقت صورتی یکی از رنگ هایی است که می توان از آن برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده ... کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../کمی-از-این-صورتی-ها-در-دکوراسیون-استفاد/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... مردم بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در حقیقت صورتی یکی از رنگ هایی است که می توان از آن برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده ... کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید - onvansho onvansho.ir/result/کمی-از-این-صورتی-ها-در-دکوراسیون-استفاده-کنید.html ها در دکوراسیون کمی شبیه رنگ زرد است این از این رنگ استفاده کنید . آشنایی با رنگ‌های مناسب آشپزخانه کوچک ها در دکوراسیون کنید مثلا در صورتی که استفاده از ... کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/242759 مردم بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در حقیقت صورتی یکی از رنگ هایی است که می توان از آن برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده کرد. کمی از این صورتی‌ها در دکوراسیون استفاده کنید | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../کمی-از-این-صورتی‌ها-در-دکوراسیون-استفاده-کنید 11 ا کتبر 2016 ... کمی از این صورتی‌ها در دکوراسیون استفاده کنید. مردم بسیاری ... مانند دو آشپزخانه زیر که تمامی کابینت ها به رنگ صورتی درآمده اند. شاید این طرز ... رنگ صورتی کمرنگ، این صورتی هزارساله است! | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/.../pink/126487‎Cached18 آوریل 1996 ... امروزه استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون خانه‌ها تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. ... این رنگ کمی روشن‌تر و دلبازتر از صورتی دخترانه که به‌عنوان صورتی ... صورتی هزاره از رنگ خاکستری و یا هلویی نیز استفاده کنید تا با این کار ... کمی از این صورتی ها در چیدمان بهره گیرید (21 عکس) - سرزه www.serze.com/صورتی-چیدمان-بهره-گیرید-عکس-1993449/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... کمی از این صورتی ها در دکوراسیون استفاده کنید مردمان بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در واقعیت صورتی یکی از رنگ هایی است که ... چند ترکیب رنگ جذاب و غیرقابل پیش بینی برای اتاق ها - بانوی شهر https://banooyeshahr.com/رنگ-جذاب-و-غیرقابل-پیش-بینی-برای-اتاق-ها/‎Cached31 مارس 2017 ... سبز نعنایی + صورتی کمرنگ ... در کنار آن می توانید برخی از وسایل دکور را صورتی انتخاب کنید اما بهتر است این صورتی خیلی جیغ نباشد ... رنگ قرمز گرمای خاصی دارد که در کنار رنگ لاجوردی که کمی سرد است می تواند فضایی متناسب را برای اتاق ایجاد کند. ... شما می توانید از این دو رنگ در اتاق خواب استفاده کنید. تاثیر رنگ ها در دکوراسیون منزل - بالینکو ballinco.com/تاثیر-رنگ-ها-در-دکوراسیون-منزل/‎Cachedسپس می توانید در حاشیه ها از قرمز قهوه ای استفاده کنید تا سایه خط و کمی تضاد ایجاد ... می توانید در کنار این ها رنگ های لاجوردی و صورتی خاکی نیز استفاده کنید تا ...