مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس

[ad_1]

برترین ها: «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از زندگی روزمره فرار کنند و جایی بروند که هیچ کس نتواند آن ها را پیدا کند. این مکان در صحرای مارفا در نزدیکی مرز مکزیک قرار دارد. اگرچه به نظر می رسد در میان هیچ چیزی قرار ندارد، اما فعالیت های زیادی اینجا در انتظارتان هستند، به خصوص اگر طرفدار هنرآلترناتیو باشید.

 

صاحب این اقامتگاه «لیز لمبرت» است که آن را در سال 2006 خریده و دائما در حال بهبود بخشیدن آن بوده است. این اقامتگاه از تاریخچه طولانی هیپی های امریکایی، عشایر، اهالی بوهم و ... الهام گرفته شده است. آن ها هم چنین از رنگ ها و فرهنگ هند الهام گرفته شده است.

 

درحالی که از اینجا بازدید می کنید، می توانید انتخاب کنید در یورت، در خیمه های سرخپوستی، در چادر، یا سایت های سلف کمپینگ یا تریلر سفارشی خود بمانید که هر کدام از آن ها نام مخصوص به خود را دارند. اینجا هرکسی متناسب با جیبش یک گزینه دارد. لازم به ذکر است مارفا در نزدیکی شگفتی های طبیعی و انسان ساخت بند استیت، رصدخانه مک دونالد، چشمه های آب گرم چیناتی و کوه های دیویس قرار دارد.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دیدنی های آمریکا، مناطق دیدنی امریکابهترین عکس های اینستاگرام شهرهای آمریکا عکس جوینده کار متفاوت در آمریکا اسپرت



لینک منبع :اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس

Images for اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اقامتگاه-عشایری-در-صحرای-تگزاس‎Cached26 سپتامبر 2016 ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس. «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس | بدندید bedandid.com/2016/09/.../اقامتگاه-عشایری-در-صحرای-تگزاس/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از زندگی روزمره فرار کنند و جایی ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس - برترین‌ها | دمادم https://damadam.ir/news/اقامتگاه-عشایری-در-صحرای-تگزاس/3743784 «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از زندگی روزمره فرار کنند و جایی بروند که هیچ کس ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس آکا - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/اقامتگاه_عشایری_در_صحرای_تگزاس_آکا‎Cachedدانلود حضور گردشگران خارجی در تور کوچ عشایر قشقایی استان فارس دانلود جامعه بنیاد گردشگری عشایری ایل قشقایی تیره هیبت لو در استان فارس تورهای ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../--اقامتگاه-عشایری-در-صحرای-تگزاس- 26 سپتامبر 2016 ... برترین ها: «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از زندگی روزمره فرار کنند ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس - راه فردا www.rahefarda.com/tourism/225727 «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از زندگی روزمره فرار کنند و جایی بروند که هیچ کس ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../اقامتگاه-عشایری-در-صحرای-تگزاس 26 سپتامبر 2016 ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس. «El Cosmico» مکانی جذاب برای اقامت در تگزاس برای کسانی است به سبک زندگی عشایری علاقمندند و می خواهند از ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/اقامتگاه_عشایری_در_صحرای_تگزاس‎Cachedدانلود انیمیشن لوک ولوسی رنجرهای تگزاس-دوبله فارسی | Luke and (فیلم) · دانلود نمایشگاه فرش و دست بافته های عشایری در کاخ سعدآباد ... اقامتگاه عشایری در صحرای ایالت تگزاس (12 عکس) - سرزه www.serze.com/اقامتگاه-عشایری-صحرای-ایالت-تگزاس-2160896/‎Cached1 نوامبر 2016 ... اقامتگاه عشایری در صحرای تگزاس «El Cosmico» جاای گیرا برای اقامت در ایالت تگزاس برای کسانی است به روش حیات عشایری علاقمندند و می خواهند ...