مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس

[ad_1]

این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، لباس هایی حیرت آور بر تن آنها می کند؛ لباسهایی که برای هر طراح لباسی شبیه به یک رویاست.

 40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس

 

40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس  اختصاصی «تابناک باتو»؛ ادگار آرتیس (Edgar Artis) تصویرگر امریکایی است که تلفیق شگفت انگیزی از تکه های کاغذ درآورده شده و نقاشی های مداد را با استفاده از اشیای روزمره خلق می کند.

این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، لباس هایی حیرت آور بر تن آنها می کند؛ لباسهایی که برای هر طراح لباسی شبیه به یک رویاست.

آیا وسایلی را که از پنیر، نودل (رشته فرنگی)، چغندر، کبریت های سوخته و ماسه رنگی ساخته شده اند، دیده اید؟ این هنرمند می تواند به کمک نقاشی و طراحی مینیمالیستی، نقاشی های شگفت انگیزی را با مداد انجام دهد.
ادگار آرتیس می تواند هر الهامی را از دور و اطراف خود به تصویر بکشد؛ خواه شاخه های شکسته باشد یا گل های پرپر شده و یا حتی سایه ها.

بیایید کمی غذا برای تفکر و تأمل به طراحان مد و فشن خوب خود بدهیم، شاید دفعه بعدی، آنها بتوانند لباس هایی را که سازگار با محیط زیست باشند، ارائه دهند. در مورد داشتن یک لباس شبیه به داستان های جن و پری که شما بتواندی آن را بخورید چطور؟ حدس می زنم که مشکلات نگهداری کمتری داشته باشد و مردم می توانند در خانه های کوچک تر نیز زندگی کنند.

بنابراین دفعه ی بعد که در حال جستجو برای یک لباس مهمانی خوب هستید، کافی است که مقداری گل یا غذا جمع آوری کنید تا لباس سفارشی شما در یک چشم به هم زدن آماده شود.

می دانم که بامزه و جالب به نظر می رسد اما هر چیزی در این دنیای واقعی امکان پذیر است. از تماشای این آثار هنری خلاقانه که توسط ادگار آرتیس خلق و الهام گرفته شده است، لذت ببرید.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس



لینک منبع :ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس

Images for ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../ایده-های-هنری-بامزه-و-خلاقانه-ادگار-آرتیس‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس. این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، ... ایده های هنری و خلاقانه ادگار آرتیس - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/635890/ایده-های-هنری-و-خلاقانه-ادگار-آرتیس‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · 40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · روش های عجیب و غریب برای جوانسازی پوست · روش های عجیب و غریب ... ایده های هنری و خلاقانه ادگار آرتیس | خبر از ما www.khabarazma.com/257244 1 ایده های هنری و خلاقانه ادگار آرتیس گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو » را با کلیک بر تیتر و یا عکس آن بخوانید. ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار ... خبرگزاری آریا - ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس www.aryanews.com/.../ایده-های-هنری-بامزه-و-خلاقانه-ادگار-آرتیس‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس. این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، ... ایده های هنری و خلاقانه ادگار آرتیس - تابناک - جستجوگر اخبار تی نیوز mcp.mixna.ir/تابناک/e5ae73135755.html‎Cached... آن بخوانید. ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · 40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس ... فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی، بدون ضامن ، تحویل 1 ساعته ... ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس - محبوب ها mahboobha.ir/tag/ایده-های-هنری-بامزه-و-خلاقانه-ادگار-آرتیس 7 آوریل 2017 ... ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس... این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، ... ایده های هنری و خلاقانه ادگار آرتیس - شماخبر www.shomakhabar.com/news/.../ایده-های-هنری-و-خلاقانه-ادگار-آرتیس ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · 40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · روش های عجیب و غریب برای جوانسازی پوست · روش های عجیب و غریب برای جوانسازی ... ایده های هنری و خلاقانه ادگار آرتیس | سامانه خبری تحلیلی کافه قلم kafeghalam.ir/ایده-های-هنری-و-خلاقانه-ادگار-آرتیس/ ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · 40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس · روش های عجیب و غریب برای جوانسازی پوست · روش های عجیب و غریب برای جوانسازی ... فکرهای هنری بامزه و نو آورانه ادگار آرتیس (11 عکس) - سرزه www.serze.com/فکرهای-هنری-بامزه-آورانه-ادگار-2124684/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس این هنرمند قدرت خیال توجه کنی ابتکار آمیز و فوق العاده ای دارد و بعد از این که عکس و تصویری از زنها را ...