مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید! عکس‌های جاسوسی را ببینید

[ad_1]

وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/ عکس‌های جاسوسی را ببینید

تصاویر جاسوسی این خودرو و مقایسه آن با تیزر پخش شده نشان می‌دهد که مرسدس بنز در تولید وانت خود دست به سنت‌شکنی در طراحی‌هایش زده است و به ویژه طراحی چراغ‌های خود را تغییر داده است.

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که احتمالا این وانت پیکاپ با ظرفیت حمل 5 نفر با دو موتور 4 و 6 سلیندر عرضه خواهد شد. بر این اساس قدرت پیشرانه آن حدود 190 اسب بخار خواهد بود.

همچنین این مدل با دو گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک به بازار می‌آید و تخمین زده می‌شود قیمتی نزدیک به 45 هزار دلار داشته باشد. 

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت لیست جدیدترین قیمت مسکن در تهراناوباما تمدید قانون تحریمهای ایران را امضاء خواهد کرد وقت مقابله به مثل با آمریکاستحاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغمن نظرات قبلی دوستان خواندم و به یک مطلب رسیدم که هیچ یک از شما درد نَداری و نداشتن را خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه رئیس دوره ای اوپک کشورهای غیر عضو روزانه هزار



لینک منبع :وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید! عکس‌های جاسوسی را ببینید

Images for وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/ عکس‌های جاسوسی را ببینید وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/ عکس‌های جاسوسی را ببینید www.khabaronline.ir/.../detail/594021/science/technology‎Cachedتصاویر جاسوسی این خودرو و مقایسه آن با تیزر پخش شده نشان می‌دهد که مرسدس بنز در تولید وانت خود دست به سنت‌شکنی در طراحی‌هایش زده است و به ویژه طراحی چراغ‌های خود ... وانت 45 هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ببینید www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/25/1531647‎Cached25 ا کتبر 2016 ... بعد از مدتها شایعه و جنجال سرانجام مرسدس بنز تبلیغی کوتاه از پیکاپ ... وانت 45 هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ببینید. وانت 45 هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ... - دمادم https://damadam.ir/.../وانت-45-هزار-دلاری-مرسدس-بنز-به-بازار-می‌آید-عکس‌های-جاسوسی-را-ببینید/4045142 بعد از مدتها شایعه و جنجال سرانجام مرسدس بنز تبلیغی کوتاه از پیکاپ تولیدی این ... وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می آید!/عکس های جاسوسی را ببینید. وانت 45 هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می آید عهای جاسوسی را ببینید onvansho.ir/.../وانت-45-هزار-دلاری-مرسدس-بنز-به-بازار-می-آید-عهای-جاسوسی-را-ببینید.html کلاسیک را ببینید وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید عکس‌های جاسوسی را . تویوتا citysport rozblog com mvm 315 کراس با لقب sport به بازار می آید ... وانت 45 هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید! | خبر هدف www.khabarhadaf.ir/?p=9620 ... می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ببینید دانش > فناوری - بعد از مدتها شایعه و جنجال سرانجام مرسدس بنز تبلیغی کوتاه از. ... وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید !/ عکس‌های جاسوسی را ببینید https://talashenab.ir/وانت-45-هزار-دلاری-مرسدس-بنز-به-بازار-می‌/ وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ببینید. تصاویر جاسوسی این خودرو و مقایسه آن با تیزر پخش شده نشان می‌دهد که مرسدس بنز در تولید ... عکس‌های جاسوسی را ببینید - سایت خبری پارس آباد shahrdaryparsabad.ir/وانت-45-هزار-دلاری-مرسدس-بنز-به-بازار-می‌/‎Cachedبه گزارش وبسایت خبری پارس آباد به گزارش نامه نیوز، تصاویر جاسوسی این خودرو و مقایسه آن با تیزر پخش شده نشان می‌دهد که مرسدس بنز در تولید وانت خود ... Home / چندرسانه ای / وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ببینید. عکس: بازگشت آستون مارتین به ایران / نامه - خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/27138736 26 ا کتبر 2016 ... نشست مطبوعاتی روحانی و همتای اروپاییش/عکس ... وانت 45 هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/عکس‌های جاسوسی را ببینید · کاخ سفید آخرین مقصد ... وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/ عکس‌های جاسوسی را ... www.freedanload.com/وانت-۴۵-هزار-دلاری-مرسدس-بنز-به-بازار-می/ وانت ۴۵ هزار دلاری مرسدس بنز به بازار می‌آید!/ عکس‌های جاسوسی را ببینید – فری دانلود ...