مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک

[ad_1]
وب‌سایت تزیین: اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش است. اگر بخواهیم طوری چیدمان کنیم که آرامش در اتاق حکم فرما باشد، باید با توجه به کوچک یا بزرگ بودن اتاق اقدام کنیم. در این مطلب می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم، تا بتوانید اتاق خواب کوچک تان را بزرگتر نشان دهید.

۱- رنگ روشن در اتاق خواب کوچک

اگر علاقه دارید که اتاق خواب کوچک تان کمی بزرگتر به نظر برسد، اولین مساله ای که می شود به آن اشاره کرد، رنگ است.. ممکن است تنظیم نورگیر اتاق خواب کوچک تان در اختیار شما نباشد؛ ولی رنگ اتاق که دست شماست!

 ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک
 
رنگ های تیره زیبایی خودشان را دارند و ممکن است شما علاقه بیشتری به رنگ های تیره داشته باشید؛ ولی این دلیل نمی شود این مساله را نادیده بگیرید که رنگ های تیره فضای اتاق تان را بسته و کوچک می کند. به راحتی می توانید با انتخاب رنگ های روشن مثل کرم و شیری یا سفیدی که با قطره ای از رنگ های دیگر ترکیب شده باشد، کف و دیوارهای اتاق خواب کوچک تان را روشن کنید. این کار باعث می شود نور بیشتری در اتاق تان منعکس شود و اتاق بزرگ تر و باز تر به نظر برسد.

۲- قفسه های نزدیک سقف

قفسه برای هر اتاق خوابی نیاز است و می تواند جای مناسبی برای کتاب ها و یا لوازم دکوری باشد. اگر یک یا دو قفسه که در ارتفاع بالا باشند و به سقف نزدیک تر شوند، باعث القای حس بلندی دیوار می شوند؛ که در نتیجه باعث می شود اتاق خواب کوچک شما بزرگ تر به نظر برسد. در مقابل اگر قفسه ها را وسط یا پایین دیوار نصب کنید، اتاق را شلوغ و بسته جلوه می دهید.

۳- برخورداری از نور طبیعی در اتاق

کنترل نور طبیعی خیلی به شما بستگی ندارد و متاسفانه در ساخت و سازهایی که امروزه انجام می شود، به میزان نور و نورگیر توجه زیادی نمی شود. مخصوصا اتاقی که کوچک هست، احتمالا نورگیر خیلی عالی هم ندارد. در هر صورت سعی کنید از پنجره ای که برای اتاق تان طراحی شده است، نهایت استفاده را ببرید و حداکثر نور را وارد اتاق کنید. از پرده های تور و یا جنس هایی که نور بیشتری را از خودشان عبور می دهند، استفاده کنید؛ تا مانع ورود نور به اتاق نشود. همه این موارد می توانند به بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب کوچک شما کمک کنند.

 

 ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک

۴- تخت مناسب

بهتر است  در انتخاب تختخواب هم کمی دقت کنید. اگر اتاق خواب کوچک دارید و جای کمی دارد، بهتر است تختخوابی را انتخاب کنید که زیر آن کشوهایی قرار داده شده است. دراورهای زیر تختخواب می توانند محل خوبی برای جمع کردن لباس ها و لوازم شخصی باشند و احتیاج به دراور اضافی پیدا نکنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

رازهایی نگفته برای بزرگتر نشان دادن خانهبزرگ نشان دادن خانه نحوه بزرگ نشان دادن خانه دکوراسیون خانه های کوچک چیدمان خانه نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج عکس دکوراسیون آپارتمانهای کوچکدرک انتخاب زیرکانه اسباب و اثاثیه می تواند به شما در بزرگ جلوه دادن یک اتاق کوچک کمک کندایده های جالب برای دکوراسیون اتاق نشیمننمونه ای از ایده های بسیار جالب برای تزیین اتاق نشیمن با دکوراسیون مورد علاقه تان و دکوراسیون اتاق خواب پدر و مادر یا اتاق مسترپرشین …دکوراسیون اتاق خواب پدر و مادر یا اتاق مستردکوراسیون اتاق خواب زن و شوهرنصب آینه در دکوراسیون اتاق خواب به همراه عکسدکوراسیوناتاقخواباتاق خواب در واقع محلی برای آسایش و استراحت می باشد، اما امروزه با کوچک شدن فضاهای دکوراسیون اتاق خواب، طراحی اتاق خواب، انواع دکوراسیون خواب دکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون اتاق خواب کودکدکوراسیون اتاق خواب پسرانهدکوراسیون دکوراسیون ایده هایی کم هزینه برای تزیین دیوارهای خانه تصاویر ترکیب سیاه و سفید در زن ایده‌آل برای ازدواج به روایت مردان ایرانیمی دونید برای اینکه یک موضوعی را به جامعه تعمیم بدید باید نمونه تون معرف جامعه باشه؟؟؟چگونه آپارتمان های کوچک را بزرگ کنید؟پرشین …چگونه آپارتمان های کوچک را بزرگ کنید؟ امروزه در هزاره سوم، افزایش جمعیت و همین طور دکوراسیون ورودی، دکوراسیون راهرو، چیدمان ورودی خانه روش هایی برای سامان دادن درهم و برهمی ورودی خانه تصاویر زیباترین دکوراسیون برای درب برای در و دیوار اتاقتون اسکرپ بوک بسازید رنگی …اسکرپ بوکاتاق خواب یه جای خاصه ، و از اونجایی که یه آدم رنگی خلاقه و همیشه ترجیح میده خودش بسازه با عجیب ترین مشاغل کاذب ایران آشنا شوید گاهی بیکاری در یک جامعه به حدی می‌شود که آمار ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده …به نظر من ایده های دوستان به درد پیره زنا میخوره تی شرت و شمع و اینا ایده نیست اینا خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران آرشیو گیتی در اواخر عمرش دچار افسردگی شده بود برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و … روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را چطور می توانید با روح خود ارتباط برقرار کنید؟ مردمانبا تشکر از شما برای اولین بار است که از این نوع مطالب می خوانم برایم جالب است میشه استفاده از قدرت ذهن بخش سومتلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران



لینک منبع :ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک

Images for ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک اتاق خواب کوچک خود را بزرگتر کنید - دکوراسیون داخلی www.tazeen.ir/اتاق-خواب-کوچک-خود-را-بزرگتر-کنید/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک ... ممکن است تنظیم نورگیر اتاق خواب کوچک تان در اختیار شما نباشد؛ ولی رنگ اتاق که دست شماست ... ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/larger1-small-bedroom1.html‎Cachedاتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش است. اگر بخواهیم طوری چیدمان کنیم که آرامش در اتاق حکم فرما باشد، باید با توجه به کوچک یا بزرگ بودن اتاق اقدام کنیم. ایده هایی برای بزرگ نشان اتاق خواب - onvansho onvansho.ir/result/ایده-هایی-برای-بزرگ-نشان-اتاق-خواب.html ایده‌هایی برای بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک 724 پرس. معرفی ایده‌هایی که به شما کمک می‌کنند اتاق خواب کوچک را بزرگ هایی برای بزرگ نشان . اتاق خواب بایگانی ... ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک • همراه با علم https://baelm.net/tag/ایده-هایی-برای-بزرگتر-نشان-دادن-اتاق-خو/ “چیدمان اتاق خواب” | نحوه چیدمان “اتاق خواب کوچک” برای بزرگ تر دیده شدن اتاق اگر بخواهیم اتاق خواب را طوری چیدمان کنیم که آرامش در اتاق حکم فرما باشد، باید با توجه ... 5 راز دکوراسیون برای بزرگ نشان دادن خانه کوچک - نمناک namnak.com/بزرگ-نشان-دادن-خانه-کوچک.p19068‎Cachedبزرگ نشان دادن خانه کوچک و رازهای دکوراسیون و چگونه خانه کوچک را بچینیم و بزرگ نشان دادن اتاق کوچک و چیدمان مبل در خانه های کوچک و تغییر دکوراسیون خانه کوچک ... ایده‌هایی برای بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک - 724 پرس www.724press.com/culture-art/363-ایده‌-بزرگ-نشان-دادن-اتاق‌-کوچک‎Cached28 نوامبر 2016 ... معرفی ایده‌هایی که به شما کمک می‌کنند اتاق خواب کوچک را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهید. ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک قسمت سوم – آسیا ... sajasa.co/fa/blog/ایده-هایی-برای-بزرگتر-نشان-دادن-اتاق-خ-3/‎Cachedایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک- قسمت سوم. آیا تا کنون در اتاق خوابی بوده اید که همه چیز در آن عالی باشد؟ می دانید دلیل آن چیست؟ در یک کلام طراحی ... ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک قسمت دوم – آسیا ... sajasa.co/fa/blog/ایده-هایی-برای-بزرگتر-نشان-دادن-اتاق-خ-2/‎Cachedایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک قسمت دوم. یکی از معضلات زندگی در خانه های کوچک کمبود فضای خواب مستقل و تعریف شده است. یکی از معضلات ... ایده هایی بزرگتر دادن اتاق خواب کوچک - محبوب ها mahboobha.ir/tag/ایده-هایی-بزرگتر-دادن-اتاق-خواب-کوچک 8 آوریل 2017 ... ایده هایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک. ... می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم، تا بتوانید اتاق خواب کوچک تان را بزرگتر نشان دهید.