مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا

[ad_1]

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه، پیروزی، شهید ثابت قدم، شهدای ورد آورد، شیخ فضل اله نوری و نهری از 3 آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش مشرق، مخابرات منطقه تهران و البرز اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات هجرت با پیش شماره های 3314، 3315، 3364، 3365 و 3380 الی 3384 در محدوده خیابان های شهید باقری، شهید صدر خسروی، 15 متری اول و بزرگراه بسیج، در مرکز مخابرات دانشگاه با پیش شماره های 6617، 6640، 6641، 6645، 6646، 6648، 6649 و 6695 الی 6698 در محدوده خیابان های کارگر جنوبی، جمهوری اسلامی، 12 فروردین و لبافی نژاد، در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های 3325، 3330 الی 3336، 3360، 3378 و 3379 در محدوده خیابان های شکوفه و 17 شهریور، در مرکز مخابرات شهید ثابت قدم با پیش شماره های 4490 در محدوده جاده مخصوص کرج، خیابان شفیعی، خیابان جهاد و در مرکز مخابرات شهدای ورد آورد با پیش شماره های 4498 و 4499 در محدوده خیابان های عباسپور، تهران، بوستان، شهرک دانشگاه و شهرک الهیه به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
 
براساس همین گزارش با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شیخ فضل اله نوری و نهری از ساعت 2 بامداد به مدت 4 ساعت دچار اختلال می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اختلال در مرکز مخابراتی از فرداعملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه، پیروزی اختلال در مرکز مخابراتی از فردا دولت بهار هواداران اختلالدراختلال در مرکز مخابراتی از فردا دولت بهار عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه اقتصاد ایران آنلاین اختلال در مرکز مخابراتی از فرداعملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید تندگویان، شهید اقتصاد ایران آنلاین اختلال در مرکز مخابراتی از فرداعملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه، پیروزی اختلال در مرکز مخابراتی از فردا پایگاه خبری ترازتراز عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه اختلال در مرکز مخابراتی از فردا اختلال در مرکز اختلال در مرکز مخابراتی از فردا اختلال در مرکز مخابراتی از اختلال در مرکز مخابراتی از فرداعملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات چهارباغ، شهید عاطف، شهید الف اختلال در مرکز مخابراتی از فردااختلال در مرکز مخابراتی از اختلال در مرکز مخابراتی از فردا ۱۳۹۵۰۷۲۶ ۱۴ اختلال در مرکز مخابراتی از فردا تهران پرساختلالدرعملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه، پیروزی اختلال مرکز مخابراتی تهران از فرداعملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل تهران در مراکز مخابرات چهارباغ، شهید عاطف اختلال در مرکز مخابراتی از فردا دولت بهار عملیات …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از دولت بهار آبان ٢ اختلال در مرکز مخابراتی از فردا دولت اختلال در مرکز مخابراتی از فردااختلال در مرکز مخابراتی از فردا به گزارش خبرگزاری فارس، مخابرات منطقه تهران و البر اختلال در مرکز مخابراتی از فردا دولت بهاردولت بهار عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه اختلال در مرکز مخابراتی از فردادولت بهار عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه اختلال در مرکز مخابراتی از فردااختلالمرکزمخابراتیفردااختلال مراکز مخابراتی تصویری از ویلای شیک بازیکن سابق استقلال در شمال تصویری از اختلال در مرکز مخابراتی از فرداخانه سایت خوان اختلال در مرکز مخابراتی اختلال در مرکز مخابراتی از تجارت فردااختلال در مرکز مخابراتی از فرداتبلیغات تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت سایت خبری تحلیلی شریان اختلال در مرکز مخابراتی از فردابه گزارش شریان نیوز، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی اختلال در مرکز مخابراتی از فردا مشرق نیوز خبر …در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند اختلال در مرکز مخابراتی از فردا عملیات کابل …اختلال در مرکز مخابراتی از فردا عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز



لینک منبع :اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا

فردا؛ اختلال در 7 مرکز مخابراتی www.eghtesadnews.com/.../172516-فردا-اختلال-در-مرکز-مخابراتی‎Cached19 ژوئن 2017 ... به گزارش فارس، مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های 4450 ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا - itabnak.ir itabnak.ir/fa/news/9612/اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا‎Cached19 ژوئن 2017 ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا. عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهدای وردآورد، پرند، شهید فرد ... اختلال در ۷ مرکز مخابراتی از فردا - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13960329000943‎Cached29 مارس 1996 ... عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهدای وردآورد، پرند، شهید فرد اسدی، شهید محسنیان، شهید بختیاری و ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/378674/اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا 26 ژانویه 2015 ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا. عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات چهارباغ، شهید عاطف، شهید منتظری، صالحیه، ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا - فرارو fararu.com/fa/news/207313/اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا‎Cached Similar20 سپتامبر 2014 ... به گزارش فارس، شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا | تهران پرس tehranpress.com/fa/news.../-اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا. عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی هجرت، دانشگاه، پیروزی، شهید ثابت قدم، شهدای ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا - خبرلند khabarland.com/news/269876/اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا‎Cached19 ژوئن 2017 ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهدای وردآورد، پرند، شهید فرد ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا - خبر مهم khabarmohem.com/.../اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا-1111911.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردافارس/ عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهدای وردآورد، پرند، شهید ... آخرین خبر | اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا akharinkhabar.ir/tech/3544678/اختلال-در-7-مرکز-مخابراتی-از-فردا‎Cached19 ژوئن 2017 ... فارس/ عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهدای وردآورد، پرند، شهید فرد اسدی،شهید محسنیان، شهید ... اختلال در 7 مرکز مخابراتی از فردا - مجله تفریحی نروا https://norva.ir/news/47381‎Cached19 ژوئن 2017 ... عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهدای وردآورد، پرند، شهید فرد اسدی،شهید محسنیان، شهید بختیاری و ...