مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور» اجرای آزمایشی در ۴ استان

[ad_1]

پروژه پایش محصولات کشاورزی با استفاده از فناوریهای سنجش از دور در کشور اجرایی می شود.

زمین کشاورزی

، سازمان فضایی ایران در چارچوب یک تفاهمنامه همکاری با وزارت جهاد کشاورزی، استفاده از فناوریهای سنجش از دور را برای پایش محصولات کشاورزی در سراسر کشور به اجرا درمی آورد.

هم اکنون این پروژه به صورت آزمایشی برای ۴ استان انجام شده و قرار است تا دو ماه آینده با همکاری بخش خصوصی و متخصصان دانشگاههای کشور، فاز اصلی این پروژه در سراسر کشور به اجرا گذاشته شود.

پایش محصولات کشاورزی با استفاده از فناوری ماهواره سنجش از دور، با هدف ترویج کاربردهای فناوری فضایی در کشور صورت می گیرد و اطلاع دقیق از منابع طبیعی و محیط زیست، تشخیص حد و مرز پدیده های زمینی، اطلاع از تغییرات دوره ای پدیده های سطح زمین، پیش بینی وضع هوا و اندازه گیری میزان خسارت ناشی از بلایای طبیعی،کشف آلودگی آبها و لکه های نفتی در سطح دریا و اکتشافات معدنی از جمله کاربردهای داده های ماهواره ای در کشاورزی خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آموزش و مشاوره آموزش و مشاوره سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور قدیمی نوشته های خواندنی کیانا وحدتی باورت نمی شود که من وارهاده در میان حیرت کنون مانده با کورسویی از فانوس آخرین اخبار استخدامی استانداری اردبیل استخدام …استخداماستاندرایاردبیلاقبال عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد اینکه در برخی رسانه ها گفته شده معاون خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتقدیر از هزار کودک در جشنواره رضوی مقدمات تعیین مزد ۹۶تشکیل کمیته تعیین حداقل هزینه اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناعلی‌رضا دائمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره بدهی وزارت نیرو به توسط وزارت خارجه منتشر شد متن کامل و ۵ ضمیمه …به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایران و گروه موسوم به روز سه شنبه پس از حدود دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …دید کلی آب که بر زمین می‌ریزد و در آن نفوذ می‌کند، از طرفی با تولید نیترات در بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی …بدون هیچ تردیدی زمین‌های بازی بخشی کامل و جدانشدنی از خاطرات هر کودکی استمهندسی و علم مواد آرشیو از زمانی که انسان فلز را شناخت، متالورژی را به عنوان یک هنر فرا گرفت صنعت متالورژی از وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید



لینک منبع :پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور» اجرای آزمایشی در ۴ استان

پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../پایش-محصولات-کشاورزی-با-سنجش-از-دور-اجرای-آزمایشی-در-۴-استان‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پروژه پایش محصولات کشاورزی با استفاده از فناوریهای سنجش از دور در کشور اجرایی می شود. پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان www.24khabar.com/.../پایش-محصولات-کشاورزی-با-سنجش-از-دور-اجرای-آزمایشی-در-۴-استان/ 2 فوریه 2017 ... سازمان فضایی ایران در چارچوب یک تفاهمنامه همکاری با وزارت جهاد کشاورزی، استفاده از فناوریهای سنجش از دور را برای پایش محصولات کشاورزی در ... پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان betanews.ir/.../پایش-محصولات-کشاورزی-با-سنجش-از-دور-اجرای-آزمایشی-در-۴-استان/ 28 ا کتبر 2016 ... پروژه پایش محصولات کشاورزی با استفاده از فناوریهای سنجش از دور در کشور اجرایی می شود به گزارش خبرنگار مهر سازمان فضایی ایران در چارچوب ... پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان ... vista.ir/.../پایش-محصولات-کشاورزی-با-«سنجش-از-دور»-اجرای-آزمایشی-در-۴-استان‎Cachedبه گزارش خبرنگار مهر، سازمان فضایی ایران در چارچوب یک تفاهمنامه همکاری با وزارت جهاد کشاورزی، استفاده از فناوریهای سنجش از دور را برای پایش محصولات کشاورزی ... پایش محصولات استراتژیک ۴ استان با روش سنجش از راه دور - روزنامه ... jahaneghtesad.com/پایش-محصولات-استراتژیک-4-استان-با-روش-سن/‎Cached17 ژانویه 2017 ... پایش محصولات استراتژیک ۴ استان با روش سنجش از راه دور ... با اشاره به اجرای پایش ۲ نوع محصول استراتژیک کشاورزی با استفاده از سامانه سنجش از ... این پروژه هم‌اکنون به صورت آزمایشی در ۴ استان شروع شده و قرار است با پایان فاز ... پایش محصولات کشاورزی با سنجش از دور / اجرای آزمایشی در 4 استان ... khabarfarsi.com/u/27246727 پایش محصولات کشاورزی با سنجش از دور / اجرای آزمایشی در 4 استان ... کشورهای عضو 1+5 با اجرایی شدن برجام به منظور اجرا و تحقق تعهدات خود اقداماتی معمول داشتند که ... علم و تکنولوژی:پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای ... www.iranhsk-co.com/forums/showthread.php?tid=50605 پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان پروژه پایش محصولات کشاورزی با استفاده از فناوریهای سنجش از دور در کشور اجرایی می شود. پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان www.tifaa.net/post/595604/ به گزارش خبرنگار مهر، سازمان فضایی ایران در چارچوب یک تفاهمنامه همکاری با وزارت جهاد کشاورزی، استفاده از فناوریهای سنجش از دور را برای پایش محصولات کشاورزی ... خبر خوان تیفا - پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای ... rss.tifaa.com/post/595604/‎Cachedپایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان ... و متخصصان دانشگاههای کشور، فاز اصلی این پروژه در سراسر کشور به اجرا گذاشته شود. پایش ... محصولات کشاورزی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ... 46.209.139.191/.../archive.xhtml?mn...محصولات+کشاورزی پایش محصولات کشاورزی با «سنجش از دور»/ اجرای آزمایشی در ۴ استان ... زنجان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی با عملکرد مدیریت جهادی ...