مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد

[ad_1]

23 شهریور ماه شرکت اپل تصمیم گرفت تا iOS 10 را در قالب یک بروزرسانی به کاربرانش ارائه دهد که برخی از کاربران پس از بروزرسانی با مشکلاتی از قبیل هنگ کردن کیبورد این گوشی هوشمند مواجه شدند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تایپ، کیبورد آیفون شما کار نکند و یا به طور کامل باز و بسته شود. این مشکل فقط در نسخه iOS 10 بوده و به صورت اتفاقی برای برخی از کاربران رخ می دهد. اگر با این مشکل مواجه شده اید، چند راه حل برای برطرف کردن این خطا وجود دارد.

 

راه کار ها:

 

آیفون خود را به جدید ترین نسخه iOS 10 آپدیت کنید

 

شرکت اپل از باگ ها یا اخطار هایی که سراغ کاربران می آید مطلع است و در بروزرسانی های پی در پی این مشکلات را برطرف می کند. شما در اولین قدم باید سیستم عامل گوشی هوشمندتان را به آخرین نسخه بروز کنید.

 

 

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش

 

 

Check Spelling را غیر فعال کنید.

 

این گزینه حروف شما را برسی کرده و لغاتی که غلط املایی دارند را تشخیص و به شما اطلاع می دهد. برای غیر فعال کردن این گزینه باید به تنظیمات گوشی آیفونتان بروید، گزینه General - Keyboard را لمس کرده و Check Spelling را غیر فعال کنید.

 

 

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش

 

پیشبینی لفات را متوقف کنید

 

این قابلیت به طور پیش فرض در نوار بالای کیبورد شما نمایان است که لغات نوشتاری شما را پیش بینی کرده و کلمات مشابه آن را به شما پیشنهاد می کند. اگر این ویژگی را غیر فعال کنید سرعت کیبورد گوشی شما چند برابر می شود. برای غیر فعال کردن این ویژگی کافیست در تنظیمات گوشی خود به قسمت General > keyboard بروید و گزینه ی Predictive را غیر فعال کنید.

 

 

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش

 

 

تمامی تنظیمات گوشی را به حالت پیش فرض بازگردانید

 

با این راه هیچ اطلاعاتی از گوشی شما پاک نمی شود فقط تنظیمات کل گوشی را به حالت اولیه باز می گرداند. برای ریست کردن تنظیمات به قسمت General > Reset بروید و گزینه Reset All Setting را انتخاب نموده و رمز گوشی را وارد کنید.

 

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش

 

ریستور کردن آیفون

 

این راه مشکلات پیش آمده هنگام دریافت بروز رسانی های هوایی را برطرف می کند که در این مرحله باید به کامپیوتری متصل شوید که نرم افزار آیتونز روی آن نصب شده باشد و پس از آن از اطلاعات مهمتان نسخه پشتیبان تهیه رده و پس از آن آخرین نسخه از iOS 10 را نصب کنید.

 

 

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

حل مشکل عدم بوت شدن ویندوز با ترفند فوق العادهحل مشکل عدم بوت شدن ویندوز با ترفند فوق العاده شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روش‌هایی برای حل مشکلات وای فای در روش‌هایی برای حل مشکلات وای فای در مشکلات در اتصال به وای فایآپدیت شدباگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در چهارمین نسخه آزمایشی عرضه شد تغییرات ؛ باز کردن نوتیفکیشن‌ها با آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز ویندوز که جدیدترین سیستم عامل مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی …این مقاله با استفاده از مقاله جداگانه در وبسایت تهیه شده است و در آن تلاش شده تا ۵ مشکل رایج گلکسی نوت سامسونگ و راه‌حل برطرف کردن …۵ مشکل رایج گلکسی نوت سامسونگ و راه‌حل برطرف کردن آنها۷ مشکل بسیار متداول در گوشی‌های اندرویدی و راه‌ حل …برخی مشکلات در گوشی‌های اندرویدی بسیار متداول هستند و ممکن است هر روزه برای صاحبان راه حل سریع برای مشکلات ویندوزآموزشسلام مشکل کامپییوتر بنده در کارت شبکه استدر واقع اینترنت باز کرده ام و در حال کار در دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی روسلام گوشی من در قفل اثر انگشت دچار مشکل شده به این صورت که هیچ کدوم از اثر انگشت ها رو ترفندستان مرجع ترفندهای فناوریحل مشکل باز شدن ناخواسته کانال‌های تلگرام در اندرویدتنظیمات اینترنت اکسپلورر و رفع مشکلات آنآموزشاگر سؤالی درباره مرورگر اینترنت اکسپلورر دارید، می‌توانید آن را در تالار پرسش و پاسخ



لینک منبع :مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد

مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../مشکل-هنگ-کردن-کیبورد-در-ios-10-حل-شد-آموزش‎Cached28 ا کتبر 2016 ... شرکت اپل به طور پیاپی در تلاش است تا iOS 10 را ارتقا دهد و باگ های آن را برطرف کند اما هنوز بسیاری از کاربران پس از بروزرسانی این سیستم عامل ... رفع مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 +آموزش تصویری - صبحانه آنلاین sobhanehonline.com/.../رفع-مشکل-هنگ-کردن-کیبورد-در-ios-10-آموزش-تصویری‎Cached28 ا کتبر 2016 ... رفع مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 +آموزش تصویری. شرکت اپل ... اگر با این مشکل مواجه شده اید، چند راه حل برای برطرف کردن این خطا وجود دارد. آموزش رفع مشکل هنگ کردن کیبورد آیفون در iOS 10 - سیبچه www.sibche.ir/1395/08/how-to-fix-keyboard-freezing-in-ios-10/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... برخی از کاربرانی که دستگاه های خود را به iOS 10 به روزرسانی کرده اند، گاهاً با مشکل گیر کردن کیبورد آیفون روبه رو شده اند. این مشکل که تنها در ... مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/27238470 28 ا کتبر 2016 ... مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش. شرکت اپل به طور پیاپی در تلاش است تا iOS 10 را ارتقا دهد و باگ های آن را برطرف کند اما هنوز ... موبایل باز - آموزش رفع مشکل هنگ کردن کیبورد آیفون در iOS 10 mobile-baz.blogfa.com/post/18‎Cachedموبایل باز - آموزش رفع مشکل هنگ کردن کیبورد آیفون در iOS 10 - - موبایل باز. ... iOS 10 به روزرسانی کرده اند، گاهاً با مشکل گیر کردن کیبورد آیفون روبه رو شده اند. مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/98E673123459‎Cached28 ا کتبر 2016 ... شرکت اپل به طور پیاپی در تلاش است تا iOS 10 را ارتقا دهد و باگ های آن را برطرف کند اما هنوز بسیاری از کاربران پس از بروزرسانی این سیستم عامل ... خبرگزاری آریا - مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد+ آموزش www.aryanews.com/.../مشکل-هنگ-کردن-کیبورد-در-iOS-10-حل-شد-آموزش شرکت اپل به طور پیاپی در تلاش است تا iOS 10 را ارتقا دهد و باگ های آن را برطرف کند اما هنوز بسیاری از کاربران پس از بروزرسانی این سیستم عامل با مشکل هنگ ... مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 حل شد - الف - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/141953389/‎Cachedشرکت اپل به طور پیاپی در تلاش است تا iOS 10 را ارتقا دهد و باگ های آن را برطرف کند اما هنوز بسیاری از کاربران پس از بروزرسانی این سیستم عامل با مشکل هنگ ... باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در iOS 9 - اپل اپس appleapps.ir/ios-9-bugs/‎Similarمن تبلت ایپد پرو ۱۲/۹ اینچی دارم از روزیکه به ios 10 اپدیتش کردم در قسمت .... برای حل مشکل آنتن دهی و آنتن دهی سیم کارت کافیه به قسمت general برید، بعد برید ..... من ایپد ایر ۲ رو به ios 9.2 اپدیت کردم ولی از وقتی اپدیت کردم کیبورد بعد از چند بار .... سلام ؛ ی مشکل جدید هم ب وجود اومد ؛ هنگ کردن روی درصد شارژ رو بیخیال شدم و ... رفع مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 +آموزش تصویری - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/...مشکل-هنگ-کردن-کیبورد-در-iOS-10-/آموزش-تصویری.html‎Cachedرفع مشکل هنگ کردن کیبورد در iOS 10 +آموزش تصویری. موضوع: موبایل ... اگر با این مشکل مواجه شده اید، چند راه حل برای برطرف کردن این خطا وجود دارد. راه کار ها: