مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۷ هم آتش گرفت

[ad_1]

پس از ادعای مردی مبنی بر آتش‌سوزی ماشینش به خاطر حضور آیفون ۷ و همان‌طور که سامسونگ به دلیل باتری‌های لیتیوم-یونی موجود در گلکسی نوت ۷ فراخوانی داده بود، آیفون ۷ نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، مردی استرالیایی می‌گوید که گوشی آیفونش ذوب و باعث آسیب رسیدن به ماشین شده است و اپل نیز در حال بررسی این گزارش است. این مرد می‌گوید هنگامی که از ساحل به ماشین خود برگشته، مشاهده کرده که دودی از ماشین بیرون می‌آید، به طوری که همه پنجره‌ها سیاه شده و او قادر نبوده داخل ماشین را ببیند. فیلمی که از این حادثه گرفته شده نشان می‌دهد صندلی‌های جلو و داشبورد ذوب شده و سوخته‌اند.

این مرد همچنین گفته است که آیفون ۷ از دست او نیفتاده و یا آسیب فیزیکی به آن وارد نشده است، همانند اتفاقی که برای مردی افتاد که از دوچرخه‌اش افتاده و دچار سوختگی ناشی از آتش گرفتن آیفون شده بود. او همچنین می‌گوید که از دستگاه دیگری غیر از دستگاه‌های اپل برای شارژ گوشی‌ خود استفاده نکرده است.

در این شرایط، سخنگوی اپل نیز گفته که شرکت در حال بررسی این شکایت است و در حالی که با مشتری خود در تماس است، موضوع را بررسی می کند.

سامسونگ، بزرگترین رقیب گوشی های هوشمند اپل، پس از اینکه بیش از ۱۰۰ دستگاه گلکسی نوت ۷ جرقه زدند و یا آتش گرفتند و در برخی موارد باعث آسیب و آتش‌سوزی و شدند، فراخوانی بین‌المللی برای جمع‌آوری این گوشی‌ها داد و همچنین دولت آمریکا و چندین خطوط هوایی حضور این گوشی‌ را در پروازها ممنوع کردند و برخی نیز از کیسه‌های مهار آتش به عنوان اقدامات احتیاطی هنگام گرم شدن گوشی‌های هوشمند استفاده کردند.

باتری‌های لیتیوم-یونی می توانند به دلیل آسیب فیزیکی یا گرمای بیش از حد برای مدت طولانی، منجر به آتش‌سوزی شوند. بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز مشکلاتی را با باتری‌های لیتیوم-یون خود تجربه کرده‌اند، هرچند اکثر قریب به اتفاق آنها فعلا بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آیفون ۷ بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد …بهترین بازی‎ها برای و پلاس بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاساختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار …قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر آیفون اخبار ، مشخصات ، قیمت خرید و تاریخ عرضه …مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل می‌توانیم به صراحت بگوییم که آیفون پلاس و پیکسل سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیسایت ایران جیب یک سایت اطلاع رسانی از قیمت طلا ، ارز ، خودرو و است و اخبار روز و قیمت خبرهایی جدید از گوشی آیفون عکسگوشی آیفون گوشی آیفون موبایل آیفون مشخصات گوشی آیفون عکس آیفون مقایسه آیفون با آیفون اس چه چیز هایی تغییر …مقایسه آیفون با آیفون اس چه چیز هایی تغییر کرده است ؟ ۵۰ دیدگاه ارسال شده توسط برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … آیفون تصویری سیم بندی پنل دانلودرمان سفربه دیارعشق جاوا،اندروید،ایفون…دانلود رماندانلودرمان سفربه دیارعشق جاوا،اندروید،ایفون،،تبلت،ایپد نگاه دانلودجدیدترین مطالب تکناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز دانلود نرم افزار برای آیفون و آیپددانلودآخریننسخهنرمافزاردانلود نرم افزار بصورت رایگان دانلود نرم افزار اجتماعی با ورژن اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس به آب داداخباراقا اینا سخته شرکت های مثل اپل و دیگره ما که اس ۳داریم تمام فامیل هم دارن باهم اول امد گلکسی نوت غول جدید سامسونگ بازار را به دست خواهد گرفت سامسونگ گلکسی نوت ۷ نمی توان از درخشش سامسونگ در حوزه ی گوشی های هوشمند امسال چشم خاوری در کانادا هم درگیر پرونده قضایی شد پرونده …خاوری در کانادا هم درگیر پرونده قضایی شد پرونده چندین میلیون دلاری خاوری و پسرشرویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا … الف اختلال در روند تولید ۳ میلیون تن محصول …در حالی که بامداد امروز خبر از کنترل و مهار آتش‌سوزی و انفجار در مجتمع پتروشیمی بوعلی نرگس آبادهاز همان سال که با نام حاج اسدالله لاجوردی و قاطعیت و شجاعتش در برابر عملیات وحشیانه دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار – …دانلوددوبلهفارسی انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر …ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و دربارهٔ زندگی و آثار غلامحسین ساعدی عکسدیروز، سه شنبه دی ماه، هفتاد و ششمین سالگرد تولد غلامحسین ساعدی، رمان‌نویس و نمایش یازدهم آذر خبر درپی جان باختن ۱۱ دختر نوجوان در آتش سوزی خوابگاه دانش آموزان در



لینک منبع :آیفون ۷ هم آتش گرفت

Images for آیفون ۷ هم آتش گرفت آیفون ۷ هم آتش گرفت - ایسنا www.isna.ir/news/95080100572/آیفون-۷-هم-آتش-گرفت‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پس از ادعای مردی مبنی بر آتش‌سوزی ماشینش به خاطر حضور آیفون ۷ و همان‌طور که سامسونگ به دلیل باتری‌های لیتیوم-یونی موجود در گلکسی نوت ۷ ... دومین آیفون ۷ هم آتش گرفت - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/07/.../second-iphone-7-exploded-and-make-a-car-firing/‎Cachedپس از فاجعه آتش سوزی های سریالی نوت ۷ سامسونگ،در دوران جالبی در حوزه گوشی های هوشمند زندگی می کنیم چرا که نوت ۷ در اینزمینه تنها نیست. به گزارش کلیک، در ... آیفون ۷ هم آتش گرفت | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/بخش-بازار...64/153247-آیفون-هم-آتش-گرفت 22 ا کتبر 2016 ... پس از ادعای مردی مبنی بر آتش‌سوزی ماشینش به خاطر حضور آیفون ۷ و همان‌طور که سامسونگ به دلیل باتری‌های لیتیوم-یونی موجود در گلکسی نوت ۷ ... تماشا کنید: آتش گرفتن آیفون 7 باعث سوختن یک خودرو شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../آتش-گرفتن-آیفون-7-باعث-سوختن-یک-خودرو-شد/‎Cached21 ا کتبر 2016 ... بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از آتش گرفتن آیفون 7 فردی با ... از این هم شاهد انتشار تصاویری از منفجر شدن باتری آیفون 7 پلاس و آسیب ... آیفون 7 آتش‌سوزی به راه انداخت | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../آیفون-7-آتش‌سوزی-به-راه-انداخت/‎Cached21 ا کتبر 2016 ... ظاهرا گوشی‌های هوشمند هم در دنیای خودشان مکتب‌های منحرفی به راه ... آیفون ۷ او آتش گرفته بود و در پی این آتش‌سوزی، لباس‌ها و بخش زیادی از داخل ماشین ... دومین آیفون ۷ هم آتش گرفت - باز خبر bazkhabar.ir/12827/دومین-آیفون-۷-هم-آتش-گرفت/ دومین آیفون ۷ هم آتش گرفت. کد خبر: 12827. ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۶. پس از فاجعه آتش سوزی های سریالی نوت ۷ سامسونگ،در دوران جالبی در حوزه گوشی های هوشمند زندگی می ... دومین آیفون ۷ هم آتش گرفت - onvansho onvansho.ir/result/دومین-آیفون-۷-هم-آتش-گرفت.html آیفون ۷ هم آتش گرفت پس از ادعای مردی مبنی بر آتش‌سوزی ماشینش به خاطر حضور آیفون ۷ . مهار آتش‌سوزی ایران خودروی تبریز قانون کارخانه ایران خودرو تبریز آتش ... آیفون 7 نیز درون یک خودرو آتش گرفت - فارنت farnet.ir/1395/07/163395/iphone-7-burned-too/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... اگر فکر می‌کنید گلکسی نوت 7 تنها گوشی هوشمندیست که آتش می‌گیرد شاید اشتباه می‌کنید. به تازگی خبر رسیده یک دستگاه آیفون 7 هم درون ... آیفون 7 هم یک خودرو را آتش زد! - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/33405/آیفون-7-هم-یک-خودرو-را-آتش-زد!/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... سامسونگ به علت نقص فنی نوت 7 زیر فشار رسانه‌ها له می‌شد که آیفون 7 هم آتش گرفت و همه رسانه‌ها را متوجه خود کرد. ظاهرا پرچمدار اپل دیروز در یک خودرو ...