مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تکنولوژی جدید پاناسونیک ؛ انتقال داده از طریق لمس انسان

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از زومیت، نمونه اولیه این محصول شامل وسیله‌ای است که اطلاعات را می‌تواند تا سرعت ۱۰۰ کیلوبیت بر ثانیه و از طریق امواج رادیویی و با استفاده از پوست انسان منتقل کند.

این محصول در نمایشگاه تکنولوژی Ceatec در ژاپن و در رنگ‌های مختلف در معرض نمایش قرارگرفته است.

به‌طور مثال در یکی از این محصول‌ها، بازدیدکنندگان می‌توانستند با این دستگاه یک توپ رنگی را در دست بگیرند، سپس از طریق لمس کردن سنسوری که به یک لامپ LED متصل است، رنگ این لامپ به رنگ توپ تغییر می‌یافت.

آزمایش‌ها بسیار ساده، ولی نشان می‌دادند که این تکنولوژی خیلی خوب عمل می‌کند. پاناسونیک در نظر دارد از این تکنولوژی برای کاربردهای روزمره زیادی بهره بگیرد. به‌طور مثال با یک دست دادن ساده اگر بخواهید اطلاعات تماس شما به‌طرف مقابل منتقل شود یا از طریق دست زدن به در، خودبه‌خود باز شود.

در حال حاضر چنین تکنولوژی آن‌قدر کوچک نیست که در یک ساعت یا موبایل جا شود. اما پاناسونیک اطمینان دارد در آینده‌ای نزدیک می‌تواند چنین تکنولوژی را کوچک‌تر کند تا برای عموم قابل‌ استفاده باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ و …در دوره ای که اطلاعات می توانند از طریق شبکه های متصل در سراسر جهان در یک چشم بر هم زدن عکس های جدیدترین بازی های کامپیوتریعکس های بازی اکشن بازدید عکس های بسیار جدید از بازی بسیار جدید نکاتی برای انتخاب بهتر در خرید گوشی تلفن برای …از آنجایی که امروزه گوشی‌های تلفن به دو صورت بی سیم و رومیزی در بازار موجود هستند، پس آیا می دانستید سیم کارت هدیه ی ایرانسل محدودیت …او به خبرنگار ایسنا گفت دقیقاً ماه گذشته برای استفاده از خدمات اینترنتی خواستم از سیم لینکدونی سافت هواوی از تکنولوژی جدید باتری های لیتیوم یون مجهز به گرافن خود، با طول عمر برابر نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتآموزش کامپیوتر،ترفندهای کامپیوتریانواع ویروس های کامپیوتریترفند های کامپیوترترفندهای کامپیوتری آموزش کامپیوتر آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیازآموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس مواردی مهم و پرکاربرد برای شما که از موبایل استفاده …مواردی مهم و پرکاربرد برای شما که از موبایل استفاده می کنیدبررسی تخصصی ایده‌آلی برای فردا ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات



لینک منبع :تکنولوژی جدید پاناسونیک ؛ انتقال داده از طریق لمس انسان

تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ... - زومیت www.zoomit.ir/.../panasonic--technology-transmitting-data-human-touch/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... پاناسونیک تکنولوژی جدیدی را معرفی کرده است که از طریق لمس توسط بدن انسان اطلاعات رد و بدل بشود. تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ... - تکنومون technomon.com/.../تکنولوژی-جدید-پاناسونیک-انتقال-داده-از-طریق-لمس-انسان-را-ممکن-می-کند‎Cached11 ا کتبر 2016 ... پاناسونیک تکنولوژی جدیدی را معرفی کرده است که از طریق لمس توسط بدن انسان اطلاعات رد و بدل بشود. - تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن می ... www.khabarazma.com/211048 پاناسونیک نوعی سیستم انتقال داده را گسترش داده است که اطلاعات از طریق تماس و لمس انسان، منتقل می شود. تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن ... - خانه share4u.ir/?p=40043 تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن می‌کند. پاناسونیک نوعی سیستم انتقال داده‌ را گسترش داده است که اطلاعات از طریق تماس و لمس انسان، ... تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن می‌کند links.downloadina.net/link-31.html 11 ا کتبر 2016 ... نمونه اولیه این محصول شامل وسیله‌ای است که اطلاعات را می‌تواند تا سرعت ۱۰۰ کیلوبیت بر ثانیه و از طریق امواج رادیویی و با استفاده از پوست انسان ... انتقال داده از طریق لمس انسان تکنولوژی جدید پاناسونیک | - قطره www.ghatreh.com/news/.../انتقال-داده-طریق-لمس-انسان-تکنولوژی-جدید-پاناسونیک‎Cached11 ا کتبر 2016 ... پاناسونیک نوعی سیستم انتقال داده را گسترش داده است که اطلاعات از طریق تماس و لمس انسان، منتقل می شود. - به گزار. تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن ... - قطره www.ghatreh.com/news/.../تکنولوژی-جدید-پاناسونیک-انتقال-داده-طریق-لمس-انسان-ممکن-کند 11 ا کتبر 2016 ... پاناسونیک نوعی سیستم انتقال داده را گسترش داده است که اطلاعات از طریق تماس و لمس انسان، منتقل می شود. - ساعت 22:00Ø. تکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن می‌کند ... 22t.ir/تکنولوژی-جدید-پاناسونیک-انتقال-داده-ا/‎Cachedتکنولوژی جدید پاناسونیک انتقال داده از طریق لمس انسان را ممکن می‌کند. ترجمه متن از فارسی به انگلیسی , متن فارسی با ترجمه انگلیسی دارالترجمه ایرانیان , ترجمه ... تکنولوژی جدید پاناسونیک ؛ انتقال داده از طریق لمس انسان – فروشگاه ... foroshgahsazan.ir/تکنولوژی-جدید-پاناسونیک-؛-انتقال-داده/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از زومیت، نمونه اولیه این محصول شامل وسیله‌ای است که اطلاعات را می‌تواند تا سرعت ۱۰۰ کیلوبیت بر ثانیه و از طریق امواج ... فناوری جدید: انتقال داده از طریق لمس! - ماهان نت old.mahannet.ir/panasonic-new-technology-data-transfer-by-human-touch/‎Cachedشرکت پاناسونیک ، نوعی سیستم انتقال داده تولید کرده که با استفاده از آن می‌توان از طریق لمس ... این محصول امکان انتقال اطلاعات را تا سرعت 100 کیلوبایت بر ثانیه داشته. ... کارمندان پاناسونیک با استفاده از پوست بدن انسان، داده‌ها را انتقال می‌دهند.