مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت هوشمند سونی رونمایی شد

[ad_1]

وب سایت ترنجی: امروز سونی نسخه‌ی جدید ساعت FES Watch را با طراحی جدید معرفی کرد. FES Watch U به یک صفحه‌نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) مجهز شده و با گوشی‌تان جفت می‌شود. جالب است بدانید که این ساعت‌هوشمند به یک صفحه‌نمایش e-ink انعطاف‌پذیر مجهز شده است؛ این صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر می‌تواند امکانات تازه‌ای را برای ساعت‌های هوشمند به ارمغان بیاورد.

 

 سونی از ساعت‌هوشمند جدید خود با صفحه‌نمایش جوهر الکترونیکی بر روی ساعت و بند رونمایی کرد

سونی به‌عنوان شرکتی که می‌خواهد به جنبه‌ی مد ساعت اهمیت دهد، از نام FES برای این ساعت استفاده می‌کند. ساعت‌هوشمند جدید سونی دارای یک دکمه برای استفاده است و به‌همین دلیل، ممکن است این ساعت با سلیقه‌ی بعضی از کاربران یکی نباشد. به‌دلیل وجود صفحه‌نمایش e-ink یا جوهر الکترونیکی، بند این ساعت از یک بند چرمی سنتی، پلاستیکی یا پارچه‌ای ضخیم‌تر است.

برای مدل سیاه این دستگاه، سونی از مواد با کییفیت عالی، مانند فولاد و شیشه‌ی یاقوت کبود برای بدنه‌ی ساعت استفاده می‌کند و دیگر مدل‌های آن، دارای شیشه است. با وجود صفحه‌نمای جوهر الکترونیکی، باتری ساعت‌هوشمند FES Watch U تا سه هفته دوام می‌آورد. همچنین این ساعت، ضدآب است و در زیر آب نیز کار می‌کند.

سونی، این ساعت را با ۱۲ واچ فیس و بند مختلف عرضه خواهد کرد و شما خواهید توانست تا ۲۴ طرح مختلف را بر روی ساعت خود ذخیره کنید. به‌نظر نمی‌رسد که سونی قصد داشته باشد تا این ساعت‌هوشمند را در خارج از کشور ژاپن عرضه کند. با این حال، سونی کمپینی را راه‌اندازی کرده است تا نظر مردم را درباره‌ی این ساعت بپرسد و ببیند که آیا مردم، علاقه‌مند به خرید آن هستند.


[ad_2]
لینک منبع
عبارات مرتبط به مطلب ساعت هوشمند سونی رونمایی شد
updater

عبارات مرتبط



لینک منبع :ساعت هوشمند سونی رونمایی شد

ساعت هوشمند سونی رونمایی شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/379302/ساعت-هوشمند-سونی-رونمایی-شد‎Cached30 آگوست 2016 ... امروز سونی نسخه‌ی جدید ساعت FES Watch را با طراحی جدید معرفی کرد. FES Watch U به یک صفحه‌نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) مجهز شده و با ... Images for ساعت هوشمند سونی رونمایی شد رونمایی از ساعت هوشمند FES Watch U سونی با نمایشگر جوهر ... - تک بوک www.techbook.ir/.../رونمایی-از-ساعت-هوشمند-fes-watch-u-سونی-با-نمایشگر-جوهر-الکترونیکی‎Cached30 آگوست 2016 ... نسخه‌ی جدیدی از ساعت FES Watch سونی با طراحی جدید و بسیار زیبا رونمایی شد. ساعت FES Watch U دارای نمایشگر جوهر الکترونیکی (e-ink) است ... ساعت هوشمند سونی رونمایی شد | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/06/ساعت-هوشمند-سونی-رونمایی-شد/ 30 آگوست 2016 ... امروز سونی نسخه‌ی جدید ساعت FES Watch را با طراحی جدید معرفی کرد. FES Watch U به یک صفحه‌نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) مجهز شده و با ... دومین ساعت هوشمند سونی رونمایی شد - کانون فرهنگی آموزش قلم چی https://www.kanoon.ir/Article/.../دومین-ساعت-هوشمند-سونی-رونمایی-شد‎Cached8 جولای 2013 ... ساعت های هوشمند یکی از لوازم الکترونیکی پوشیدنی بسیار پرطرفدار هستند.سونی نیز برای تصاحب بازار این لوازم پر فروش اقدام به تولید دومین ... ساعت هوشمند جدید سونی Three Hands Square رونمایی شد | شهر ای تی | 30tyit.ir/.../ساعت-هوشمند-جدید-سونی-three-hands-square-رونمایی-شد/‎Cached3 جولای 2017 ... حدود دو سال پیش بود که سونی ساعت آنالوگی همراه با برخی ویژگی‌های مدرن معرفی کرد. اکنون سونی نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند Wena را با نام Three ... سونی نسل جدید ساعت هوشمند FES را در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. xperian.ir/سونی-نسل-جدید-ساعت-هوشمند-fes-را-در-نمایشگ/‎Cached7 ژانویه 2017 ... سونی مدت هاست که در حال توسعه نسل جدیدی از ساعت های هوشمند خود موسوم به ... جدید ساعت هوشمند FES با طرح های جدیدی که برای اولین بار رونمایی شده ... دومین ساعت هوشمند سونی رونمایی شد - راسخون https://rasekhoon.net/.../دومین-ساعت-هوشمند-سونی-رونمایی-شد/‎Cached7 جولای 2013 ... به تازگی ساعت جدید هوشمندی با نام اسمارت واچ 2 رونمایی شده است. دومین ساعت هوشمند سونی رونمایی شد - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز ... www.momtaznews.com/دومین-ساعت-هوشمند-سونی-رونمایی-شد/‎Cached7 جولای 2015 ... به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،ساعت های هوشمند یکی از لوازم الکترونیکی پوشیدنی بسیار پرطرفدار می باشند.سونی نیز برای تصاحب بازار این ... نسل سوم ساعت هوشمند سونی معرفی شد/ تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../نسل-سوم-ساعت-هوشمند-سونی-معرفی-شد-تصاویر‎Cached4 سپتامبر 2014 ... نسل سوم ساعت هوشمند سونی معرفی شد/ تصاویر ... محصول در کنار دیگر محصولاتش از نسل جدید ساعت هوشمند SamrtWatch3 نیز رونمایی کرده است.