مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان

[ad_1]

یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ۲۰۲۰ در ۱۰ شهر آمریکایی و آسیایی راه اندازی کند.

به گزارش مشرق، داگ پارکر، مدیر عملیاتی شرکت nuTonomy به خبرگزاری فرانسه گفت: این شرکت قصد دارد سال آینده تاکسیهای خودران را در سه کشور آسیایی دیگر آزمایش کند.

وی گفت: مکانهای آزمایش تا سه ماه آینده اعلام خواهند شد.
 

این شرکت هفته گذشته نخستین سرویس تاکسی خودران جهان را در قالب یک آزمایش محدود برای افرادی که به یک مرکز تحقیقاتی در سنگاپور دعوت شده بودند، آغاز کرد.

 

شرکت nuTonomy قصد دارد فعالیت تاکسیهای خودران را در خاورمیانه، آمریکا و انگلیس آزمایش کند.

 

بیش از ده‌ها نفر در سنگاپور سواری در تاکسیهای خودرانی که در یک مسیر محدود پیرامون موسسات فناوری و علمی خارج از منطقه تجاری مرکزی حرکت دارند را امتحان کرده اند.
 

مدیر عملیاتی nuTonomy در این باره گفت: به نظرم افراد از سواری در خودرویی که خودش رانندگی می کند، کاملا هیجان زده هستند و اگرچه ممکن است در ابتدا دچار وحشت شوند اما پس از طی اندکی از مسیر، کاملا لذت می برند.

 

خودروی تحت آزمایش یک خودروی برقی میتسوبیشی است که در آن تغییراتی داده شده است و مسافتی به طول چهار کیلومتر را می پیماید. سفرهایی که با این خودرو انجام می شوند از طریق برنامه تلفن هوشمند nuTonomy رزرو می شوند و در حال حاضر تنها از طریق دعوت امکان پذیرند.
 
پنج خودروی آزمایشی دیگر ماه آینده به ناوگان تاکسیهای خودران nuTonomy اضافه می شوند.


این تاکسیها که به لیزر پیشرفته، رادار و دوربین مجهز هستند، تاکنون در میان اتوبوسها حرکت کرده و در خطوط عابرپیاده حرکتشان آهسته شده و با صحنه‌های خیابانی برنامه ریزی نشده تطبیق یافته اند.


شرکت nuTonomy در اجرای این طرح آزمایشی از حمایت کامل دولت سنگاپور برخوردار بوده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ...30 آگوست 2016 ... عصر خودرو- یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این ...یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ۲۰۲۰ در ۱۰ شهر ...یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ۲۰۲۰ در ۱۰ شهر ...30 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ...صر خودرو- یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال 2020 ...یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ۲۰۲۰ در ۱۰ شهر ...یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ۲۰۲۰ در ۱۰ شهر ...30 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ...یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ۲۰۲۰ در ۱۰ شهر ...
updater

عبارات مرتبط



لینک منبع :راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان

راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان - ایسنا www.isna.ir/news/.../راه-اندازی-خدمات-تاکسی-های-خودران-در-۱۰-شهر-جهان 30 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ... خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان - اخبار خودرو www.donyayekhodro.com/?p=172874‎Cached30 آگوست 2016 ... ... در ۱۰ شهر آمریکایی و آسیایی راه اندازی کند. در حال حاضر این شرکت سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده است. عصر خودرو - راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان www.asrekhodro.com/.../راه-اندازی-خدمات-تاکسی-های-خودران-در-10-شهر-جهان‎Cached30 آگوست 2016 ... عصر خودرو- یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این ... راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../راه-اندازی-خدمات-تاکسی-های-خودران-در-۱۰-شهر-جهان 30 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ... الف - راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان alef.ir/vdcb9zbf0rhbw8p.uiur.html?38txt‎Cached31 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ... راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-304481.html‎Cached31 آگوست 2016 ... ایسنا نوشت: داگ پارکر، مدیر عملیاتی شرکت nuTonomy به خبرگزاری فرانسه گفت: این شرکت قصد دارد سال آینده تاکسیهای خودران را در سه کشور ... راه اندازی خدمات تاکسی های خودران در ۱۰ شهر جهان - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201683020101130998.html 30 آگوست 2016 ... یک شرکت نرم افزاری آمریکایی که سنگاپور را به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال ... برچسب ها - تاکسیهای خودران - پدال نیوز https://pedalnews.ir/fa/tag/1/تاکسیهای%20خودران برچسب ها - تاکسیهای خودران. fr_head. برچسب: تاکسیهای خودران. راه اندازی خدمات تاکسی‌های خودران در ۱۰ شهر جهان. به عنوان نخستین مکان آزمایش تاکسیهای خودران ... خدمات تاکسی های خودران در 10 شهر جهان - فرهنگ نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24473456 30 آگوست 2016 ... خدمات تاکسی های خودران در 10 شهر جهان ... انتخاب کرده، امیدوار است خدمات این تاکسیها را تا سال 2020 در 10 شهر آمریکایی و آسیایی راه اندازی کند. راه اندازی خدمات تاکسی های خودران در ۱۰ شهر جهان - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/راه_اندازی_خدمات_تاکسی_های_خودران_در_۱۰_شهر_جهان راه اندازی خدمات تاکسی های خودران در ۱۰ شهر جهان ... دانلود امید جهان امید جهان امید جهان امید جهان امید جهان امید ... دانلود نصب و راه اندازی پچ پنل (Patch Panel)- قسمت چهارم.