مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد

[ad_1]

اگر دنبال یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و در عین حال ارزان هستید، «اس‌کم» (sCam) بهترین گزینه خواهد بود. این دوربین که فقط 60 دلار قیمت دارد از نظر ویژگی‌های فنی، شباهت زیادی به دوربین‌های معروف گو‌پرو دارد.

به گزارش مشرق، اس‌کم می‌تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند. این دوربین ضدآب بوده و تا 30 متر زیر آب می‌توان از آن استفاده کرد. باتری شارژی این دوربین نیز تا دو ساعت کار می‌کند.

 

دوربین اس‌کم فقط 50 گرم وزن دارد و از یک کارت حافظه 64 گیگابایتی به‌صورت پیش‌فرض برخوردار است. به دلیل اندازه کوچک این دوربین، صفحه‌نمایش آن نیز دو اینچی است.این دوربین از قابلیت اتصال به شبکه از طریق وای‌فای برخوردار است، به‌این‌ترتیب براحتی می‌توان فایل‌های تصویری آن را دریافت کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


updater

عبارات مرتبط



لینک منبع :ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد

ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../ارزان‌ترین-دوربین-4K-دنیا-به-بازار-آمد‎Cached29 آگوست 2016 ... تصویر ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد. به گزارش جام جم آنلاین ، اس‌کم می‌تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند. ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../ارزان‌ترین-دوربین-4k-دنیا-به-بازار-آمد‎Cached30 آگوست 2016 ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد. اگر دنبال یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و در عین حال ارزان هستید، «اس‌کم» (sCam) بهترین ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد payeshonline.com/news/.../ارزان‌ترین-دوربین-K-دنیا-به-بازار-آمد‎Cached29 آگوست 2016 ... ارزان‌ترین دوربین ۴K دنیا به بازار آمد. فناوری | دوشنبه ... اس‌کم می‌تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند. این دوربین ضدآب ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - دولت بهار www.dolatebahar.com/view/.../ارزان‌ترین-دوربین-4K-دنیا-به-بازار-آمد- 29 آگوست 2016 ... جام جم نوشت: اس‌کم می‌تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند . این دوربین ضدآب بوده و تا 30 متر زیر آب می‌توان از آن استفاده ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - رازق www.razegh.com/fa/news214963.aspx 29 آگوست 2016 ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد. اگر دنبال یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و در عین حال ارزان هستید، «اس‌کم» (sCam) بهترین ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/ارزان‌ترین-دوربین-4K-دنیا-به-بازار-آمد/3475538 به گزارش صبحانه، اس کم می تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند. این دوربین ضدآب بوده و تا 30 متر زیر آب می توان از آن استفاده کرد. ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - پایش | دمادم https://damadam.ir/news/ارزان‌ترین-دوربین-4K-دنیا-به-بازار-آمد/3466575 ارزان ترین دوربین ۴K دنیا به بازار آمد. اگر دنبال یک دوربین ... اس کم می تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند. این دوربین ضدآب بوده و تا 30 ... جام‌جم آنلاین - ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../ارزان-ترین-دوربین-4K-دنیا-به-بازار-آمد‎Cached29 آگوست 2016 ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد. اگر دنبال یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و در عین حال ارزان هستید، «اس‌کم» (sCam) بهترین ... ارزان‌ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد – فروشگاه ساز رایگان فارسی foroshgahsazan.ir/ارزان‌ترین-دوربین-4k-دنیا-به-بازار-آمد/‎Cached29 آگوست 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، اس‌کم می‌تواند تصاویری با کیفیت 4k و نیز 2k،Full HD و HD تهیه کند. این دوربین ضدآب بوده و تا 30 متر زیر آب می‌توان از ... ارزان ترین دوربین 4K دنیا به بازار آمد - سایت خبری تحلیلی اندیشه ها tnews.ir/news/cb5c69502677.html 29 آگوست 2016 ... سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: اگر دنبال یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و در عین حال ارزان هستید، «اس کم» (sCam) بهترین گزینه خواهد ...