مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد

[ad_1]

اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد

زمانی که تسلا اوایل امسال مدل 3 را در فرم پروتوتایپ رونمایی کرد، کابین خودرو بسیار خالی به نظر می‌رسید و هیچ نوع نشان‌دهنده، سوئیچ و یا اهرم مرسومی وجود ندارد.

مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک اعلام کرده که خودروی مذکور ۳۵ هزار دلار قیمت داشته و می‌تواند با یک بار شارژ کامل ۳۴۶ کیلومتر را طی کند. محدوده‌ی شارژدهی خودرو حداقل ۳۴۶ کیلومتر خواهد بود اما تسلا امیدوار است تا زمان عرضه این مقدار را افزایش بدهد.

تمامی خودروهای مدل ۳ از شبکه‌ی سوپرشارژ تسلا پشتیبانی خواهند کرد. ماسک می‌گوید تا سال ۲۰۱۷ تعداد سوپرشارژها به ۷۲۰۰ عدد خواهد رسید که دو برابر تعداد کنونی است.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را به خود جلب کرده است.زمانی که تسلا اوایل امسال مدل 3 را در فرم پروتوتایپ رونمایی کرد، کابین خودرو بسیار خالی به نظر میرسید و هیچ نوع نشاندهنده، سوئیچ و یا اهرم مرسومی وجود ندارد.24 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را به خود جلب کرده است.3 سپتامبر 2016 ... nاولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شدn n زمانی که تسلا اوایل امسال مدل 3 را در فرم پروتوتایپ رونمایی کرد، کابین خودرو ...31 آگوست 2016 ... برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را به خود جلب کرده است.31 آگوست 2016 ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد. دانش > فناوری - برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که ...برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را به خود جلب کرده است.10 سپتامبر 2016 ... برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را به خود جلب کرده است.31 آگوست 2016 ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد تکنولوژی - برای نخستین بار تصویر و عکسی از کابین تسلا مدل۳ در خیابان درز کرده ...31 آگوست 2016 ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شددانش > فناوری - برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر ...


کلماتی برای این موضوع

اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شداولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد برای اولین بار تصویری از اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد…فن آوری و مهندسیاولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد برای اولین اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد اولین تصویری که از داخل اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شداولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد اولین تصویری که از داخل اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شداولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد که از داخل خودروی نهایی اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شدبرای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران سیستم دفاعی جدید در خودروی تسلا واضحسیستمدفاعیجدیددرخودرویاولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد برای اولین بار تصویری از نمای داخل رانا نمایداخلرانااولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد برای اولین بار تصویری از دستگاه نانو شستشوی تجهیزات پزشکی بومی‌سازی شد…فن آوری و مهندسیجشن تجلیل از رتبه های برتر نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس ۴۸ …نخستینتصاویرازخودرویبه نظر می رسد که فولکس واگن میلادی از طرح مفهومی تصاویر از خودروی



لینک منبع :اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد

اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/574174/science/technology‎Cached31 آگوست 2016 ... برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را به خود جلب کرده است. اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد - تلگرامی webloge.top/news/261800 31 آگوست 2016 ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد. دانش > فناوری - برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که ... نخستین عکس و تصویری که از درون ماشین نهایی تسلا مدل۳منتشر شد ... www.serze.com/نخستین-تصویری-درون-ماشین-نهایی-تسلا-1683275/‎Cached31 آگوست 2016 ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد تکنولوژی - برای نخستین بار تصویر و عکسی از کابین تسلا مدل۳ در خیابان درز کرده ... آیسوم - خودروی - دارویی aysoom.ir/tag/خودروی.html?start=40 خودروی الکتریکی فولکس که در ۱۵دقیقه ۸۰درصد شارژ می‌شود /خیز برای طی ۵۰۰کیلومتر با یک‌بار شارژ ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد. خبری – برگه 320 – خبر های روز ahleiran.ir/?paged=320‎Cached31 آگوست 2016 ... برگزیده تصویری مراسم رونمایی از ساعت هوشمند سامسونگ گی‌یراس3 در IFA 2016 ... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد. آگوست 2016 – خبری mw-zander.in/2016/08/‎Cached31 آگوست 2016 ... ارسال شده در آگوست 31, 2016 دسته‌ها خبریبرچسب‌ها ????????? برای اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد دیدگاهی بنویسید ... World | MOHAK | محاک - Part 7292 mohak.ir/tag/world/page/7292/ اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد خبر آنلاین {$excerpt:n}. ادامه نوشته » ... درخواست عجیب تاج از خبرنگاران برای سوال از وزیر - سایت خبری ... www.tabnak.ir/fa/.../درخواست-عجیب-تاج-از-خبرنگاران-برای-سوال-از-وزیر 25 آوریل 2016 ... رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که «آیا درست است که وزیر ورزش برای ریاست فدراسیون فوتبال بر روی ... آخر و عاقبت فیش‌های نجومی چه شد؟ اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد ... - ماشین باز carbaz.loger.ir/.../اولین-تصویری-که-از-داخل-خودروی-نهایی-تسلا-مدل۳منتشر-شد-خبرآنلاین‎Cachedاولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد - خبرآنلاین. 31 آگوست 2016 ... برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل۳ در خیابان منتشر شده که نظر . آگوست 2016 – خبری pharmatums90.ir/?m=201608‎Cached31 آگوست 2016 ... ستاره ۲۷ ساله ارمنستانی که پس از درخشش در بوروسیادورتموند با اصرار ژوزه مورینیو و .... اولین تصویری که از داخل خودروی نهایی تسلا مدل۳منتشر شد.