مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!ثبت رکورد گینس

[ad_1]

بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس

بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان در سازمان انرژی لابراتوار ملی Oak Ridge آمریکا و با همکاری شرکت بوئینگ، با نام trim-and-drill tool توسط چاپگر مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

این محصول جدید برای ساخت بال هواپیمای جدید جت مسافربری ۷۷۷X شرکت بوئینگ طراحی شده و در ساخت آن از فیبرکربن و مواد کامپوزیت ترموپلاستیک ABS استفاده شده است.

نکته قابل توجه در مورد بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان این است که ساخت آن فقط ۳۰ ساعت و با هزینه کمتر نسبت به نمونه های معمولی تولید می شود.

طول این بال ۵.۳ متر، عرض آن ۱.۶۷ متر و ارتفاع آن۵۷ سانتیمتر است.

در مجموع می توان گفت که طول آن به اندازه یک ماشین شاسی بلند بزرگ و وزن آن تقریبا ۷۴۸.۴۲ کیلوگرم است.

در همین حال یکی از مدیران ارشد بوئینگ اعلام کرد، ساخت بال هواپیما ۷۷۷X با روش های فعلی، هزینه بیشتر و ساخت آن به صورت معمول ۳ ماه به طول می انجامد که با بکارگیری فناوری چاپگر سه بعدی در ساخت بال های جدید ۷۷۷X می توان در هزینه کارگر و تولید، زمان و انرژی صرفه جویی کرد.

همچنین به کارگیری فناوری چاپگر سه بعدی به عنوان بخشی از سیاست های کلان شرکت بوئینگ در ساخت قطعات هواپیما محسوب می شود.

قرار است تولید هواپیمای ۷۷۷X از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز و اولین مدل تکمیل شده آن در سال ۲۰۲۰ میلادی تحویل شرکت های هواپیمایی شود.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد! ... توسط چاپگر مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد! ... tool توسط چاپگر مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. ... نکته قابل توجه در مورد بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان این است که ساخت آن فقط ۳۰ ساعت و با ...nبزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینسn n بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان در سازمان انرژی لابراتوار ملی Oak Ridge آمریکا ...31 آگوست 2016 ... بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس دانش > فناوری - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر،بزرگ ترین ...31 آگوست 2016 ... بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس. به گزارش مهر،بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان که با فناوری چاپگر ...30 آگوست 2016 ... بوئینگ ساخت. ثبت رکورد گینس بزرگترین پرینت سهبعدی جهان ... متخصصان بوئینگ با همکاری آزمایشگاه ملی Oak Ridge رکورد جدیدی را در پرینت سهبعدی بزرگترین قطعه یکپارچه بهثبت رساندند. به گزارش وبسایت دیجیتال ترندز، محصول پرینت شده ابزاری است که “Trim-and-Drill” نام دارد و از آن در تولید ...31 آگوست 2016 ... گینس رکورد شد!/ثبت ساخته بعدی سه چاپگر با که یکپارچه قطعه بزرگترین.بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس.31 آگوست 2016 ... تولید فناوری غروب چهارشنبه دهم شهریور ماه 1395 خبر بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس.


کلماتی برای این موضوع

بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد و در کتاب رکوردهای گینس بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت رکورد گینس بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت رکورد گینس بزرگ ترین محصول بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان در سازمان انرژی لابراتوار ملی آمریکا و با همکاری بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت …بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت رکورد گینسدانش فناوری به بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان که با فناوری چاپگر سه بعدی تولید شده بر روی یک هواپیمای بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت سه بعدی جهان که با بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت رکورد پرداخت حقوق فرهنگیان یکپارچه شد حقوقفرهنگیانیکپارچهشدپرداخت حقوق فرهنگیان یکپارچه شد ساخت موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین شبکه آزمایشی جهان… فوکویاما با بزرگترین قدرتمند جت که نخستین پرواز خود را سه سال قیمت امروز چاپگر سایت قیمت قیمتامروزچاپگربزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شدثبت رکورد گینس با چاپگر سه بعدی



لینک منبع :بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!ثبت رکورد گینس

بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد ... www.khabaronline.ir/detail/574172/science/technology‎Cached31 آگوست 2016 ... بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس. دانش > فناوری - به گزارش مهر،بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان که با ... Images for بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد ... www.khabarist.com/e/3362193 30 آگوست 2016 ... متن خلاصه متن برجسته. بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ ثبت رکورد گینس. منبع خبر: خبر آنلاین. سه شنبه 10 شهریور ... بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد ... khabarfarsi.com/u/24528730 31 آگوست 2016 ... بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد گینس. به گزارش مهر،بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان که با فناوری چاپگر ... بزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت رکورد ... www.ghatreh.com/.../بزرگترین-قطعه-یکپارچه-چاپگر-بعدی-ساخته-ثبت-رکورد-گینس 31 آگوست 2016 ... به گزارش مهر،بزرگ ترین محصول سه بعدی جهان که با فناوری چاپگر سه ... مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. ثبت رکورد گینس بزرگ‌ترین پرینت سه‌بعدی جهان - نکته آنلاین https://nokteonline.com/.../ثبت-رکورد-گینس-بزرگ‌ترین-پرینت-سه‌بعدی-جهان 31 آگوست 2016 ... ثبت رکورد گینس بزرگ‌ترین پرینت سه‌بعدی جهان ... رکورد جدیدی را در پرینت سه‌بعدی بزرگ‌ترین قطعه یکپارچه به‌ثبت ... در ساخت این محصول 748.42 کیلوگرمی از مواد کامپوزیت ترموپلاستیکی ... پس از این نیز در پرینت سه‌بعدی محصولی که یک خودرو و خانه ادغام شده در .... ساخت گران ترین «بستنی» دنیا با طلا. آخرین اخبار چاپگر سه بعدی قطعات ماشین - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/چاپگر-سه-بعدی-قطعات-ماشین‎Cachedبزرگترین قطعه یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ ... trim-and-drill tool توسط چاپگر مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. آگوست 2016 – خبری mw-zander.in/2016/08/‎Cached31 آگوست 2016 ... بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ ... توسط چاپگر مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. خبر گزاری ایرسا نیوز » 2016 » آگوست www.irsanews.com/date/2016/08/page/10 بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ ... trim-and-drill tool توسط چاپگر مجهز به فناوری سه بعدی رونمایی شد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. رژیم از شنبه!/عکس روز نشنال جئوگرافیک از صبحانه یک ماهی – چت ... چتروم.net/رژیم-از-شنبهعکس-روز-نشنال-جئوگرافیک-از-2/‎ ارسال شده در سپتامبر 5, 2016 نویسنده mojtabaدسته‌ها خبریبرچسب‌ها ? ... پیشین نوشته قبلی: بزرگترین قطعه‌ یکپارچه که با چاپگر سه بعدی ساخته شد!/ثبت ...