مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات

[ad_1]

خبرگزاری مهر: نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، روز گذشته توضیحاتی را در خصوص نحوه تفکیک ترافیک داخلی از خارجی بر روی این شبکه ملی ارایه داد.

 

 چگونگی تفکیک ترافیک داخلی در شبکه ملی ارتباطات اعلام شد

 

وی اظهار کرد که در هفته جاری سامانه ای جهت تفکیک ترافیک ارتباطی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت راه اندازی خواهد شد.

جهانگرد گفت در هنگام استفاده از شبکه ملی اطلاعات، کاربران از استفاده خود از این شبکه و یا اینترنت مطلع نمی شوند، اما رگولاتوری این مورد را بطور دقیق پایش می کند و اپراتورهای اینترنتی با راه اندازی سامانه آنلاین، میزان ترافیک داخلی و خارجی کاربران را اعلام خواهند کرد.

جهانگرد در مورد استفاده از اینترنت بین المللی نیز گفت: شبکه ملی اطلاعات در اغلب کشورهای توسعه یافته وجود دارد. تعریف این شبکه در حوزه اینترنت درست مانند این است که شبکه تلفن در کشور وجود دارد و کاربران می‌توانند هم شماره بین الملل را با آن بگیرند و هم تماس داخلی داشته باشند. به محض اینکه کاربر در کامپیوتر خود آدرس مورد نظر خود را وارد می کند، معلوم می شود که این ترافیک باید در داخل کشور باشد یا بیرون از ایران و چنانچه در داخل باشد، بر روی شبکه ملی اطلاعات مدیریت می شود. شبکه ملی اطلاعات این اجازه را می دهد که ذخیره و بازیابی اطلاعات در سطح جغرافیای کاربر، تشخیص داده شده و نزدیکترین مسیر انتخاب شود. این موضوع سرعت و دسترسی به دیتا را بهتر کرده و قیمت را کاهش می دهد.

جهانگرد تاکید کرد که هیچ مانعی برای ارتباط بین الملل در اینترنت وجود ندراد و در شبکه ملی اطلاعات ارتباطات با کیفیت بهتر در داخل و نیز تداوم ارتباطات در سطح بین الملل از طریق دروازه های ورودی کسب می شود.

وی در خصوص منافع اقتصادی شبکه ملی اطلاعات افزود: از نظر اقتصادی نیز انتقال این حجم ترافیک دیتا به داخل کشور و نیز انتقال میزبانی سایتها به داخل، کاهش قیمت شبکه انتقال را به همراه خواهد داشت و کاربر می‌تواند برای مثال یک فیلم و یا یک فایل را سریعتر، با کیفیت بهتر و قیمت ارزان تر در اختیار گیرد.

جهانگرد همچنین از انتقال تمامی ارگانها روی شبکه ملی خبر داد. ارگانها برای شبکه اختصاصی داخلی خود از شبکه ملی استفاده می کنند و برای ارتباط با مردم از اینترنت بهره می برند. بطور کل بنا به گفته معاون وزیر ارتباطات هم اکنون همه ارتباطات ایران روی شبکه ملی اطلاعات است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نحوه استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و نیز چگونگی اطلاع از تفکیک ترافیک ارتباطات داخلی و ...31 آگوست 2016 ... نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، روز گذشته توضیحاتی را در خصوص نحوه ...زیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات شامل یک شبکه عمومی مسلط متصل به شبکههای ... البته میتواند این کارکرد را نیز داشته باشد که در شرایط بحران و ناآرامی سیاسی .... سال ۱۳۹۱ با تفکیک ترافیک بین شبکه داخلی و شبکه اینترنت اجرایی میشود.31 آگوست 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری مهر: نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی ...فناوری اطلاعات > ارتباطات - مهر نوشت: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نحوه استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و نیز چگونگی اطلاع از تفکیک ...3 سپتامبر 2016 ... با راه اندازی مرحله اول شبکه ملی اطلاعات ، نحوه استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و نیز چگونگی اطلاع از تفکیک ترافیک ارتباطات داخلی و ...1 سپتامبر 2016 ... ... سامانه تفکیک ترافیک ارتباطی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات توسط ... نحوه تفکیک و تعیین چگونگی استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و ...31 آگوست 2016 ... نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات روز گذشته توضیحاتی را در خصوص نحوه ...نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، روز گذشته توضیحاتی را در خصوص نحوه تفکیک ترافیک ...1 سپتامبر 2016 ... جهانگرد با اشاره به راهاندازی سامانه تفکیک ترافیک ارتباطی: ... باید نحوه تفکیک و تعیین چگونگی استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و میزان ...


کلماتی برای این موضوع

چگونگی تفکیک ترافیک کاربران روی شبکه ملی … از تفکیک ترافیک ارتباطات در مورد نحوه در شبکه ملی نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطاتنصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست نحوهتفکیک نخست شبکه ملی را در خصوص نحوه تفکیک خصوص نحوه تفکیک ترافیک نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات شمار … وزیر ارتباطات و فناوری نحوه تفکیک ترافیک در تفکیک ترافیک در شبکه ملی نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات امروز …نحوهتفکیکترافیکدرنصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست تدبیر چگونگی تفکیک ترافیک کاربران روی شبکه ملی …š€š™معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نحوه استفاده کاربران از شبکه ملی سامانه تفکیک ترافیک استفاده کاربران از شبکه ملی … از تفکیک ترافیک ارتباطات در مورد نحوه در شبکه ملی اعلام نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از کشاورزنیوز شهریور ١٠ اعلام نحوه تفکیک ترافیک در شبکه سامانه تفکیک ترافیک اینترنت ایجاد می‌شود از تفکیک ترافیک ارتباطات در شبکه ملی نحوه تفکیک و نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطاتایجاد سامانه تفکیک ترافیک شبکه ملی اطلاعات و اینترنت جهانی توسط اپراتورها نصرالله



لینک منبع :نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات

سامانه تفکیک ترافیک استفاده کاربران از شبکه ملی ایجاد می‌شود ... www.mehrnews.com/.../سامانه-تفکیک-ترافیک-استفاده-کاربران-از-شبکه-ملی-ایجاد-می-شود‎Cached31 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نحوه استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و نیز چگونگی اطلاع از تفکیک ترافیک ارتباطات داخلی و ... نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نحوه-تفکیک-ترافیک-در-شبکه-ملی-ارتباطات‎Cached31 آگوست 2016 ... نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، روز گذشته توضیحاتی را در خصوص نحوه ... نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../نحوه-تفکیک-ترافیک-در-شبکه-ملی-ارتباطات/‎Cached31 آگوست 2016 ... وی اظهار کرد که در هفته جاری سامانه ای جهت تفکیک ترافیک ارتباطی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت راه ... شبکه ملی اطلاعات - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شبکه_ملی_اطلاعات‎Cached Similarزیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات شامل یک شبکه عمومی مسلط متصل به ... با تکیه بر این زیرساخت هاست که می‌توان به تفکیک ترافیک داخل از خارج پرداخت. ... البته می‌تواند این کارکرد را نیز داشته باشد که در شرایط بحران و ناآرامی سیاسی ... ایجادسامانه تفکیک ترافیک کاربران در شبکه ملی اطلاعات و ... - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedمهر-معاون وزیر ارتباطات درباره نحوه استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و نیز چگونگی اطلاع از تفکیک ترافیک ارتباطات داخلی و خارجی توضیح داد.جهانگرد درباره ... نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات - onvansho onvansho.ir/result/نحوه-تفکیک-ترافیک-در-شبکه-ملی-ارتباطات.html از تفکیک ترافیک ارتباطات در مورد نحوه در شبکه ملی . سردرگمی کاربران از ابهام تفکیک اینترنت در ایران در شبکه ملی ترافیک ارتباطات طریق شبکه ملی ... تفکیک ترافیک اینترنت و اینترانت انجام شد یا نشد؟ asreertebat.com/newsamp/433‎Cached25 فوریه 2017 ... تفکیک ترافیک اینترنت و اینترانت انجام شد یا نشد؟ ... اوضاع در خصوص تفکیک اینترنت داخلی و خارجی نیز همین گونه است و اگرچه تاکنون وزارت ارتباطات از دولت قبل ... این در حالی است که با توجه به اجرای دو فاز شبکه ملی اطلاعات به گفته ... اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز در خصوص نحوه اجرای فنی این ... ایرنا - تفکیک اینترنت داخلی از خارجی با هدف رونق شبکه ملی اطلاعات www.irna.ir/fa/News/82455200/‎Cached7 مارس 2017 ... تهران- ایرنا- طرح تفکیک اینترنت داخلی از اینترنت خارجی که با هدف رونق شبکه ملی اطلاعات در دستورکار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ... نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات - تدبیر و امید | خبر ... khabarfarsi.com/u/24537246 1 سپتامبر 2016 ... نحوه تفکیک ترافیک در شبکه ملی ارتباطات. نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی رونمایی از فاز نخست شبکه ملی ... تفکیک ترافیک کاربران تحت شبکه ملی اطلاعات و اینترنت - اکسیر ... www.xeer.ir/تفکیک-ترافیک-کاربران-تحت-شبکه-ملی-اطلا/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... در هفته جاری سامانه تفکیک ترافیک ارتباطی اینترنت و شبکه ملی ... نحوه تفکیک و تعیین چگونگی استفاده کاربران از شبکه ملی اطلاعات و میزان ...