مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است

[ad_1]

به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت بپردازید.

 به گزارش مشرق، در تازه ترین نسخه بتای مرورگر کروم که برای گوشی های آندرویدی طراحی و عرضه شده و البته در دسترس برنامه نویسان و توسعه دهندگان قرار گرفته از استاندارد متن باز WebVR پشتیبانی شده است.

توسعه دهندگان با استفاده از این استاندارد می‌توانند وب سایت هایی خلق کنند که مشاهده و استفاده از آنها به شکل سه بعدی و واقعیت مجازی ممکن باشد. قرار است استاندارد یاد شده دارای قابلیتی موسوم به VR Shell هم باشد که به کاربران هدست های موبایلی امکان می دهد از هر سایتی و نه فقط سایت های WebVR بازدید کنند.

ظاهرا گوگل قصد دارد گشت و گذار سه بعدی در اینترنت را برای همگان ممکن کند،اما تا زمانی که این هدف محق شود کاربران می توانند با استفاده از هدستهای واقعیت مجازی از سایت های سازگار با استاندارد WebVR به همین شکل بازدید کنند. نسخه های آتی مرورگر کروم نیز مجهز به چنین قابلیتی خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ...2 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ...2 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدست های واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ...2 جولای 2016 ... ایتنا - به زودی میتوانید با استفاده از نسخه سهبعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشتوگذاری متفاوت در اینترنت ...2 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ...2 جولای 2016 ... خبرگزاری فارس: به زودی میتوانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در ...فارس- به زودی میتوانید با استفاده از نسخه سهبعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشتوگذاری متفاوت در اینترنت بپردازید. به گزارش ...1 جولای 2016 ... کروم، نسخه سه بعدی مرورگر کروم، مشرق، گوگل کروم، گوگل نام نسخه بعدی اندروید معلوم شدبه زودی می توانید با استفاده اَز نسخه سه بعدی مرورگر ...2 جولای 2016 ... ایتنا - به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدست های واقعیت مجازی به گشت وگذاری متفاوت در اینترنت ...نیوزلینک ، به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت بپردازید.


کلماتی برای این موضوع

آسان دانلوددر از استودیوی بازیسازی برای رسیدن به گنجینه های ارزشمند در دانلود … یک نرم افزار مرورگر وب رایگان بوده که توسط شرکت ساخته و پشتیبانی می‌شوددانلود مرورگر کروم دانلودمرورگرکروممرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی که توانسته است در مدت زمان بسیار دانلود مرورگر گوگل کروم …دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار گوگل کروم برنامه بارگزاری سریع صفحات وب دانلود تمامی نسخه‌های مرورگر …در نسخه جدید با استفاده از ورودی‌های ژیروسکوپ و قفل جهت صفحه نمایش دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها نرم افزار مرورگر اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است دانلود گوگل کروم …نرم افزار مرورگر دانلود گوگل کروم می توانید با سرعت بالا و اطمینان خاطر و به صورت امن وب دانلود طراحی انیمیشن های سه بعدیمالتی مدیادانلود طراحی انیمیشن های سه بعدی نرم افزار بسیار قدرتمند و یاس دانلود دانلود بازی و نرم افزاردانلود نسخه نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در



لینک منبع :نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است

نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950411000119‎Cached1 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/477565/نسخه-سه-بعدی-مرورگر-کروم-در-راه-است 2 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به ... قرار است استاندارد یاد شده دارای قابلیتی موسوم به VR Shell هم باشد که ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1058585/‎Cached2 جولای 2016 ... خبرگزاری فارس: به زودی می‌توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدست‌های واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - راسخون rasekhoon.net/news/.../نسخه-سه-بعدی-مرورگر-کروم-در-راه-است/‎Cached2 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ... نسخه سه‌بعدی مرورگر کروم در راه است » طراحی سایت و اپلیکیشین ... sefaresh.net/.../5251-نسخه-سه‌بعدی-مرورگر-کروم-در-راه-است.html‎Cachedبه زودی میتوانید با استفاده از نسخه سهبعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشتوگذاری متفاوت در اینترنت بپردازید.با سفارش دات نت ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21218584 2 جولای 2016 ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است. به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است | به زودی می توانید با - قطره www.ghatreh.com/news/nn32482257/نسخه-بعدی-مرورگر-کروم-راه-است 1 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری مت. نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/نسخه_سه_بعدی_مرورگر_کروم_در_راه_است‎Cachedنسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است. دانلود دانلود نسخه Dev مرورگر کروم اندروید · دانلود فعال سازی نسخه تحت وب واتس اپ در مایکروسافت اج · دانلود باگ موجود در نسخه ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است - صبحانه آنلاین ... tnews.ir/news/ef4065786758.html‎Cached1 جولای 2016 ... به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت ... روزنامه دنیای اقتصاد95/4/12: نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است www.magiran.com/npview.asp?ID=3386613 2 جولای 2016 ... نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است خبرگزاری فارس: به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدست های ...