مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید

[ad_1]

مسابقه خودروسازان و شرکت‌های فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال نداشته و به مرگ سرنشین یکی از این خودروها منجر شده است.

 به گزارش مشرق،  راننده یک خودروی ساخت شرکت تسلا مدل اس روز گذشته در جریان یک سانحه رانندگی کشته است. این امر زمانی رخ داده که وی خودروی خود را در حالت خودکار قرار داده بود و رانندگی آن را بر عهده نداشت.

مسئولان محلی تحقیقات رسمی در مورد این سانحه را آغاز کرده اند تا مشخص شود علت اصلی این رویداد چه بوده است. این در حالی است که هنوز قوانین قطعی در مورد نحوه استفاده از خودروهای خودران در سطح جامعه وضع نشده است.

این تصادف زمانی رخ داده که یک کامیون بزرگ باری که در جلوی خودروی تسلا در حال حرکت بوده برای گردش به چپ اقدام کرده، اما ترمزهای خودروی تسلا عمل نکرده‌اند و این امر به تصادف و مرگ راننده انجامیده است. این اولین مورد تصادف مرگبار یک خودروی بدون نیاز به راننده است که به مرگ راننده آن می انجامد.

راننده این خودرو Joshua Brown چهل ساله و اهل ایالت اوهایو بوده است. این فرد که قبلا در نیروی دریایی آمریکا خدمت می کرد مدیریت یک شرکت مشاوره فناوری را بر عهده داشته است. تسلا در بیانیه خود در این زمینه Joshua Brown را فردی توصیف کرده که بر روی خلاقیت متمرکز شده بود و به ماموریت های تسلا عمیقا اعتقاد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 جولای 2016 ... به گزارش فارس به نقل از نیویورک تایمز، راننده یک خودروی ساخت شرکت تسلا مدل اس روز گذشته در جریان یک سانحه رانندگی کشته است. این امر زمانی ...1 جولای 2016 ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید. عصر خودرو- مسابقه خودروسازان و شرکتهای فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به ...2 جولای 2016 ... به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، یک دستگاه اتومبیل خودران شرکت تسلا آمریکا زمانیکه کاربر، آن را در وضعیت خودران قرار داده بود با یک دستگاه ...مسابقه خودروسازان و شرکتهای فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال نداشته و به مرگ سرنشین یکی از این خودروها منجر شده است.مسابقه خودروسازان و شرکتهای فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال نداشته و به مرگ سرنشین یکی از این خودرو.2 جولای 2016 ... n n مسابقه خودروسازان و شرکتهای فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال ندا.1 جولای 2016 ... مسابقه خودروسازان و شرکتهای فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال نداشته و به مرگ سرنشین یکی از این ...1 جولای 2016 ... مرگ، تسلا، joshua brown، مشرق، اتومبیل خودران تسلا سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلامسابقه خودروسازان وَ کمپانی هایِ فناوری بَرای ساخت ...اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید. تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰. Share/Save/Bookmark. مسابقه خودروسازان و شرکتهای فناوری برای ساخت خودروهای ...


کلماتی برای این موضوع

اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید



لینک منبع :اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید

Images for اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950411000122‎Cached1 جولای 2016 ... به گزارش فارس به نقل از نیویورک تایمز، راننده یک خودروی ساخت شرکت تسلا مدل اس روز گذشته در جریان یک سانحه رانندگی کشته است. این امر زمانی ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/اتومبیل-خودران-تسلا-فاجعه-آفرید‎Cachedبه گزارش واحد فناوری اطلاعات سایبربان؛ راننده یک خودروی ساخت شرکت تسلا مدل اس روز گذشته در جریان یک سانحه رانندگی کشته است. این امر زمانی رخ داده که وی ... عصر خودرو - اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید www.asrekhodro.com/News/.../اتومبیل-خودران-تسلا-فاجعه-آفرید‎Cached1 جولای 2016 ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید. عصر خودرو- مسابقه خودروسازان و شرکت‌های فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید payeshonline.com/news/56317/اتومبیل_خودران_تسلا_فاجعه_آفرید 2 جولای 2016 ... مسابقه خودروسازان و شرکت‌های فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال نداشته و به مرگ سرنشین یکی از این ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید - شبکه اجتماعی هم میهن www.hammihan.com/post/11587665‎Cachedاتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید [لینک] · ilike · و 2 نفر · 0 نظر. محتوای سایت توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم میهن» هیچ مسئولیتی نسبت به آن ها ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید - ایسکانیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21225099 2 جولای 2016 ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید. یک دستگاه اتومبیل خودران منجر به مرگ سرنشین خود شد. ... ادامه خبر · جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید | ایستگاه – istgah istgah.ml/2016/07/01/اتومبیل-خودران-تسلا-فاجعه-آفرید/‎Cached1 جولای 2016 ... [ad_1] مسابقه خودروسازان و شرکت‌های فناوری برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده این بار نتیجه خوبی به دنبال نداشته و به مرگ سرنشین یکی از ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید - ایسکانیوز www.iscanews.ir/news/658381/اتومبیل-خودران-تسلا-فاجعه-آفرید‎Cached2 جولای 2016 ... به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، یک دستگاه اتومبیل خودران شرکت تسلا آمریکا زمانیکه کاربر، آن را در وضعیت خودران قرار داده بود با یک دستگاه ... اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/search/اتومبیل_خودران_تسلا_فاجعه_آفرید دانلود 50 کارمند، کمپانی اپل را بدرود گفتند تا این دستگاه هوشمند را بسازند · دانلود رونمایی تسلا از اتومبیل مخصوص کودکان · دانلود قبل از ترمیم شیشه توسان ...